ramazan
ramazan

پسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکس

پسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکس

تصاویری از اقدام احمقانه یک پسر جوان تنها برای مشهور شدن

 

مثل اینکه تب مشهور شدن خیلی بالا گرفته طوری که مردم حاضرند به خاطر شهرت جان خود را فدا کنند.مانند این مرد که زیر قطار خوابید.این روزها تب مشهور شدن در شبکه های اجتماعی به خیلی ها سرایت کرده و انسان ها برای رسیدن به آن دست به کارهای خطرناکی می زنند.

 

از آویزان شدن بر ساختمان های آسمان خراش گرفته تا عکس گرفتن با حیواناتی درنده و وحشی. در جدیدترین مورد از این کارهای خطرناک, مردی بنگلادشی بر روی ریل قطار رفته و دقیقا چند ثانیه قبل از اینکه قطار به وی برسد, بر روی ریل دراز می کشد تا قطار از روی او رد شود.

 

رد شدن این قطار حدودا 10 ثانیه به طول می انجامد و در این مدت ممکن بود هر اتفاقی برای این مرد نترس رخ دهد. از برخورد بخش زیرین قطار گرفته تا برق گرفتگی. دوست این مرد از تمام این اتفاقات فیلم می گیرد تا بتوانند به راحتی در شبکه های اجتماعی و سایت ها مشهور شوند.

 

همانطور که در تصاویر می بینید, پس از اینکه قطار از روی وی رد می شود, مرد از جایش برخاسته و از این کارش بسیار خوشحال و راضی است.

 

 

پسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکسپسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکسپسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکسپسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکسپسر احمقی که برای شهرت زیر قطار رفت ! عکس 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان