ramazan
ramazan

هفت بار جراحی این پسر برای زیبایی لبهایش + عکس

هفت بار جراحی این پسر برای زیبایی لبهایش + عکس

ماجرای عجیب پسری که برای زیبایی لب و دهان خود 7 بار زیر تیغ جراحی رفت …

 

 

احتمالاً حتی فکر کردن لحظه ای به چنین زندگی برای مایی که از نعمت سلامتی بهره مندی هستیم سخت و دردناک است؛ اما زوبیر نزدیک به 18 سال است که مجبور به تحمل چنین شرایطی است. پسر جوان مراکشی که از همان هنگام تولد کمی سمت چپ صورتش بزرگ تر بود و هم زمان با قد کشیدن او این ضایعه هم بزرگ و بزرگ تر شد.این روند تا جایی ادامه داشته است که در حال حاضر قسمت چپ صورت او را کاملاً درگیر کرده و موجب کژ ریختی چهره و زبان او شده است.

 

به دلیل این ضایعه عجیب و نادر، لب ها و زبان زبیر کاملاً به سمت بیرون متمایل شده اند و به چشم یک بیینده خارجی هم چون یک تکه گوشت اضافه ترسناک می آیند. پدیده ای که از متورم شدن نا متعارف رگ های خونی زیر پوست ناشی می شود و راه درمان قطعی برای آن وجود ندارد. به گزارش نازوب از آنجایی که در مورد زبیر رگ های خونی در ناحیه صورت بزرگ شده اند انجام ساده ترین کارها مثل حرف زدن و برآورده کردن نیازهای ضروری هم چون حرف زدن و غذا خوردن برای او تبدیل یه رویایی دست نیافتنی شده است.

 

اگرچه تاکنون پزشکان این پسر جوان را هفت بار تحت عمل جراحی قرار داده اند و موفق به از بین بردن بخش بزرگی از این ضایعه شده اند؛ ولی تا بهبود کامل او مسیر طولانی در پیش است، مسیری که تنگ دستی خانواده زبیر و هزینه های بالای جراحی آن را سخت و سخت تر می کند. با این حال باید منظر ماند و دید آیا این پسر مراکشی می تواند روزی طعم زندگی عادی را بچشد؟

 

مطالب مرتبط

 

زنی که با جراحی احمقانه خود یک سینه به خود اضافه کرد! + عکس

ناز و زیباترین دختران دنیا بدون جراحی در نازوب

متفاوت و عجیب ترین جراحی زیبایی این دختر+عکس

هزینه انواع جراحی زیبایی بدون احتساب هزینه کلینیک و پروتز

تکان دهنده از تزریق ژل به ران های ملکه زیبایی برزیل (18+)

مقام جهانی زن زیبا بخاطر بیشترین جراحی +عکس

دردناک ترین جراحی های دنیا توسط این دو زن (عکس)

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان