سیروس گرجستانی آسمانی شد/ علت درگذشت غم انگیز وی

سیروس گرجستانی آسمانی شد/ علت درگذشت غم انگیز وی

سیروس گرجستانی؛ درگذشت بسیار غم انگیز The death is sad and touching و متاثر کننده بازیگر بسیار خوش خلق و باسابقه سینما و تلویزیون را به جامعه هنری، خانواده و عموم مردم هنردوست ایران تسلیت میگوییم.

 

در سن 76 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش مجله فرهنگی خبری نازوب  طبق پیگیری‌های خبری از بیمارستان شهید لواسانی تایید شد که این Actor بازیگر صبح امروز 12 تیر ماه بر اثر سکته قلبی در این بیمارستان دار فانی را وداع گفت. روح این بازیگر توانمند، محبوب قرین رحمت الهی.

سیروس گرجستانی متولد سال 1325 در بندرانزلی بود که از اواخر دهه 40 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در تمام بیش از نیم قرن فعالیت هنری خود در فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای زیادی کار کرده بود.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» آخرین حضور این بازیگر در سینما بود که سال ۹۷ به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. «قانون مورفی»، «نهنگ عنبر ۲»، «پا تو کفش من نکن»، «شبکه»، «شکار خاموش»، «طوفان شن»، «آدم برفی»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «زرد قناری»، «ساحره»، «یکی بود یکی نبود»، «تنوره دیو»، «دوران سربی»، «مسافر ری» و «آدمک‌ها» تعدادی از حدود ۴۵ فیلمی است که گرجستانی در سینما بازی کرده بود.

سیروس گرجستانی آسمانی شد/ علت درگذشت غم انگیز وی

وی همچنین در سریال‌های تلویزیونی هم حضور پررنگی داشت که «شاهرگ» the newest جدیدترین کار او و تولید همین سال ۹۹ است.

از دیگر آثار این بازیگر در تلویزیون به «آنام»، «محکومین»، «جاده چالوس»، «نوار زرد»، «کلاه پهلوی»، «گاو صندوق»، «زن بابا»، «خوش نشین‌ها»، «دختری به نام آهو»، «صاحبدلان»، «متهم گریخت»، «یادداشت‌های کودکی»، «پشت کنکوری‌ها»، «شلیک نهایی»،‌ «همسران»، «کیف انگلیسی» و «هتل» می‌توان اشاره کرد که البته تعداد این مجموعه‌ها نیز قابل توجه است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان