عجیب ترین قتل دوست دختر در تهران

مجموعه : اخبار حوادث
عجیب ترین قتل دوست دختر در تهران

 دلیل عجیب قتل دوست دختر در تهران رقم خورد

 

 

«شماره تماس مريم را يكي از دوستانم در اختيارم گذاشت. بعد از تماس و چند جلسه ملاقات به او ابراز علاقه كردم اما روز حادثه به خاطر اختلافي كه داشتيم دست به قتل او زدم.»

به گزارش نازوب، اين حرف‌هاي پسر جواني است كه از چهار سال قبل به اتهام قتل دختر مورد علاقه‌اش در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.

 
به گزارش خبرنگار ما، ابتداي جلسه كه در شعبه 4 دادگاه كيفري يك استان تهران برگزار شد، نماينده دادستان، به درخواست قاضي عبداللهي در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: متهم پرونده كه مهرداد 28 ساله نام دارد، از 24 اسفند ماه سال 90، به اتهام قتل دختري به نام مريم در بازداشت به سر مي‌‌برد. بررسي اوراق پرونده نشان مي‌دهد كه متهم گناهكار است و برايش درخواست صدور حكم شايسته دارم.

 

بعد از آن مهرداد وقتي در جايگاه ايستاد، اتهام خود را قبول كرد و گفت: دو سال قبل از حادثه يكي از دوستانم شماره مريم را به من داد و رابطه ما به صورت تلفني شروع شد. مريم گفته بود هپاتيت دارد. كمي كه رابطه ما ادامه پيدا كرد، دلم به حالش سوخت و زماني كه به خودم آمدم به او علاقه‌مند شده بودم. مدتي بعد اما با هم اختلاف پيدا كرديم؛ چراكه او پوشش خوبی نداشت.

متهم در شرح روز حادثه گفت: آن روز به محل كار مريم كه يك كارگاه پلاستيك‌سازي در خاك سفيد بود، رفتم. وقتي وارد شدم متوجه شدم كه جز مريم و مردي كه مدير آنجا بود، كسي آنجا نيست.

 

وقتي به مريم اعتراض كردم، گفت به من ربطي ندارد. سر اين موضوع با هم مشاجره كرديم. در يك لحظه تيغ موكت‌بري را كه روي ميز كارگاه بود، برداشتم. وقتي به من فحاشي كرد چند ضربه به او زدم كه كشته شد.
قاضي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم و وكيل مدافع او، ختم جلسه را اعلام كرد و با اعضاي دادگاه وارد شور شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان