درآمد هنگفت مهران مدیری از کنسرتش صرف چه چیزی می شود؟!

درآمد هنگفت مهران مدیری از کنسرتش صرف چه چیزی می شود؟!

درآمد هنگفت مهران مدیری از کنسرتش صرف کجا می شودچه چیزی می شود!

 

بازیگران، هنرمندان و چهره های معروف همیشه در تیررس مخاطبان و علاقمندان زیادی قرار دارند به گونه ای که کمترین با پر رنگ ترین اقدامات آنها بسیار حاشیه ساز می شود. مهران مدیری بازیگر، کارگردان و نویسنده با اجرای کنسرتی در برج میلاد همه را شوکه کرد. پس از اجرای کنسرت درآمد هنگفت او صرف چه کاری می شود؟

 

کنسرت مهران مدیری، کارگردان، بازیگر و خواننده دیشب چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. به گزارش نازوب، پس از اجرای مهران مدیری، جمعی از بازیگران زن از جمله کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی و الهام پاوه‌نژاد با مهران مدیری عکس یادگاری انداختند.

که در بخش های قبلی این تصاویر قرار داده شد با مراجعه به بخش عکس های بازیگران این تصاویر جنجالی را مشاهده کنید.

 

 

درآمد هنگفت مهران مدیری از کنسرتش صرف چه چیزی می شود؟!

 

 

درآمد مهران مدیری از کنسرتش کجا می رود؟

الهام پاوه نژاد نوشت :

زَهر زدایی حتی برای چند ساعت در کنار مهربانی، که تلاشش را برای حالِ خوب اطرافیان دریغ نمی‌کند. تمام سود حاصل از فروش دوشب کنسرت #مهران_مدیری جهت تهیه شیرخشک برای کودکان در شیرخوارگاه‌های عمومی صرف خواهد شد…

 

دست مریزاد به او و‌#سامان_احتشامی دوست داشتنی و‌ گروه موسیقی خوش انرژیش و خسته نباشی به علی اوجی و نازیار عمرانی (جایش در عکس خالیست) که با انرژی تمام، برای اجرایی منظم تلاش کردند.

 

امیدوارم فرداشب هم اجراهای خوب و خوش خاطره‌ای برای کل گروه و مردم و برای «او » که بعد از اعلام رسمی تهیه‌ی شیر خشک با سود کنسرت، مدام به همه‌ی حاضرین، شریک و بانی این کار خیر بودن را یادآوری می‌کند تا حالِ همه خوش شود و خوش باشد از این هم‌دلی….

 

 

کمند امیر سلیمانی نوشت: بک شب به یاد موندنی در کنسرت جناب مدیری عزیز که یه دونه هستن . جای همه دوستان و دوستدارانشون خالی در ضمن همه فروش این دو شب رو ایشون و گروهشون میدن برای خرید شیر خشک نوزادان در مناطق محروم کشور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان