ramazan
ramazan

خبر داغ و خوشحال کننده برای هواداران بهنام صفوی

خبر داغ و خوشحال کننده برای هواداران بهنام صفوی

چه خبر از وضعیت خواننده محبوب بهنام صفوی؟

 

 

به گزارش نازوب، «محمدرضا خانزاده» مدیر موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» دقایقی قبل، از کنسرت جدید بهنام صفوی خبر داد که به زودی برگزار می شود.

 

 

در حدود سه ماه پیش خواننده ی «عشق من باش» موضوعی را فاش کرده بود که دو سال از افشای آن امتناع کرده بود و این موضوع را پنهان کرده بود؛ «بهنام صفوی» با تومور مغزی ای دست و پنجه نرم می کرد که حالا بعد از گذراندن یک پروسه ی درمانی موفق، از حال جسمانی خوبی برخوردار است.

 

 

وی گفت: “خدا رو شکر حال بهنام صفوی بهتر شده و دوره ی درمان را آغاز کرده است. دکتر های او بالاخره به ما اجازه ی برگزاری یک کنسرت برای بهنام را دادند، با آرزوی سلامتی برای بهنام صفوی عزیز.”

 

 

 

همچنین «بهنام صفوی» در این باره روی صفحه ی اینستاگرام خود نوشته است:

” خیلی خوشحالم که بعد از این مدت پزشک معالجم برای یک سانس اجازه دادند تا بتوانم کنسرت برگزار کنم و در کنار شما باشم. مطمئن هستم که در کنار شما با انرژی خوبتان این کنسرت را با قدرت اجرا خواهم کرد. تشکر می کنم از مسئولین وزارت ارشاد و شهرداری تهران که برای این کنسرت سالن برج میلاد را در اختیارم قرار دادند. ”

 

 

۱۷ مهر ماه، پس از مدت ها هواداران «بهنام صفوی» او را روی صحنه خواهند دید و فروش بلیت این برنامه از ساعت 22 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

 

 

گفتنی است اجرای این کنسرت پس از مدت ها از جشنواره ی موسیقی فجر، در برج میلاد تهران انجام خواهد گرفت و از نکات جالبی است که نشان از یک اجرای پاپ در این سالن دارد.

 

 

باید دید که این موضوع می تواند سبب بازگشت کنسرت های پاپ به سالن برج میلاد تهران باشد یا خیر؟

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان