درخشندگی واقعی پوست با جلبک تالگو

درخشندگی واقعی پوست با جلبک تالگو

با جدیدترین متد درخشندگی و زیبایی پوست در این بخش آشنا شوید و درصورت استطاعت مالی از این ماده معجزه آسا برای زیبایی پوست خود استفاده کنید.

 

 

نازوب، توجه انسان به زيبايى و مشكلاتى كه ناشى از بالا رفتن سن و پيرى پوست در چهره انسان ايجاد مى شود و جستجوى راه هاى مبارزه با آن دانشمندان را تشويق به تحقيق و كشف راه هايى براى پيشگيرى از تأثيرات سن بر پوست نموده و انسان هاى علاقمند به زيبايى و جوانى را در صدر استفاده از اين كشفيات و پديده هاى جديد مصمم تر ساخته است و با توجه به اين كه اقيانوس ها سرشار از ويتامين ها و مواد معدنى ارزشمندى هستند كه در گياهان دريايى و مخصوصاً انواع جلبك ها تجلى پيدا مى كنند، تلاش هاى علمى و تحقيقات متخصصين كمپانى تالگو فرانسه (THALGO) در درمان و زيبايى پوست انسان ها گرديده است.

 

 
ثمره موفقيت آميز مطالعات دانشمندان فرانسوى در لابراتوارهاى مجهز و فوق پيشرفته گروه تالگو، اين اسم را در صدر توليد كنندگان اين نوع محصولات جهت مراقبت و زيبايى پوست از جلبك ها و ساير گياهان دريايى در سطح جهانى قرارداده است.

 

 

 

جلبک دریایی تالگو باعث شادابى و درخشندگى پوست میشود.

 

 
اولين مرحله مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه:
پاکسازی عميق پوست بوسيله جلبك دريايى تالگو:
براى همه افرادى كه مايلند پوستشان را تحريك و تقويت كنند تا پوست پذيرش بيشترى براى مراقبت هاى ويژه پيدا كند. براى همه افرادى كه پوست چرب دارند و مايلند توليد چربى پوستشان را تنظيم و كنترل كنند. جلبك پودر شده در صورت استفاده به شكل ماسك يك روش درمان دريايى واقعى براى پاکسازی پوست صورت است آلودگى ها را از عمق پوست بيرون مى كشد و مواد معدنى سرشار خود و ويتامين هايش را به پوست انتقال مى دهد.

 

 
پوست شادابى و درخشندگى خود را باز مى يابد. اين محصول كمپانى تالگو فرانسه تنها محصول پاكسازی پوست در دنيا مي باشد كه به عنوان دارو ثبت شده است علاوه بر خاصيت پاك كنندگي و متعادل سازی، املاح و مواد معدنی موجود در خود را به پوست انتقال ميدهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان