ramazan
ramazan

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

 

پیش گویی و طالع بینی 30 روز فروردین با ترکیب کارتهای تاروت، ورق، قهوه و شمع تقدیم نگاه مهربانتان. عزیزان نازوبی این بخش با انرژی بالا برای همه ی متولدین ماه ها گرفته شده است چنانچه به نکات منفی برخورید با حس خوب و انرژی بالا از آن بگذرید و به گفته های مثبت و حس خوب آن تمرکز کنید.

 

زندگی ما را چیزی جز فکر و نگرش ما نمی سازد پس برای خوب و عمیق فکر کردن تمرین و تمرکز کنید!!

 

طالع بینی ترکیبی فروردین

 

شاید نخواهید در روزهای ابتدایی این ماه خودتان را درگیر احساساتتان کنید چون ممکن است که مثلا این احساسات مانع از انجام هر چه بهتر کارهایتان شوند. با این وجود سعی کنید به این سوال پاسخ دهید:

 

کارهای روزمره تان مهم تر هستند یا احساسات و روابطتان با دیگران؟

 

حالا بروید و درگیر هر کدام که اولویت بیشتری برایتان دارد شوید. به اندازه کافی در روزهای 5، 6و 7 ماه وقت برای نظم دادن به امور کاری خواهید داشت پس سعی کنید تا فرصت دارید، از این واقعیت بهره ببرید.

برای روز های 10، 11 و 12 ماه، هیجان فراوانی به سمت شما در حال حرکت بوده که ممکن است تمرکز بر روی کارهای یکنواخت و خسته کننده ی روزمره را با مقداری چالش (از نوع سازنده) مواجه کند.

 

نوعی نگرش ژرف در روز های 21 و 22 ماه، تسلط بیشتری در رفع مشکل به شما خواهد داد. در روزهای پایانی ماه نیز فرصت کافی برای دانستن نیازهای خود، به خود بدهید. در روز پایانی ماه هم به احساسات خود اعتماد کنید و اجازه دهید که مسیر را برای شما روشن کنند.

 

 

طالع بینی ترکیبی اردیبهشت

 

در نخستین روز ماه فکرتان درگیری یکی از ستاره های سینما یا موسیقی خواهد بود، اما خب می دانید که قرار نیست به هم برسید، مگر نه؟ در 2، 3 و 4 ماه هر چیز شاعرانه ای را دوست دارید، ترانه ها هم مشمول این جریان هستند.

اگر میل به نوشتن دارید دست به نوشتن شعری بزنید، یا ترانه و شعر کسی دیگر را که به خوبی بیانگر احساس تان است قرض بگیرید. در 12 و 13 ماه در حال تمیز کاری و سرو سامان دادن به همه چیز هستید تا برای چیزهای تازه تر جا باز کنید. اما آیا مطمئنید که با دور انداختن چیزهای کهنه مشکلی ندارید؟

 

تغییرات نیمه ی ماه، به ویژه اگر دائمی باشند، چندان برایتان آسان نیستند. در 24 و 25 ماه، کسی از تلاش های تان قدردانی خواهد کرد.

دل تان گرم و قرص می شود، هرچند که برای تشکر دیگران نیست که تلاش می کنید، اما دانستن این موضوع که در زندگی دیگران تفاوتی ایجاد کرده اید بسیار دلچسب است.

در 30 و 31 ماه گمان می کردید که اتفاقاتی رومانتیک در پیش رو دارد، اما اینطور نخواهد بود و احساس ناامیدی می کنید. گویا بهتر است همه چیز را از نو آغاز کنید و شروعی دوباره داشته باشید.

 

طالع بینی ترکیبی خرداد

 

آدم با هوشی هستید اما قرار نیست همیشه همه چیز آنطور که شما می‌خواهید انجام شود. تهمتی را که ممکن است در روزهای 1 یا 2 ماه به کسی بزنید را مورد بازبینی قرار دهید چراکه به احتمال خیلی زیادی اشتباه کرده اید.

در روزهای 5 و 6 به جزییات عجیبی پی می‌برید که ممکن است در ابتدا از دید سایرین بی اهمیت جلوه کند اما با بررسی بیشتر متوجه خواهید شد که به اطلاعات مهم و قابل توجهی دست یافته اید. این مسئله به ذهن هیچ کس دیگری خطور نکرده بود. متاسفانه در 15 و 16 ماه با پیچیدگی‌هایی مواجه خواهید شد.

 

وقتی یکی از نزدیکانتان بر روی اعصاب‌تان برود، کار خاصی برای کمک کردن به او نمی‌توانید انجام دهید. به نفعشان خواهد بود که بیشتر مراقب باشند چرا که شما فردی انتقام جو و کینه‌ای هستید. در 26 و 27 ماه می‌خواهید کسی را تحت تاثیر قرار دهید.

شاید هنرپیشه‌ی حرفه‌ای نباشید اما وقتی که نوبت‌تان فرا برسد، به خوبی کنترل صحنه را در دستان خود خواهید گرفت. معمولا بالاترین اولویت کاری‌تان را به کمک به دیگران اختصاص می‌دهید لذا ممکن است در 28 و 29 ماه درگیر فعالیت‌های انسان‌دوستانه شوید. برد و باخت هم اصلا مهم نخواهد بود و به اینکه در این کار مشارکت داشته‌اید، افتخار خواهید کرد.

 

 

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

 

 

طالع بینی ترکیبی تیر

 

اگر این اواخر همینطور در جریان زندگی پیش می رفتید و به این فکر می کردید که اصلا این زندگی برای چه هست و در چه جهتی باید حرکت کنید، بدانید که جواب خود را در روزهای نخست این ماه بطور قطعی خواهید یافت.

هدف خود از این زندگی و نحوه ی رسیدن به آن را به طور واضح خواهید دید و حتی اینکه با چه کسی می خواهید باشید و اینکه چطوری آنها را مجاب کنید که بخواهند با شما باشند.

از اینکه بالاخره تا حدودی تکلیفتان با خودتان معلوم می شود، لذت ببرید و خوشحال باشید. آن دسته از کارهای طاغت فرسا و خسته کننده ای هم که مدت هاست بر روی هم تلنبار شده اند را سعی کنید در اواخر هفته ی اول ماه، یک بار و برای همیشه سر و سامان دهید. مطمئنا حس بهتری خواهید داشت اگر شر نیمه کاره ماندن این کارها از ذهنتان کم شود.

 

 

طالع بینی ترکیبی مرداد

در روزهای یکم یا دوم ماه کسی که از شما بپرسد “به چه فکر میکنید؟” با جوابی غیرمنتظره مواجه خواهد شد. انواع و اقسام فکرهای احمقانه در ذهن دارید اما از آنجایی که احتمالا هیچ کدام از آنها را عملی نخواهید کرد، بهتر است که این افکار را برای خودتان نگه دارید.

بازه‌ی 8 تا 10، بازه‌ی آرامی خواهد بود و باید سعی کنید همه چیز را حتی الامکان غیر رسمی نگه دارید. حتی اگر به میهمانی رسمی‌ای دعوت شدید، همین که در جمع حاضر شوید، اهمیت بیشتری از اینکه چه چیزی بر تن دارید، خواهد داشت.

 

در بازه‌ی 14 تا 16 خودتان را باور خواهید داشت که هیچ ایرادی در این کار وجود ندارد. اعتماد به نفس به شما کمک خواهد کرد تا بیش از همیشه اوج بگیرید.

 

در روزهای 20 و 21 حواس‌تان سر جایش نخواهد بود و بهتر است که هر آنچه که مهم است را در جایی یادداشت کرده که مبادا فراموش کنید. اگر چیزی را فراموش کنید، ممکن است بقیه حاضر به بخشیدن شما نباشند.

در 24 و 25 ماه یکی از دوستان یا اقوامتان اطلاعاتی را در اختیار شما میگذارد که کمک خواهد کرد تا با شفافیت بهتری مسیر خود را ادامه دهید. بعضی وقت‌ها باور اینکه زندگی شما این چنین است، دشوار به نظر می‌رسد.

 

 

طالع بینی ترکیبی شهریور

 

در روزهای نخست این ماه، عشق و عشق‌بازی بالاترین اولویت را برای‌تان خواهند داشت. با تمام وجود در این کار قدم خواهید گذاشت و به همین دلیل به سادگی هرکسی را می‌توانید شیفته‌ی خود کنید.

در بازه‌ی 8 تا 10 ماه موقعیتی برای ترفیع درجه و یا افزایش حقوق خواهید داشت اما لازم است که برای انجام چنین چیزی، خودتان را ثابت کنید. مسائلی همچون واریز به موقع اجاره را به صاحب‌خانه و یا اینکه چند روز را بدون حقوق، اضافه‌کاری کرده‌اید را به رئیس خود یادآوری کنید.

 

فرصتی فراهم خواهد شد تا در روزهای 20 و 21 ماه نقشی در فعالیتی گروهی داشته باشید اما شاید بهتر باشد که نقش خود را بصورت فردی ایفا کنید. در هر دو صورت توانایی‌های خلاقانه و هنرمندانه‌ی خود را در معرض نمایش خواهید گذاشت.

در 24 و 25 این کاه، مرزهای بین واقعیت و خیال مبهم خواهند شد. هیچ ایرادی ندارد که اندکی از وقت خود را در رویاهای‌تان سر کنید. یکی از نزدیکان‌تان زمان بازگشت به عالم واقع را به شما اعلام خواهد کرد.

 

 

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

طالع بینی ترکیبی مهر

 

در آغاز این ماه، تمام فکر و خیالتان درگیر برنامه‌های آتی خودتان خواهد بود و تقریبا تمام وقت‌تان هم صرف یافتن پاسخ سوال‌های موجود در ذهنتان خواهد شد.

در روزهای 4 تا 6 ماه درگیر کشمکش‌های عاشقانه خواهید بود. اتفاقات سختی ممکن است رخ دهند پس بهتر است تا جایی که می‌توانید حریف خود را بشناسید. در روزهای 11 و 12 ماه ممکن است برای پر کردن حفره‌ای عاطفی که مدت‌ها برای پر کردن آن در تلاش هستید، اقدام کنید.

 

با اینکه می‌دانید این قبیل رویکردهای عاطفی در طولانی مدت به نفع‌تان نخواهند بود، اما در این لحظه به آن نیاز داشته و از آن لذت می‌برید. در روزهای 21 و 22 ماه، به طرز غیر منتظره‌ای احساس گوشه نشینی و خجالت زدگی می‌کنید. جای نگرانی وجود نداشته و باید بدانید که این شرایط برای همه پیش می‌آید.

مادامی که آبروی خودتان را نبرید، فرصت جبران ایجاد خواهد شد. بطور مادرزاد، رهبر و مدیر خوبی هستید پس در 28 یا 29 ماه که پیشنهاد موقعیتی ویژه به شما داده شد، آن را به آغوش گرفته و پذیرا باشید. مطمئن باشید که کسی را ناامید نخواهید کرد.

 

متولدین آبان

راه دادن نو به بازار و دل آزار کردن کهنه در نخستین روز ماه کار آسانی نخواهد بود، اما شما آماده ی تجربه های تازه هستید. در 5 و 6 ماه دوستانتان جای خالی فامیل و خانواده را در مراسمی پر خواهد کرد، پس حتما از آنها به خوبی قدردانی کنید.

در 14، 15و 16 ماه هر کاری می کنید تا پرده از رازی بردارید، اما مراقب خط قرمز ها باشید. و خود را به کوچه ی علی چپ نزنید، خوب می دانید آن خط قرمز چیست!

 

در 19، 20 و 21 ماه کمی هیجان زده می شوید و دل تان می خواهد بدانید رابطه ی تازه تان به کجا خواهد کشید، اما اگر همه چیز زیادی خوب به نظر می رسد، احتمالا غیر واقعی است. در 26 و 27 ماه همکاران، همسایه ها، همکلاسی ها و یا دیگر آشنایانتان شما را در مورد مساله ای به زحمت خواهند انداخت.

سعی کنید همه چیز را با آرامش به سر و سامان برسانید. بله، شاید لازم باشد که شما نقش ریش سفید و آدم بزرگوار را در این میان بازی کنید.

 

 

 

طالع بینی ترکیبی آذر

 

در 5، 6 و 7 ماه وقتی دوستان و خانواده تان از شما درخواست مشورت کنند، حرف های زیادی برای گفتن خواهید داشت. این اواخر احساساتتان را خفه کرده بودید و حالا وقتش رسیده تا خود را خالی کنید.

در 10، 11 و 12 ماه شور و هیجانتان بهترین ویژگی شما خواهد بود. چنان شاد و شنگول خواهید بود که شاید حتی آدمی کاملا ناشناس نزدتان آمده و راز شادی تان را از شما جویا شود.

 

در سختی و آسانی می توانید همچنان مثبت باقی بمانید، و انگیزه و دلیل روحیه گرفتن دیگران شوید. در 17 و 18 ماه نسبت به همیشه لحظه های گیج و گنگ بیشتری خواهید داشت و اگرچه بیذارید از اینکه سبک سر به نظر برسید اما نمی توانید مهار همه چیز را در دست بگیرید.

دوستان نزدیکتان رفتارتان را خواهند بخشید، اما شاید بخواهید قرار ملاقات ها و یا مصاحبه هایتان را هم کنسل کنید. در 24 و 25 ماه هر چه فعال تر باشید بهتر است، چرا که از پرسه زدن ذهن تان در جاهایی که نباید جلو گیری می کند.در این روزها کلید شادمانی شما حواس پرتی خواهد بود.

نازوب، در 28 و 29 ماه بخت خوش به روی تان خواهد خندید، و همین مساله بر نگاه و امیدواری تان نسبت به زندگی تاثیر خواهد گذاشت. فکرتان پر از نور و شور خواهد بود. خوشا به حال شما!

 

 

فال و طالع بینی ماهانه 30 روز فروردین سال جدید

 

 

طالع بینی ترکیبی دی

 

به طور کلی، همه چیز ِشما در توازن بوده و پایتان استوار است. اما ایده ی چندان بدی به نظر نمی رسد که در 1و 2 ماه، کمی هم از دایره ی اطمینان خود پا بیرون بنهید. محدودیت های خود را به چالش کشیده و دست به کاری غیر قابل پیش بینی بزنید.

کمی جسارت به خرج بدهید. میبینید؟ حالا دیگر فرقی نمی کند چه حسی دارید، و شک ها و ناراحتی هایتان تفاوتی در آنچه هستید ایجاد نمی کنند.

برنامه ریزی نکردن و ندانستن همه چیز از پیش چندان هم بد نیست. حتی اشتباه کردن هم دیگر آنقدرها بد به نظر نمی رسد. در طول ماه، همان طور که به کارها و فعالیت های مختلف و روزانه ی خود می پردازید، همواره این نکته را به یاد داشته باشید.

 

در 5 ، 6 و 7 ماه، به شکل رضایت بخشی با خود در تعامل و آشتی خواهید بود. حالا که اینقدر با خودتان در هماهنگی به سر می برید فرصت را مغتنم بشمارید و ببینید دلتان چه خواسته هایی دارد. در 10، 11و 12، اگر به هر شکل احساس کردید که عصبی هستید، حتماً زمانی را به خودتان اختصاص دهید، حالا چه با یک جلسه یوگا در سالن خانه ی خودتان، و چه با شنا کردن در یک برکه.

یک رویا (چه در خواب شبانه و چه رویایی روزانه)، می تواند به خوبی به شما بفهماند که چه امیدها و انتظارهایی برای تاریخ های 17 و 18 دارید.

در 23 و 24 حال خوب و بسیار رومانتیکی خواهید داشت. چه حال خوبی است، نه؟ آماده باشید تا در 28 ، دوباره از محدوده ی امن خود بیرون رفته و کمی خطر کنید.

 

 

طالع بینی ترکیبی بهمن

 

به نظرتان عادلانه است که بیخود و بی جهت در ابتدای این ماه انواع پاداش و جایزه و ترفیع درجه را دریافت کنید؟ شاید که نه اما خب دندان های اسب پیشکش را نمی شمارند.

در حوالی 4 و 5 ماه حرف‌های عجیب و غریبی بین شما و یکی از هم‌کلاسی های یا همکاران و یا شاید حتی یک غریبه رد و بد خواهد شد. بد نیست ببینید این حرف‌ها به کجا ختم خواهند شد.

 

اگر متاهل هستید یا به کسی دل بسته‌اید، سعی کنید پشت سرشان کاری انجام ندهید. در روزهای 10 و 11 ماه دلتان می‌خواهد که کنترل امور را در دستان خود بگیرید اما متاسفانه باید یاد بگیرید که برخی کارها از اختیار و کنترل شما خارج هستند. خودتان را برای یاد گرفتن این مسئله به روشی سخت آماده کنید.

در محدوده‌ی 22 تا 24 ماه انرژی فراوانی دارید و بهترین فرصت برای سر و کله زدن با پروژه‌هایی خواهد بود که مدتی است کنار گذاشته اید.

با این حال اگر فکر می‌کنید به کمک احتیاج دارید، حتما از دیگران کمک بخواهید. ممکن است در روزهای 29 یا 30ماه با اخبار ناخوشایند و دردسر سازی مواجه شوید. برای دفاع از خودتان آماده باشید.

 

 

طالع بینی ترکیبی اسفند

 

در 3 روز نخست این ماه، تنها خواهید بود. مهم آن است که نسبت به وضعیت خودتان آگاه و هوشیار باشید. ممکن است در پایان هفته ی اول با غریبه ای ملاقات کنید که تاثیر بسزایی بر روی آینده ی شما داشته باشد. در حوالی 10 و 11 از این ماه، به تکیه گاه و مرجع دیگران تبدیل خواهید شد.

از مقداری فشار مضاعف در این روزها نهراسید چراکه برای کار راه انداختن آمده اید و نه برای دوستی. در میانه ی ماه آماده ی نبرد هستید و در چنین شرایطی با درایت شما پیروز خواهید شد و به آنچه هدفتان است برسید.

در این روزها تقریبا از هر نبرد و بحثی سربلند بیرون می آیید. در حوالی 21 و 22 ماه، پیشنهاد کاری بسیار چشمگیری دارید که می تواند تضمین کننده سال شما باشد و شما را گویی دولتمرد کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان