طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر: معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او***که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است***بیار باده که مستظهرم به همت او

تعبیر: حق صحبت با پیران را به جا بیاور و به تجربه های آنها بهائی قائل باش. انها تو را به جایی هدایت می کنند که آخرش بهشت برین است. شانس به تو رو کرده آن را از دشت نده. به بخت خویش لگد نزن. نوید خبری را به تو می دهند که سرشار از رحمت است. خودت همتی داشته باش که فر دولت در انتظار تو است

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر***بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست***کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر

تعبیر:  توبه ی تو مورد قبول حق واقع می شود، کینه ها را کنار بگذار و گذشت داشته باش هر چند که عمرت می گذرد و تو تا به حال به فکر خویش نبوده ای و همیشه با حوادث جنگیده ای اما از این به بعد تصمیم گرفته ای که فرد دیگری شوی. پس کاری کن که نامت را در آینده به خوبی یاد کنند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

این را بدانید که سیر و سیاحت دنیا با قدم های کوچک آغاز می شود. اول باید کوتاه و با فکر گام بردارید و سپس که به اصطلاح بلد راه شدید، سرعت خود را بیشتر کنید. شما امروز برای مسایل و مشکلاتی که جلوی پایتان قرار می گیرند راه های خیلی خوبی پیدا می کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و مطمئن باشید ایده هایتان عالی هستند. این نکته را به یاد داشته باشید همیشه باید زیرساخت مناسب داشته باشید تا همه کارها به بهترین شکل پیش بروند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت های شما باعث می شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده***صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی***چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده

تعبیر: چیزی را از دست داده اید که بسیار برایتان مهم بوده است حال می فهمید که قدر چه یاقوتگرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان بر می گردد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین آبان :

اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد***نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد

اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر***چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد

تعبیر: حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آنمی باشد. در تاریکی هستی که روزنه ای برای فرار پیدا نمی کنی. دلت را قوی کن. با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوا باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.اصلاً مهم نیست که نسبت به پیشرفت هایی که به دست آورده اید چه حس بزرگی دارید، زیرا هنوز هم به سادگی نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. بد قضیه این جاست که فعلاً هیچ گونه انرژی مثبتی هم در اطراف تان وجود ندارد. شاید اگر مشکلات تان را بیرون بریزید همه چیز کمی بهتر شود. اگر دست از وانمود کردن بردارید، دیگران دست یاری به سوی تان دراز خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

فال روز متولدین دی:

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام های نامفهومی برای دیگران به شمار می آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امروز اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امروز خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه11خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می کند و شما تشخیص می دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم***لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو***که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

تعبیر: اینقدر خودتان را دست پائین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید. نماز و ایمان فراموشتان نشود. زمانی به وصال یار و حاجتتان می رسید که تمام سعی و اهتمام خود را به کار ببندید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان