زوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویر

زوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویر

به گزارش بخش اختصاصی سایت نازوب، تصاویری دیدنی از اقدام بسیار عجیب یک زوج چینی در مراسم ازدواجشان سوژه داغ و عجیب رسانه های جهان شد.

 

این زوج که هنگام برگزاری مراسم ازدواجشان به جای حلقه طلا دو مار طلایی پنتون به یکدیگر هدیه دادند. اقدام شوک برانگیز این زوج بازتاب زیادی در پی داشت. دو مار بزرگ طلایی به وزن 33 پوند حاضرین این مجلس شاد را متحیر کرد.

 

ابتدا داماد 34 ساله به نام وو اهل استان جیلین در شمال شرق چین با یک مار پیچیده به دور گردن از عروس خانم به نام جیانگ ژو استقبال کرد و سپس عروس از کابین آبی یک مار پنتون دیگر بیرون آورد و به داماد هدیه داد. آنها این دو مار را به عنوان حلقه ازدواج به یکدیگر هدیه دادند!

 

زوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویر

 

پس از پایان مراسم و گفتگویی با این زوج عجیب انگیزه آنها از این اقدام این گونه بیان شد: که من و همسرم جیانگ ژو عاشق حیوانات و دوستدار حفظ حیات وحش هستیم و حیوانات خانگی ما علاوه بر این مارهای طلایی عنکبوت، مارمولک، مار پنتون و دیگر پرندگان می باشد.

 

تصاویر دیدنی و عجیب  مراسم ازدواج  این زوج با حلقه طلایی مار پنتون را در این بخش از سایت نازوب می بییند.

 

زوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویرزوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویرزوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویرزوج عجیبی که حلقه ازدواجشان دو مار پنتون بود / تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان