ramazan
ramazan

کمر باریک ترین زن دنیا و عجیب ترین جراحی او در جهان + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
کمر باریک ترین زن دنیا و عجیب ترین جراحی او در جهان + عکس

بخوانید ماجرای زنی که برای زیباتر شدن عجیب ترین جراحی دنیا را انجام داد .

 

 

آرزوی زنان بسیاری داشتن کمر باریک و اندام جذاب است . کمر باریک داشتن و خود را شبیه شخصیت های کارتونی نمودن خوب است اما نه به هر قیمتی! به گزارش نازوب خانم فاکس با انجام چندین عمل جراحی و برداشتن 6 دنده از بدنش تصمیم دارد رکورد کمرباریک ترین زن دنیا را بشکند و خود را کاملا شبیه به شخصیتهای انیمیشنی کند.ظاهر او ترکیبی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه او است: جسیکا خرگوش، Holli از Cool World و شفق قطبی از زیبای خفته..پیکسی فاکس برای رسیدن به شخصیت کارتونی زنده 6 تا از دنده های خود را جراحی نموده است و به توصیه پزشکان تمام وقت باید کرست به تن داشته باشد.

 

چخانم پیکسی فاکس را همه به خاطر داشتن کمر باریکش می شناسند.او تا کنون روشهای مختلف را برای رسیدن به ارزوهایش طی نموده است.او در اخرین اقدام خود شش تا از دنده های بدنش را جراحی نموده تا خود را بیش از پیش به شخصیت دوست داشتنیش جسیکا رابیت نزدیک نماید.

 

خانم پیکسی پس از پرداخت 80 هزار پوند بابت جراحی دنده های خود اکنون با پیشنهاد عجیبی از سوی پزشکانش روبرو شده است.پزشکان به وی گفته اند بهتر است برای اینکه سلامتی او با خطر مواجه نشود همیشه کرست بر تن داشته باشد.پزشکان به وی گفته اند پوشیدن کرست باعث می گردد همه اعضا و جوارح بدن سر جای خود قرار داشته باشند.

 

خانم 25 ساله همچنین تغییرات دیگری در بدن من جمله صورت،سینه و باسن خود داده تا رکورد کمرباریک ترین زن جهان را بشکند.دور کمر خانم پیکسی 35سانتی متر است.خانم پیکسی هنگام مصاحبه با شبکه تلویزیونی رومانی خودش را شخصیت کارتونی زنده نامیده بود.این سخن او باعث شده بود کارشناسان حاضر در استودیو وی را به خاطر سخنانش مورد سرزنش و انتقاد قرار دهند.

 

پیکسی در سخنانی گفته است پزشکان به وی توصیه موکد نموده اند که همیشه کرست به تن داشته باشد تا بدن همیشه تحت فشار باشد و اعضای بدن سر جای خود قرار داشته باشد.پیکسی می افزاید این کرست مخصوص من ساخته شده تا همه نیازهای مرا براورده نماید.

 

پیکسی چندان تمایلی به پوشیدن 24 ساعته کرست ندارد وی در این باره می گوید:”اگر فردی 24 ساعته کرست بپوشد اعضا و جوارح بدن چگونه می تواند سر جای اصلی خود قرار داشته باشد

پری می گوید: “کسانی شخصیت های کارتونی را نماد بت سازی از بدن زن کردند… من می خواهم به دور کمر کوچک، لب برجسته، بالاتنه بزرگ، چشم های بزرگ و چهره واقعا زیبا دست پیدا کنم.”

 

مطالب مرتبط

 

عکس های شوکه کننده باربی واقعی جهان همراه با خانواده منتشر شد

عکس های دیدنی ترین دختر دنیا با کمر 20 اینچی !

راز موفقیت کمر باریک ترین شدن این دختر جذاب+عکس

عکس های دیدنی و عجیب از کمرباریک ترین زن جهان

عکس های دیدنی زن سرشناس با گرانترین اندام جهان

زیبا و خوش اندام ترین زن ونزوئلا انتخاب شد + (تصاویر)

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان