بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

سینمایی لایه های دروغ؛ خلاصه داستان و شناخت بازیگران ایرانی و فنلاندی که در این فیلم ایفای نقش می کنند.

لایه‌های دروغ اولین فیلم اکشن مشترک ایران و فنلاند محصول سال 1400 است. این فیلم به کارگردانی رامین سهراب، نویسندگی رامین سهراب و امیرحسین ماکویی، محصول کمپانی فنلاندی Sonram Productions با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است.

خلاصه داستان

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

این فیلم به زندگی آتش نشانی می پردازد که در یک سانحه زندگی فردی را نجات می دهد و سپس اتفاقاتی برای وی رخ می دهد. فیلم سینمایی لایه‌های دروغ آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه 1400 شد.

به گزارش نازوب به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی (لایه‌های دروغ) ساخته رامین سهراب نخستین فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و فنلاند و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی آماده نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

این فیلم که به تهیه‌کنندگی مشترک محسن صرافی، رامین سهراب و یوننا انروت در کشورهای ایران و فنلاند جلوی دوربین رفته، تنها اثر حادثه‌ای اکشن است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

«لایه‌های دروغ» نخستین تجربه کارگردانی رامین سهراب در ایران است و علاوه بر خود او، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی و… جلوی دوربین رفته‌اند.

 

فهرست کامل عوامل اصلی تولید این فیلم عبارتند از:

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

کارگردان و طراح اکشن: رامین سهراب، مدیر فیلمبرداری: مارک هوبسن، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی: مسعود حقی

مدیرتولید: محسن صرافی، برنامه‌ریز فاز اول: افشین رضایی، فیلمبردار: ابوالفضل نباتی، ابراهیم اشرفی

برنامه‌ریز فاز دوم: امین رنجبر، دستیار کارگردان: محمدرضا اصلی، مدیران صدابرداری: بابک اردلان، علی کیان‌ارثی، ایلکا تیمور سرنگیل

مشاور تدوین: هایده صفی‌یاری، تدوین: روزبه کلباسی، چنسلر هینس، موسیقی: گِرگ دمبروفسکی

آهنگساز ایرانی و سرپرست نوازندگان: پاشا هنجنی، جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصارین، سعید سالاروند

طراحان چهره‌پردازی: حسین صالحیان، مهیاد میمی، طراحان صحنه: مهسا جلیل‌پور، شیوا اکبری، طراح لباس: تینا سهیلی، منشی صحنه: منا علامه، فاطمه سیدی، عکاسان: آرش شاه‌محمدی، سمیه جعفری، یانی وواریو

طراحان جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، حمید رسولیان، روابط عمومی: سارا سالک

سرپرست و مربی اکشن: پپه کارای، علی میرعلم‌زاده، مدیران تدارکات: رامین بهزادی، مهدی عباسی‌پور

دستیار تولید: همایون فربود، تهیه‌کنندگان: محسن صرافی، رامین سهراب، یوننا انروت، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی.

 

بازیگران در نقش های …

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

رامین سهراب در نقش سام
جسیکا ولف در نقش اما
نادر فلاح در نقش آرمان
کامران تفتی

روشنک گرامی در نقش سارا
ارسلان قاسمی
ونوس کانلی در نقش سارا
آرمان درویش در نقش فرهاد
مجید سعیدی در نقش پرویز
میلاد میرزایی در نقش کسری
فرشاد اسدالله پور
پپه کارای در نقش ازاد

 

بیوگرافی رامین سهراب

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

رامین سهراب متولد سال 64 در تهران وی کارگردان، بازیگر و رزمی کار، هماهنگ کننده بدلکاری با بیش از 5 سال سابقه در صنعت سینما است.

 از مهم‌ترین آثار رامین سهراب می‌توان به کارگردانی فیلم ویولون اشاره کرد. رامین سهراب در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم رامین سهراب در این سال، فعالیت در فیلم ویولون به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

 

جسیکا ولف

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

خانم جسیکا ولف متولد سال 1988 در فنلاند است او علاوه بر کار بازیگری خواننده و بدلکار نیز هست.

جسیکا وولف نواختن پیانو را از هفت سالگی شروع کردم در حالی که هیچکس در خانواده من اهل موسیقی و زدن ساز نبود.

از 12 سالگی هم شروع به خوانده موسیقی کلاسیک کردم تا اینکه در 16 سالگی از طریق یکی از دوستانم بنام «جان رینتالا» به موسیقی راک راه پیدا کردم.

اولین آهنگ و اولین آلبوم خانم جسیکا

 

خانم جسیکا در سال 2012 اولین آهنگ خود بنام «Dirty Kisses» (بوسه های کثیف) را خواند و یکسال بعد اولین آلبوم خود بنام «Renegade» را منتشر کرد.

جسیکا ولف سال 1400 در فیلم (لایه های دروغ) محصول مشترک ایران – فنلاند بازی کرد که این فیلم در جشنواره فجر به نمایش نیز در آمد.

 

بیوگرافی نادر فلاح

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

نادر فلاح متولد چهاردهم شهریور سال 52 در کرمان است. بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.

فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال 68 در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد.

فلاح با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد. وی با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

فلاح در سال 1395 با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

 

وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی سال 78 از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش سال 90 از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

 

بیوگرافی کامران تفتی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

کامران تفتی بازیگر جذاب و مشهور متولد 19 فروردین ماه سال 58 در تهران است. او هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. او یک برادر به نام کیوان هم دارد. او وقتی وارد تئاتر شد با استادانی مثل بهزاد فراهانی، محمد چرمشیر و منیژه احمدی همکاری داشته‌است.

کامران فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال‌های مهدی فخیم زاده بوده‌است. به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌است.

کامران یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد 63 است و در رشته موسیقی فعالیت می‌کند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته‌است.

او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام  44/4/4 به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده‌است.

 

بیوگرافی روشنک گرامی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

روشنک گرامی بازیگر زاده ی 1 مهرماه در سال 1362 شهر تهران است. او در سال 85 در رشته کارگردانی تئاتر قبول شد و 2 سال بعد در سال 87 کارگردانی را تجربه کرد و البته می گوید که در این حرفه اصلا موفق نبوده است.

اوج معروفیت او بازی در فیلم قائده تصادف است. پس از این فیلم در فیلم های مختلفی همچون ملبورن، خانه دیگری، آخرین بار کی سحر را دیدی و هلن بود که در آنها هم بسیار خوش درخشید.

و اکنون در فیلم لایه های دروغ در نقش سارا ایفای نقش می کند.

 

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر چشم رنگی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

ارسلان قاسمی هم خواننده و بازیگر متولد 1 خرداد ماه سال 74 است.

ارسلان قاسمی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن را بازی کرده‌است.

قاسمی فعالیت بازیگری را در سن 7 سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) آغاز کرد.

وی همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت. وی علاوه بر کار تصویری دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است، و در مصاحبه با سایت ایران کنسرت به علاقمندی اش به فعالیت در زمینه موسیقی‌ اشاره کرده است.

 

بیوگرافی و زندگی خصوصی ونوس حسن کانلی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است متولد 19 فروردین ماه دهه ی 70 در تهران است. از زندگی شخصی خانم کانلی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به نظر میرسدکه وی در خانواده ای 4 نفره متولد

شده است و دارای یک خواهر به نام پانیز است.

ونوس حسن کانلی به نظر می رسید یک بازیگر دهه 70 باشد هرچند او از تاریخ تولدش در جایی صحبت نکرده است اما به نظر می رسید او در دهه 70 به دنیا آمده باشد. ونوس حسن کانلی رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با مادربزرگش دارد.

بازیگر جوان کشور که به تازگی در فیلمی با نام بیگانه با من است بازی می کند ابتدا فعالیت بازیگری را از سال 93 شروع کرد. وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به مدت 4 سال در تئاتر به فعالیت پرداخت

تا این که در اردیبهشت ماه سال 93 برای اولین بار پیشنهاد بازی در فیلم «تا آمدن احمد» را پذیرفت و به ایفای نقش پرداخت. ونوس حسن کانلی سپس نقش یگانه در سریال دوردست ها بازی کرد و خوش درخشید.

 

بیوگرافی آرمان درویش چهره جوان و جذاب

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

آرمان متولد 29 مرداد ماه سال 66 در شهر ملایر در همدان است.  او‌ در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس های بازیگری امین تارخ گذراند.

او در سال 94 با بازی در فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده بازیگری را شروع کرد. او سال ها در کنار محمدهادی کریمی فعالیت می‌کرد و همچنین به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم‌ کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات می‌پرداخت.

در سال 94 با بازی در فیلم «چهارشنبه» نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش های بسیار خوب منتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد.

از مهم ترین فیلم های او بازی در ملکه گدایان بود که در سینمای خانگی به شهرت دوچندان رسید.

پس از آن در فیلم های متعددی از جمله «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد و در سال 95 برای بازی در فیلم « کمدی انسانی» ساختهٔ محمدهادی کریمی برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ» شد.
در سال 96 در دیگر همکاریش با شهاب حسینی پس از «چهارشنبه» و «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد.

پس از آن در فیلم هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «پسرکشی»، «موافقت اصولی» و سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخت.

 

بیوگرافی مجید سعیدی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

مجید سعیدی زاده ی 1 آذر ماه سال 54 در تهران است. فارغ التحصیل کارگاه آزاد بازیگری می باشد از تئاتر شروع کرد و سالها خاک صحنه خورد، با سریال شهرزاد در فصل سوم چهره اش شناخته شده و در تلویزیون به شهرت رسید.

آقای مجیدی در سال 1386 با فیلم سینمایی مهیا علاوه بر تجربه سینمایی، در جشنواره فجر 1386 صاحب سه جایزه شد و جدی تر از گذشته برای ادامه مسیر هنری اش مصمم شد.

در فصل سوم سریال شهرزاد سال 96 با تماس دستیار کارگردان سریال شهرزاد به این مجموعه دعوت شد و قرار بود 5 سکانس بازی کند اما بازی زیبای او باعث شد در 25 سکانس بازی کند و بسیار دیده شود.

و در فیلم لایه های دروغ با بیان این که ساخت این فیلم یک ریسک بزرگ بود ایفای نقش کرده است.

 

میلاد میرزایی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 شهریور ماه سال 69 در بابل است. او در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و سومین فرزند خانواده اش است. یک خواهر به نام فاطمه و یک برادر به نام محمد دارد.

او در رشته مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شده است و دانشجوی انصرافی دانشگاه شهید بهشتی در این رشته است. او دوره های تئاتر را گذرانده است.

 

بیوگرافی فرشاد اسدالله پور چهره نوظهور و جنجالی

 

بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی

 

تازه ترین چهره ای است که به سیاست گذاری ها و خدمات این صنف اعتراض کرده است از این بازیگر اطلاعات زیادی در دسترس نیست و با ایفای نقش در فیلم لایه های دروغ محصول مشترک ایران و فنلاند شاید بیشتر از قبل شناخته شود.

اعتراضات جسورانه فرشاد اسدالله پور: اين خانواده پدر ندارد، مادر ندارد.

من از خانه سینما راضي نيستم. اگر اين خانواده است اين خانواده پدر ندارد، مادر ندارد، اتفاق‌ها براساس لذت‌هاي آني مي‌افتند؛ نهاد صنفي جايگاهي ندارد.

برای هر صنف دیگری اتحادیه وجود دارد که دارای وجاهت است؛ چرا برای سینماگران این اتحادیه وجود ندارد؟ ولي منِ سینماگر چه دارم؟

 

مطالب مرتبط

معرفی و بیوگرافی همه ی بازیگران سریال دیدنی دوپینگ+ تصاویر داغ

سریال نارگیل، بیوگرافی و عکس های همه بازیگران سریال نارگیل

جدیدترین بیوگرافی بازیگران سریال قبله عالم + عکس

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی بازیگران سریال سقوط یک فرشته


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان