سیاسی شدن و انتقاد یک اصولگرا در حمایت از نامداری و تتلو + متن

سیاسی شدن و انتقاد یک اصولگرا در حمایت از نامداری و تتلو + متن

سیاسی شدن و انتقاد یک اصولگرا در حمایت از نامداری و تتلو

 

 

ماجرای عکس های بی حجاب آزاده نامداری مجری زن معروف به عالم سیاست هم کشیده شد! سایت اصولگرا، از اصولگرایان به خاطر حمایت از تتلو و آزاده نامداری انتقاد کرد و با اشاره به توضیحات آزاده نامداری درباره تصویر بی حجاب، نوشت:

 

همین توضیحات هم از کسی که به چادری بودنش افتخار می‌کرد، قابل قبول نیست!

 

 

 

در بخشی از مطلب آمده است: حمایت تمام قد از این چهره ها، آنچنان به دغدغه برخی اصولگرایان تبدیل شده که گویی آن را رسالتی حیاتی و یا دست کم موضوعی حیثیتی در مقابل رقیب، می پندارند.

 

 

جریان اصولگرا همچنان در حال هزینه دادن به خاطر چند چهره مشهور مورد توجه مردم است؛ آن هم در شرایطی که این چهره ها هیچ قرابتی با این جریان ندارند.

 

 

انتشار تصاویر غیرمنتظره از آزاده نامداری در فضای مجازی، این فرصت را در اختیار بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه منتقدان اصولگرایان قرار داد تا با یادآوری مصاحبه مشهور وی با یک روزنامه منتسب به اصولگرایان، موضوع را به این جریان سیاسی ارتباط دهند.

 

 

توضیحات تکمیلی فرد نامبرده هم حتی اگر از سوی برخی پذیرفته و معقول باشد، تاثیری در کلیت ماجرا نداشت؛ هرچند همین توضیحات هم از کسی که به چادری بودنش افتخار می‌کرد، قابل قبول نیست.

 

 

البته در مثال اخیر، شاید بتوان گفت اشتباه فاحشی که طیفی از اصولگرایان در مورد امیر تتلو مرتکب آن شده و همچنان با افتخار به آن ادامه می دهند، رخ نداده است. در واقع، از آزاده نامداری یک مصاحبه گرفتند و چند کف و سوت زدند اما برای امیر تتلو، ماجرا کاملا فرق می کند…

 

 

در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است:

قضیه حتی برای بسیاری از اصولگرایان تبدیل به یک موضوع حیثیتی شده است؛ آنها پس از دیدار امیر تتلو با رئیسی، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند از گل نازک تر به او گفته شود؛ پس از اظهارات بهنوش بختیاری درباره برجام و ترکمنچای، لحظه ای او را تنها نگذاشته اند و در مورد آزاده نامداری هم، کم کم از او یک الگوی مطلوب و بهینه برای دختران جامعه ساخته بودند.

 

 

اگر این طیف از اصولگرایان تصور می کنند با حمایت بی چون و چرا، از امثال این افراد بر حامیان جریان انقلاب می افزایند سخت در اشتباهند؛ نتیجه چنین اقداماتی صرفا ناامید کردن بخش بزرگی از بدنه اجتماعی حامی نظام و انقلاب از جریان اصولگرایی است و بس.

 

#آزاده نامداری # عکس آزاده نامداری # عکس بی حجاب آزاده نامداری # آزاده نامداری در سوئیس # تصاویر آزاده نامداری # ماجرای قتل آتنا # غیرت ایرانی # آبروی مومن # فیلم آزاده نامداری # فیلم آزاده نامداری در سوئیس #توضیح آزاده نامداری # توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب # واکنش آزاده نامداری # عکسهای آزاده نامداری # آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی # حریم خصوصی آزاده نامداری # آخرین اخبار آزاده نامداری # خبر جدید آزاده نامداری # آزاده نامداری اصولگرایان # آزاده نامداری اصولگرا # آزاده نامداری امیر تتلو

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان