ramazan
ramazan

حمل 12 بچه روی کمر مادرشان! (تصاویر)

حمل 12 بچه روی کمر مادرشان! (تصاویر)

حمل 12 بچه روی کمر مادرشان! (تصاویر)

 

 

تصویری که در پایین مشاهده می کنید یکی از پربینیده ترین، زیبا و جالب ترین تصاویر روز انتخاب شد. رمز و رازهای حیرت انگیز دنیا

نازوب، دنیای حیرت انگیز حیوانات پر از راز و رمز است ، راز و رمزهایی که هر کدام جذابیتی دارند و یکی از جالب ترین آنها تولید مثل و نگهداری حیوانات از فرزندانشان است که در نوع خود دیدنی است.

 

حیوانات به شیوه های مختلفی فرزندانشان را پوشش می دهند از نگاه داشتن داخل دهان تا سوار کردن داخل کیسه .

 

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس و فیلم جالب در مورد حیوانی گفت که یک روز صبح اتفاقی او را دیده است ، به گفته ی او یک صاریغ در حالیکه 12بچه ی کوچک خود را سوار بر پشتش داشت در حال عبور از باغچه ای را دیده است .

 

 

جالب تر آنکه او می نویسد :با لحنی طنز به انها صبح بخیر گفتم و تمام چشمان ریز خانواده 13 نفری برای لحظاتی به من خیره شد و دوباره به راهشان ادامه دادند .

 

حمل 12 بچه روی کمر مادرشان! (تصاویر)

 

منتشر کننده این عکس در ادامه گفت :درست است که شما در این نمای عکس 8 بچه را می بینید ولی باید بگویم که 4 تای دیگر آن طرف کمر مادر و روبروی خواهر و برادرانشان هستند.

 

صاریغ یا ساریگ به گروهی از کیسه داران گفته می شود که انواع مختلف آنها جثه هایی به اندازه موش تا گربه دارند و در قاره آمریکا، به ویژه جنگل های آمریکای جنوبی یافت می شوند.

 

صاریغ های ماده در زیر شکم کیسه ای دارند که بچه های خود را در آن نگه می دارند. بچه های صاریغ هنگام خطر روی پشت مادر سوار می شوند و دم خود را به دم او می پیچانند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان