طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

فال و طالع بینی روزانه

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز سعی کنید همه کا را با هم انجام ندهید. امروز زندگی اجتماعی شما بسیار شلوغ است و برای آماده شدن برای رسیدن به جاهایی که دعوت شده اید کلی وقت لازم دارید، علاوه بر این کارهای معمول روزانه را نیز باید انجام دهید و این شما را کمی آشفته می کند و نمی دانید به کدام طرف باید بدوید. آرامش خودتان را حفظ کنید. در وهله اول وظایف روزانه خود را در اولویت قرار دهید. کار شما باید همیشه اولویت اولتان باشد. اگر در بحث هایی که دارید به جای تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران حرف دلتان را بزنید خیلی راحت تر مشکلاتتان حل خواهند شد. زیاد به خودتان سخت نگیرید و همراه با دوستان نزدیکتان و کسانی که دوست دارید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اطرافیان تان ارزش و حد شما را نمی دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می گیرند دچار ناراحتی ها و حساسیت های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود***ور نه هیچ از دل بی رحم تو تقصیر نبود

من دیوانه چو زلف تو رها می کردم***هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود

تعبیر: تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه ی آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا” کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می کنید می توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است

تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما” مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم***کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم

عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند***وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تعبیر:  در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما در این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه ها و درهای زندگی عبور کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم***شطح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر***دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تعبیر: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می کند. شما می دانید که چیزی را از دست داده اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی***ای پسر جام می ام ده که به پیری برسی

چه شکرهاست در این شهر که قانع شده اند***شاهبازان طریقت به مقام مگسی

تعبیر: در گذر عمر غافل مانده اید اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید از تجربه ی پیران استفاده کنید تا خودتان نیز مانند عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود گول ظاهر مردم را می خورید و خودتان را کوچک می شمارید. مقامتان بالا می رود و زبانزد خاص و عام می شوید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می کنید و اطرافیان تان هیچ گاه متوجه اشتباهات شان نمی شود.

فال حافظ امروز متولدین آدر :

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز خیلی حوصله تغییر یا فعالیت های زیاد را ندارید. مهم این است که با آنچه انجام می دهید، ارتباط قلبی برقرار کنید. به این مفهوم که با عشق کارهایتان را انجام دهید. از امروز تا آخر تابستان منتظر رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. فرصت های شغلی بسیار عالی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که به واسطه آنها می توانید موقعیت کنونی خود را ارتقا دهید. با نگاه به زندگی افراد موفق می توانید از آنها الهام بگیرید و خود را هر روز بیشتر به رویاهایتان نزدیک کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن:

تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو

تعبیر: کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 16 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز وقت آن است که کمی به خودتان و کارهایتان بیندیشید. شما می توانید بی اینکه خشمگین یا احساساتی شوید به تفکر در احوال خود بپردازید. اگر کسی در زندگیتان هست که فکر می کنید به کمی ترحم و یا شانسی دوباره نیاز دارد درباره او خیلی سریع تصمیم نگیرید، به یاد داشت باشید که این روابط ما با دیگران هستند که ما را در زندگی پیش می برند. بی گدار به آب نزنید و از حس ششم قوی خود کمک بگیرید. بازی در موج ها می تواند جالب باد، اما مواظب باشید اسیر آنها نشوید. ممکن است بین زوج ها درگیری پیش بیاید و یا والدین با فرزندانشان به مشکل بر بخورند. اما خودتان را ناراحت کنید، این حالت لحظه ای است و بعد از یک خواب خوب شبانه اوضاع به حالت اولیه باز خواهد گشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد***صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت***هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان