ramazan
ramazan

جدیدترین نرم افزارهای چت بجای وایبر و تلگرام

جدیدترین نرم افزارهای چت بجای وایبر و تلگرام

برای به روز بودن در این بخش به معرفی جدیدترین نرم افزارهای جایگزین چت وایبر و تلگرام می پردازیم. با پورتال نازوب به روز باشید.

 

کاربرد شبکه های اجتماعی داخلی به نحوی است که به دلیل وجود سرورها در داخل کشور، سرعت دسترسی و استفاده از این شبکه های اجتماعی افزایش می یابد و اطلاعات آن در داخل بدون خروج از کشور و استفاده از پهنای باند مبادله می شود.

 
برای مثال یکی از این برنامه های کاربردی، اپلیکیشن application چت «ساینا» است که علاوه بر قابلیت هایی که شبکه اجتماعی موبایلی دارند، امکان تماس به تمامی خطوط تلفنی ثابت و همراه در جهان را دارد.

 

شبکه ساینا مانند تمامی شبکه ها پیام رسان است و این قابلیت را دارد که کارکردهای شبکه اجتماعی پیام رسان را به صورت بومی در اختیار مردم قرار دهد؛ امکان تبادل پیام گروهی از دیگر ویژگیهای اولیه این اپلیکیشن است؛ علاوه بر آن، داشتن بازار استیکر، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند از استیکرهایی که خودشان طراحی کرده اند هم استفاده کنند و نیز مجموعه ای از استیکرهای بومی با رنگ و بوی قومیت های مختلف در این برنامه طراحی شده است.

همچنین شبکه پيام رسان موبايلی «فانوس» با قابلیت ارسال پیام های متنی و صوتی و تصویری با ویژگی خدمات دهی بر روی سرورهای داخلی راه اندازی شده است.

 

این نرم افزار موبایلی ویژه چت، قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای نرم افزار اندروید را دارد و کاربران می توانند با نصب این نرم افزار از طریق گوگل پلی و یا لینک مستقیم آن، پیام ها و فایل های صوتی و تصویری خود را به صورت رایگان ارسال کنند.

 

این شبکه اجتماعی بومی توانایی ارسال پیام های متنی و همچنین فایل های صوتی و تصویری و فیلم را دارد و از ویژگی های آن می توان به طراحی کاربر پسند و همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره کرد. به زودی این نرم افزار در بازارچه های اندروید نیز عرضه می شود.

در همین حال شبکه پیام رسان بومی «بیسفون»، یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است اما چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرها و شکلک های نرم افزاری بسیار جذاب و بومی و متفاوت آن است. همچنین رنگ بندی نقش مهمی را در این برنامه ایفا می کند به نحوی که رنگ های زنده، چیدمان منظم اجزای صفحه، آیکن های مناسب، جلوگیری از بکارگیری جزئیات و شلوغی و همچنین فونت مناسب از جمله نقاط قوتی هستند که این برنامه موبایلی دارد.

 

در این اپلیکیشن حجم اشتراک گذاری فایل ها و گفتگو ها بسیار زیاد است و جابجایی سریع بین صفحات و استفاده راحت از امکانات موجود از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود؛ انتخاب تصویر پروفایل و عملیاتی همچون بروزرسانی لیست مخاطبین، حذف تاریخچه مکالمات و غیرفعال کردن حساب کاربری نیز در این اپلیکیشن قابل انجام خواهد بود.

 

ارسال صدا، تصویر، ویدیو (از گالری یا دوربین) و مکان فعلی بر روی نقشه، برقراری تماس صوتی، استیکرهای متنوع با امکان دانلود و همچنین به اشتراک گذاری، حذف و ارسال پیام به دیگران از جمله دیگر امکانات این پیام رسان موبایلی است و باید به این قابلیت ها، امکاناتی همچون نمایش اعلان هنگام دریافت پیام و یا تشخیص موفقیت آمیز بودن ارسال را نیز اضافه کرد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان