نقش های عجیب بدن برنده مسابقات تاتو / تصاویر

نقش های عجیب بدن برنده مسابقات تاتو / تصاویر

مردی که با نقش های عجیب تاتو روی بدنش همه را شگفت زده کرد.

 

به گزارش بخش اختصاصی ناز وب روزگذشته برای هشتمین سال متوالی در شرق لندن جشنواره ای با عنوان”خالکوبی های مفهومی” برگزار شد که شرکت کننده های این جشنواره آزادانه می توانستند موضوعی را انتخاب و مضمون آنرا بر روی بدنشان حکاکی کنند.

 

 پیشتر هم راجع به برگزاری جشنواره های بی محتوای برگزارشده در دنیا سخن به میان آورده بودیم.از جشنواره های طراحی بر روی بدنهای عریان زنان گرفته تا فستیوالهای خطرناک دیگر…

 

نقش های عجیب بدن برنده مسابقات تاتو / تصاویر

 

یکی دیگر از این جشنواره ها که از جهت محتوایی، تهی بوده ولی همه ساله با استقبال زیادی رو به رو می شود، جشنواره خالکوبی در شرق لندن است.

 

 روزگذشته برای هشتمین سال متوالی در شرق لندن جشنواره ای با عنوان”خالکوبی های مفهومی” برگزار شد که شرکت کننده های این جشنواره آزادانه می توانستند موضوعی را انتخاب و مضمون انرا بر روی بدنشان حکاکی کنند.

 

 بیشتر افراد شرکت کننده در این جشنواره موضوعاتی اجتماعی را برگزیده و تصویری مفهومی از آنرا بر روی بدنشان تاتو کرده بودند.

 

نقش های عجیب بدن برنده مسابقات تاتو / تصاویر

 

اما برگزیده این جشنواره، فردی بود به نام اولدیز، که نیم تنه بالایی خودش را با خالکوبی پوشانده بود.این فرد مضمون مبارزه با دخانیات را برگیزده و خالکوبی های بدنش هم توسط هنرمند مشهور و خالکوب دنیا، جاش لین انجام شده بود.

 

با دیدن این فرد و حضورش در این جشنواره، مردم حاضر در آنجا شگفت زده شدند.

 

خالکوبی و تاتوهای اکثر مشاهیر جهان از جمله بازیگران و موزیسین ها و حتی ورزشکاران دنیا نیز توسط این خالکوب حرفه ای ،جاش لین حکاکی شده است…..


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان