ramazan
ramazan

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

مجموعه : زنان و زایمان
روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

مهم ترین مسئله برای خانم ها در روابط زناشویی داشتن اندامی زیبا به ویژه زیبایی و خوش فرم بودن آلت تناسلی و واژن خانم ها می باشد در این مطلب با ذکر رازهایی برای داشتن زیبایی و حفظ ظاهر واژن در ادامه مطلب همراه باشید.

هم چنین علاوه بر بهترین روش های زیبا سازی واژن با جدیدترین روشهای پزشکی زیبا و تنگ کردن واژن اینبخش را به پایان می رسانیم.

زیباسازی واژن با توجه به افزایش سن, و حفظ ظاهر واژن از قبیل چربی لب بیرونی و تپه ونوس از دغدغده های خانمهاست .به گزارش نازوب برای زیبایی بیشتر ناحیه جنسی تان بهتر است از برخی روش های موثر که در ذیل به آنها اشاره شده  استفاده کنید.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

علت افتادگی و یپرشدن واژن و ناحیه تناسلی خانم ها

اولین علت آن افزایش سن، بارداری های طبیعی و ورزش نکردن است.

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب‌ها) از بین برود. این مناطق شروع به از دست دادن حجم می‌کنند،درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه‌ها می‌افتد

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

هم‌زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می‌شود و کم کم که به سمت یائسگی می‌روید پوشش واژن نازک می‌شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه‌های کف لگن هم تضعیف می‌شوند.

همه این اتفاق‌ها می‌تواند اعتماد به نفس شما در اتاق خواب از بین ببرد. این موضوع می‌تواند افزایش عمل‌های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال اعمال جراحی باشید چون با انجام برخی کارها می‌توانید این عضو بدن‌تان را جوان و سالم نگهدارید.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

مراقب عضلات کگل باشید

بیشتر بدانید: ورزش تصویری کگل ویژه دستگاه تناسلی خانم ها

احتمالا میلیون‌ها بار درباره محاسن کگل خوانده‌اید. هرچه واژن تنگ‌تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که در این زمینه اشتباه کنید.

زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی‌دارند. گفته می‌شود بهتر است عضلات کف لگن‌تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است می‌توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

مواد پاک کننده ملایم استفاده کنید

شستشوی مدام لب‌های واژن غیرضروری است و بهتر است از پاک کننده‌های ملایم برای شستشو استفاده کنید نه صابون‌های تند که باعث خشکی و Stimulation تحریک بافت لب می‌شود. بدون شک زنانی که پوست خشکی دارند مدام از محصولاتی استفاده می‌کنند آب سلول‌های پوست را می‌گیرد. این اتفاق برای واژن هم می‌تواند بیفتد.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

مثل یویو چاق و لاغر نشوید

اگر مدام وزن اضافه و کم کنید، واژن‌تان تغییرخواهد کرد. هرچه نوسانات وزن‌تان بیشتر باشد، این ناحیه بیشتر دچار کشش می‌شود. حفظ وزن سالم اهمیت زیادی دارد.

اگر شما خیلی لاغر هستید بخش خصوصی بدن‌تان هم مانند صورت‌تان ا افزایش سن لاغر می‌شود به همین دلیل اگر مرتب خودتان را لاغر کنید ممکن است چربی ناحیه بالای لب‌ها و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

 

ورزش کنید

بهترین و موثرترین ورزش برای خانم و داشتن اندام و هیکلی زیبا و سفت شدن واژن ورزش پیلاتس است.

برای تمرین بیشتر Vaginal muscles ماهیچه‌های واژن بهتر است ۱۵ دقیقه در روز رروی توپ‌های سوئیسی بنشینید. این کار بدون انجام فشار تنها نیروهای‌ ماهیچه‌های کف لگن را منقبض می‌کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می‌افتد بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید بافت و عضلات این ناحیه تغییر می‌کند.

جریان خون برای ایجاد لذت جنسی مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می‌دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون‌ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

Women’s vaginal rejuvenation and beauty methods 18+

دوچرخه سواری طولانی نکنید

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می‌توان باعث کشش لب‌ها شود به خصوص اگر لب‌های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

جوان سازی و Tighten the vagina تنگ کردن واژن از روش های پزشکی و غیر طبیعی

جوان سازی واژینال با استفاده از لیزر :
در طول دوره یائسگی دستگاه تناسلی زنان مانند دیگر ارگانهای بدن دچار تغییراتی می شود که این تغییرات سبب اختلالاتی در زندگی اشخاص می شود.

جوانسازی واژن Vaginal rejuvenation (مهبل) و ناحیه تناسلی خانمهای میانسال در بسیاری از مراکز زیبایی انجام میشود. بسیاری از زنان پس از یک یا چند زایمان دچار تیرگی و شل شدگی واژن می شوند که قابل درمان است.

در دوران بارداری ،تغییرات هورمونی سبب هیپرتروفی وتورم لبیاماژورا (لب های داخلی ) ولبیا مینورا (لبهای داخلی ) می گردد . همه آسیبهای که در اثر بارداری و زایمان مخصوصا زایمانهای مکرر یا چند قلوزائی به ناحیه حساس تناسلی وارد می شود برگشت پذیر نبوده وممکن است آثار شلی، بزرگی، تیرگی به صورت ماندگار در این ناحیه باقی بماند. جوانسازی ناحیه تناسلی در راستای اصلاح اینگونه مشکلات می باشد.

 

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

بزرگ شدگی لبیاماژورا ومینورا ( لب های خارجی وداخل ) علاوه بر ایجاد مشکلات ظاهری ، از نظر عملکرد نیز مشکلاتی را بدنبال دارد، مانند ایجاد درد در هنگام نزدیکی ویا اختلال در ادرار کردن وهمچنین بدلیل نگه داشتن رطوبت زیاد دراین ناحیه، عفونت های قارچی مکرر را نیز بدنبال خواهد داشت. اینگونه افراد در انجام بعضی فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سوراری ویا اسب سواری نیز دچار مشکل خواهند بود.

افزایش وزن نیز در خانمها سبب تجمع چربی در ناحیه عانه شده که خود در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ احساس نارضایتی ایجاد می کند.

-عمل labioplasty روشی است که در آن لب های داخلی ویا لب های خارجی را کوچکتر و قرینه سازی می کنیم واین عمل سبب رفع مشکلات ظاهری وعملکرد در فرد می گردد. این جراحی بصورت سر پائی وبدون بیهوشی انجام می شود . وحدود یک ساعت بطول می انجامد وپس از 2-3 روز استراحت فرد به کار روزمره می پردازد.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

لیپولیزر- Liposuction لیپوساکشن ناحیه عانه:
در افرادی که تجمع چربی درناحیه عانه دارند، چربی توسط کانولا به روش لیپوساکشن ویا لیپولیزر خارج می شود.

تزریق چربی در ناحیه تناسلی:
در این روش در افرادی که در سنین بالاتر دچار ازدست رفتن چربی در ناحیه لب های خارجی شده اند چربی تزریق می شود . این چربی از ناحیه شکم ویا پهلو ها کشیده می شود.

 

عوارض و خطرات عمل جوان سازی ناحیه تناسلی:
این گونه اعمال اگر توسط پزشک متخصص دراین امرکه مهارت وتجربه کافی داشته باشد انجام شود،روش امن وبی خطری است .مخصوصا که به صورت سرپائی انجام می شود وخطرات بیهوشی را بدنبال ندارد.

 

روش های جوان سازی و زیبایی واژن خانم ها 18+

 

عوارض اینگونه اعمال مانند هر عمل جراحی دیگر شامل:
تورم، درد، کبودی، خونریزی، عفونت، ودیر جوش خوردن زخم است که پزشک برای جلو گیری از ایجاد اینگونه عوارض تدابیری را قبل و بعد از عمل برای بیمار در نظر می گیرد مانند مصرف آنتی بیوتیک، مسکن ها و پیگیری بعد از عمل.
-در ناحیه تناسلی همچنین می توان از لیزر مو جهت رفع دائمی موهای زائد استفاده نمود. به این ترتیب از ایجاد جوش وفولیکولیت بعد از اصلاح نیز جلوگیری می شود.
-از لیزر کیوسویچ جهت رفع تیرگی در ناحیه کشاله ران وعانه می توان استفاده کرد وتیرگی که با دارو قابل درمان نیست را کاهش داد.

Women’s vaginal rejuvenation and beauty methods 18

 

تنگ کردن واژن با ماریانا و روش های آن

راه رفع تیرگی لبه های واژن، رحم و خوشبو شدن واژن

داروی گیاهی برای رفع گشادی واژن/ تنگ شدن واژن و رحم

تنگ کردن واژن با لیزر چگونه است و چه عوارضی دارد

جراحی زیبایی و تنگ کردن آلت تناسلی خانم ها + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان