ramazan
ramazan

مرگی دردناک و مشابه، برای خواننده زن و دخترش (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
مرگی دردناک و مشابه، برای خواننده زن و دخترش (عکس)

ماجرای مرموز مرگ خواننده زن و دخترش چه بود؟

 

خانواده بابی کریستینا براون با انتشار اطلاعیه‌ای از درگذشت او پس از شش ماه کما در روز یکشنبه (۲۶ ژوئیه/ ۴ مرداد) خبر داد.
 

به گزارش نازوب به نقل از دویچه وله، بابی کریستینا براون، تنها فرزند ویتنی هیوستون خواننده معروف آمریکایی بود. پیکر بیهوش وی روز ۳۱ ژانویه امسال در حالی که با صورت در کف وان حمام خانه‌اش قرار داشت، پیدا شد. او از آن زمان در کما به سر می‌برد و پزشکان از به هوش آمدن وی قطع امید کرده بودند.

 

 

بابی کریستینا براون حاصل زندگی زناشویی ناآرام و پرحاشیه ویتنی هیوستون و بابی براون، خواننده سبک “آر اند بی” بود.

 

 

جسد مادر او ویتنی هیوستون هم در فوریه سال ۲۰۱۲، یک شب پیش از برگزاری مراسم اهدای جوایز “گرمی” در هتلی در شهر لس‌آنجلس پیدا شد. او در زمان مرگ ۴۸ سال داشت. پزشکی قانونی در آن زمان علت مرگ این خواننده مشهور آمریکایی را مصرف بیش از اندازه مواد مخدر (کوکائین) و الکل اعلام کرد که با توجه به سابقه ناراحتی قلبی منجر به غرق شدن وی در وان حمام هتل شده بود.

 

 

در سال های پایانی عمر ویتنی، مصرف مواد مخدر به صدای او که روزی در زمره بهترین‌های موسیقی پاپ به شمار می‌رفت، صدمه جدی زد.

در سال ۲۰۰۲، ویتنی هیوستون در مصاحبه‌ای با داین سویر گفت: “بزرگترین اهریمن خود منم. من یا بهترین دوست خودم هستم، یا بدترین دشمن خودم.”

هیوستن که خود به اعتیاد به کوکایین، ماری جوانا و قرص اعتراف کرده بود، دو بار برای ترک اعتیاد به مرکز توانبخشی رفت.

 

 

زندگی زناشویی مادر

ازدواج وی در سال ۱۹۹۲ با بابی براون، خواننده آمریکایی، نیز با اختلاف‌های بسیاری همراه بود. بابی براون در سال‌های زندگی مشترک اش باهیوستن بارها به دلیل خشونت خانگی، تخلفات رانندگی و مسائل دیگر بازداشت شد.

ویتنی هیوستن در نهایت در سال ۲۰۰۷ به زندگی مشترک خود با بابی براون خاتمه داد؛ ازدواجی که ثمره آن یک دختر بود که سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد.

 

به نوشته بی بی سی، کارنامه هنری هیوستون به واسطه مصرف مواد مخدر و زندگی زناشویی پر تنش با خواننده‌ای به نام بابی براون، تحت الشعاع قرار گرفت.

 

به گزارش یورو نیوز، این حادثه در حالی برای بابی کریستینا رخ داد که سه سال پیش جسد ویتنی هیوستون ستاره پاپ و مادر وی بخاطر سوء مصرف مواد مخدر غرق در یک وان حمام در بورلی هیلز کالیفرنیا یافت شده بود.

 

با اینکه پزشکی قانونی سوء مصرف مواد مخدر و الکل را از علل این حادثه عنوان کرده، با این حال خانواده بابی کریستینا براون در این اطلاعیه نوشته است: «او سرانجام آرامشش را در آغوش خداوند یافت. ما بار دیگر از همه به خاطر محبت و حمایت‌هایشان در ماه‌های گذشته سپاسگزاری می‌کنیم.»


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان