فال روزانه Daily Omen دوشنبه 3 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 3 اسفند 94

مروری جالب بر فال و طالع بینی امروز دوشنبه 3 اسفندماه 1394

فال روز متولدین فروردین:

وقتی که شما احساس می کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می شود شما سازنده تر باشید، دوباره نیروی تازه ای می گیرید. اما نگرش های بی تکلف شما می تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید، همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی تکلف تعادل ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

احساس خستگی می کنید؟ چنانچه هفته خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید، از آخر هفته خود نهایت استفاده را بکنید. تحت اثر اورانوس ممکن است احساس بیقراری بکنید و دلتان بخواهد بیرون بروید و در مهمانی ها شرکت کنید، اما بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگیتان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به سر جام جم آن گه نظر توانی کرد***که خاک میکده کحل بصر توانی کرد

مباش بی می و مطرب که زیر طاق سپهر***بدین ترانه غم از دل به در توانی کرد

تعبیر: جوانیت را به نحو احسن بگذران خوش باش نه آن که در پی اش غم باشد. رسیدن به مراد بسیار سهل است به شرط اینکه غلام خدا باشی و گدایی در خانه ی او را بکنی. به سفری می روی که بسیار سودمند است. در کارت طمع نباشد وگرنه کارها را خراب می کنی بسیار خوش شانسی و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت هایی که بدون فکر قبلی به زبان می آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده***صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی***چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده

تعبیر:  چیزی را از دست داده اید که بسیار برایتان مهم بوده است حال می فهمید که قدر چه یاقوتگرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان بر می گردد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی

تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

شما دلتان می خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی خود را برگردانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس***که چنان ز او شده ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد***که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تعبیر: همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

اگرچه برنامه های بلند مدت تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می شوید، کم کم از دست این برنامه ها خلاص می شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید***وجه می می خواهم و مطرب که می گوید رسید

شاهدان در جلوه و من شرمسار کیسه ام***بار عشق و مفلسی صعب است می باید کشید

تعبیر: از فقر و نداری خود شرمنده نباش، خوبی تو سرمایه ی دولت تو است. ابرهای نعمت و رحمت به سویت می آیند و نجات پیدا می کنی و کارت بالا می گیرد. از چیزی نترس زیرا کسی که راه درست می رود ترس به دل راه نمی دهد. خداوند عادل و روزی رسان است. تو را هم فراموش نکرده و به تو هم کرم می کند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید. اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال حافظ امروز متولدین دی :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

حساب جیب خود را داشته باشید و الکی پول هایتان را برای چیزهایی که لازم نیست خرج نکنید. صداقت چیزی است که بسیار به آن نیاز دارید. باید سعی کنید با خود و اطرافیان صادق باشید. امروز خیلی سریع حالت های روحی اطرافیان را به خود می گیرید. پس ترجیحا با افرادی در ارتباط باشید که روحیه شاد و خوبی دارند. تا می توانید شنونده باشید و از حرف زدن بپرهیزید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می شود ولی تمرین های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان