ramazan
ramazan

مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

 

 

نگاهی به تولید و زمان عرضه جدیدترین مدل گوشی سامسونگ S7 با تمام ویژگی ها و مشخصات که در بخش زیر به آن اشاره شده است.

 

 

گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ به احتمال زیاد یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال 2016 خواهد بود که تا این لحظه شایعات زیادی هم درباره‌ی آن منتشر شده است. این گوشی برای سامسونگ بسیار مهم است و به همین دلیل در اوایل سال 2016 راهی بازار خواهد شد.

اما محصول جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و به چه صورت می‌خواهد کاربران را هیجان‌زده کند؟

تا این لحظه مشخص شده که این گوشی از نظر ظاهر به گلکسی S6 شبیه است، اما به احتمال زیاد دوربین آن تغییر می‌کند و فریم قوی‌تری هم روی آن استفاده خواهد شد. این تلفن همراه به احتمال زیاد از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، اما باتری آن را نمی‌توان تعویض کرد.

 

 مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

 

 

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت Super AMOLED با کیفیت QHD برای این تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کند. با توجه به شایعات منتشر شده این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820 و در سایر کشورها با تراشه‌های جدید اگزینوس راهی بازار می‌شود.

 

سنسور جدیدی که برای دوربین این گوشی در نظر گرفته شده می‌تواند در نور کم عکس‌های باکیفیتی ثبت کند. رابط کاربری TochWiz با ظاهری جدید روی گوشی گلکسی S7 قرار گرفته است. این گوشی از USB Type-C و شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد گلکسی S7 یک مدل «اج»(Edge) هم خواهد داشت. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این گوشی از اسکنر چشم هم بهره می‌برد و احتمال دارد که این محصول در اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه معرفی شود.

 

مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکسمشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکسمشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس 

گلکسی S7 چه ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارد؟

احتمالا این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش حساس به‌فشار بهره می‌برد تا کاربران بتوانند تجربه‌ای مانند گوشی گلکسی 6s شرکت اپل را به‌دست بیاورند. احتمالا شکل کارکردن با این صفحه نمایش حساس به‌فشار همانند آیفون 6s خواهد بود و شاید سامسونگ چند ویژگی جدید هم به آن اضافه کند.

 

این گوشی از شارژ سریع بهره می‌برد و پورت USB Type-C برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد با 30 دقیقه شارژ کردن گوشی می‌توانید یک روز کامل با این محصول کار کنید.

 

سومین ویژگی این محصول پشتیبانی از کارت حافظه است. نبود درگاه کارت حافظه روی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 انتقادهای زیادی را به همراه داشت. نبود درگاه کارت حافظه در این گوشی‌ها، باعث شد که بسیاری از کاربران گوشی‌های دیگری مانند G4 شرکت «ال‌جی»(LG) را خریداری کنند.

 

اما فکر می‌کنید که گلکسی S7 به چه شکل طراحی شده است؟ در ادامه می‌توانید برخی تصاویر لو رفته از رندرهای این گوشی را مشاهده کنید:

 

 

 

سخت افزار

به دلیل اینکه تراشه‌های اسنپ‌دراگون 810 با مشکل روبرو شدند، سامسونگ مجبور شد از تراشه‌های اگزینوس روی گلکسی S6‌ استفاده کند. در حالی که تراشه‌های اگزینوس قدرت بسیار خوبی داشتند، این شرکت تصمیم گرفته که گلکسی S7 را با دو تراشه‌ی مختلف راهی بازار کند. این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820 و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس 8890 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که هردوی این تراشه‌ها با معماری 14 نانومتری ساخته می‌شوند.

 

دوربین

گوشی گلکسی S6 از دوربین بسیار خوبی برخوردار بود، اما فضای زیادی را در پشت گوشی اشغال می‌کرد. همچنین طراحی آن به شکلی بود که دوربین از بدنه‌ی پشتی بیرون زده بود.

به احتمال زیاد این مشکلات در گلکسی S7 برطرف می‌شوند. این احتمال وجود دارد که دوربین این گوشی فضای کمتری بگیرد و شاید به شکل مسطح طراحی شود. همچنین کیفیت عکاسی آن بهتر خواهد شد و کاربران در نور کم هم می‌توانند عکس‌های بهتری بگیرند.

 

 مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

 

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به‌تازگی نام تجاری BRITECELL را برای دوربین گلکسی S7 ثبت کرده است. دوربین این گوشی از سنسور RGBW جدیدی بهره می‌برد. سنسور RGBW جدید این گوشی باعث می‌شود که کاربران بتوانند در محیط‌هایی با نور کم عکس‌های بهتری ثبت کنند. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که یک دوربین 20 مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است.

 

گلکسی S7 اج

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در بهمن ماه دو مدل از گوشی گلکسی S7 را معرفی کند. یک مدل معمولی و یک مدل «اج». مدل اج همانند مدل معمولی خواهد بود و چند ویژگی جدید روی آن قرار گرفته است.

 

 مشخصات کامل گوشی سامسونگ S7 + عکس

 

 
‌‌‌
تاریخ عرضه و قیمت

به احتمال زیاد گوشی گلکسی S7 در اواخر اسفند ماه یا اوایل بهمن ماه راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد این گوشی یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC سال 2016 معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی گلکسی S7 با 32 گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی را با قیمت 650 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن را با قیمت 750 دلار راهی بازار می‌کند. به احتمال زیاد مدل اج هم 100 تا 150 دلار گران‌تر از مدل معمولی خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان