برجستگی رگ های روی دست نشانه چیست + درمان

برجستگی رگ های روی دست نشانه چیست + درمان

برجستگی رگ های روی دست نشانه چیست + درمان

 

یکی از عواملی که زیبایی و جوانی دست شما را زیر سوال می برد برآمدگی و برجسته بودن رگ های روی دست است! چه عواملی باعث برآمدگی رگ ها میشود؟ در ادامه همین بخش سلامت، بیماری و زیبایی سایت تفریحی وب ناز همراه باشید.

 

شکل دست و برجسته بودن رگ‌های آن می‌تواند عامل ژنتیکی داشته باشد همچنین کار و فعالیت زیاد دستی همانطور که عضلات را درگیر می‌کند، می‌تواند رگ‌ها را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

 

برجستگی رگ های روی دست نشانه چیست + درمان

 

گروه نازوب در گفتویی با دکتر صداقت‌پیشه: مواجه شدن با مواد شوینده و انواع حلال‌ها می‌تواند سبب آسیب کلاژن پوست شده و پوست دست را نازک کند که این امر موجب پیدا شدن هرچه بیشتر عروق دست می‌شود.

 

در افراد چاق به دلیل تجمع چربی در زیرپوست، رگ‌های دست به خوبی دیده نمی‌شود، این بدین معنا است که در افراد لاغر به دلیل فقدان این لایه‌ی چربی، رگ‌های دست بیشتر معلوم است و از برجستگی بیشتری برخوردار است.

 

پوست دست چون در معرض عوامل محیطی و فیزیکی بیشتری است، زودتر دچار آسیب می‌شود، هرچه قدر پوست در معرض نور خورشید بیشتری باشد، آسیب‌پذیرتر می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برجستگی بیش از حد معمول رگ‌های دست ممکن است به دلیل انسداد عروق آن باشد که در چنین مواردی گرفتگی با درد همراه است.

 

توصیه می‌شود هنگام بیرون رفتن از منزل و یا هنگام رانندگی از دست‌ها در برابر آفتاب محافظت شود و دستکش متناسب با فصل پوشیده شود.

 

مطالب مرتبط

 

راهنمای داشتن دست های زیبا، سفید و جوان

علت سردی دست و پا و درمان آن

پیوند عجیب دست به مچ پا ! عکس 16+

راه درمان واریس ناحیه تناسلی مردان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان