ramazan
ramazan

رنگ لاک های زیبا مخصوص خانم های سبزه

رنگ لاک های زیبا مخصوص خانم های سبزه

استایل شیک با داشتن ناخن های زیبا با رنگی زیباتر. برای انتخاب رنگ لاک هم باید مانند رنگ مو, رنگ لباس و … به رنگ پوست تان نگاه کنید و لاکی انتخاب کنید که با پوست تان همخوانی داشته باشد. با رعایت این نکته زیبایی دست های شما چندین برابر خواهد شد, با نازوب همراه باشید تا بگوییم چه لاکی برای پوست شما مناسب تر است.

چه رنگ لاکی به پوست سبزه(Brunette skin) میاد؟

ممکن است برای یک مهمانی یا مراسمی رنگ لاک خودتان را، متناسب با آرایش یا لباستان انتخاب کنید اما برای یک روز عادی، به یک یا چند رنگ پایه که به رنگ پوستتان هم بیاید، نیاز دارید. برخی از لاک ناخن ها به خاطر رنگشان، پوست را تیره تر از حالت معمول نشان میدهند اما برخی تاثیری برعکس دارند. شما دوست دارید پوستتان تیره تر نشان داده شود یا روشن تر؟ در این مقاله به لاک ناخن هایی میپردازیم که برای افردی که پوست سبزه دارند، مناسب هستند. یک رنگ لاک مناسب با پوست، زیبایی استایل شما را چند برابر خواهد کرد. پس برای کشف بهترین رنگ برای لاک ناخنتان با ما همراه باشید.

۱- لاک ناخن به رنگ زرشکی تیره

اگر پوست سبزه دارید میتوانید از طیف وسیعی از رنگ ها برای لاک ناخنتان استفاده کنید. برای مثال رنگ زرشکی تیره یا قرمز مایل به قهوه ای، میتواند برای شما انتخابی عالی باشد. این رنگ لاک با تیره کردن ناخن هایتان دست های شما را زیباتر نشان می دهد. هر چند این رنگ برای پوست های روشن هم توصیه می شود اما برای پوست های سبزه جلوه ی دیگری دارد. رنگ های قرمز با تناژ پایه ی آبی رنگ نیز برای پوست شما گزینه مناسبی خواهد بود.

۲- لاک ناخن به رنگ طلایی

لاک ناخن های طلایی، رنگ پوست سبزه را تقویت می کنند. از لاک های طلایی براق یا مات استفاده کنید. لاک ناخن هایی با پایه زرد برای پوست شما زیبایی خاصی فراهم میکنند. اگر دوست دارید از دو رنگ لاک برای ناخن هایتان استفاده کنید، کنار هم قرار گرفتن رنگ قرمز با طلایی بهترین ترکیب است. این دو رنگ به پوست شما حالتی طبیعی می دهند، پس از آن ها غافل نشوید.

۳- لاک ناخن به رنگ مرجانی

رنگ هایی با تناژ نارنجی و مرجانی، یعنی نارنجی متمایل به قرمز، برای پوست های سبزه معجزه میکنند. این رنگ ها حتی برای رژ لب(lip stick) شما هم میتواند مفید باشد. رنگ های گرم که ترکیبی از تناژ زرد و قرمز دارند برای پوست شما برترین گزینه هستند.

4- لاک ناخن به رنگ مشکی

لاک مشکی تقریبا به هر رنگ پوستی می آید. اما برای پوست سبزه، رنگ مشکی باعث میشود ناخن هایتان را شیک تر شود و پوستتان شفاف تر و روشن تر به نظر بیاید. اگر دوست دارید دست هایتان کمی سفید تر به نظر بیایند میتوانید از این رنگ استفاده کنید.

5- لاک ناخن به رنگ نقره ای

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای لاک ناخن افرادی که پوست سبزه دارند، نقره ای و یا حتی خاکستری می باشد. حتی رنگ های متالیک برای پوست سبزه گزینه بی نظیری خواهد بود. سعی کنید از نقره ای یا خاکستری تیره استفاده کنید. ترجیحا از لاک مات برای این رنگ ها استفاده نکنید، برای پوست شما رنگ نقره ای باید درخشان و براق(Brilliant and shiny) باشد.

۶- لاک ناخن به رنگ صورتی هلویی

برای پوست سبزه و زیتونی برخی تناژ های صورتی، انتخابی ایده آل است. صورتی هلویی را تست کنید، حتما دوستش خواهید داشت. این رنگ به صورت مات و براقش بسیار پرطرفدار و پرفروش است. مخصوصا تناژی که به پوست شخص شما کاملا نزدیک باشد، گزینه بی نظیری برای همه ی موقعیت ها و فصل ها خواهد بود.

۷- لاک ناخن به رنگ قهوه ای روشن

لاک هایی که پایه ی رنگ آن ها قهوه ای و بژ است برای پوست زیتونی بسیار مناسب خواهد بود. رنگ های ملایم کرم و قهوه ای بسیار روشن، با پوست شما متضاد نیست و همین امر باعث می شود دست هایی درخشان تر داشته باشید.

۸- لاک ناخن به رنگ نعنای

اگر به دنبال لاک ناخنی ایده آل می گردید، تناژ های رنگ سبز به خصوص نعنایی، زیبایی فوق العاده ای به دستان شما خواهد داد. این رنگ باعث میشود دستان شما جوان تر به نظر بیایند و حس طراوت را به خود شما و اطرافیانتان القا خواهد کرد.

9- لاک ناخن به آبی اقیانوسی

طیف‌های روشن رنگ آبی مثل آبی اقیانوسی از تطبیق پذیرترین رنگ‌های لاک به شمار می‌روند اما این رنگ‌ها جلوه خاصی روی پوست تیره ایجاد می‌کنند که می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. اما اگر به مدل‌های ساده لاک ناخن علاقه ندارید می‌توانید با تزئینات خاص، زیبایی بیشتری به آن بدهید. رنگ طلایی روی آبی اقیانوسی جذابیت فوق العاده‌ای دارد و اگر از نگین‌ها و استیکرهای طلایی روی آن استفاده کنید ناخن‌های شما بسیار زیباتر خواهند شد.

10- لاک ناخن به بنفش

همان طور که می‌دانید رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است و در حال حاضر همه طیف‌های این رنگ در دنیای مد و زیبایی پرطرفدار شده‌اند. پس اگر می‌خواهید مد روز باشید و لاک ناخن خود را نیز متناسب با مدل‌های جدید فصل انتخاب کنید بهتر است رنگ بنفش را انتخاب کنید. این رنگ هماهنگی بسیار خوبی با پوست تیره دارد و آن را روشن‌تر و زیباتر نشان می‌دهد به خصوص اگر با تزئینات ساده مثل نقاط مشکی و سفید هم همراه شود.

11- لاک ناخن به سبز-آبی

یکی دیگر از طیف‌های روشن رنگ آبی رنگ آبی-سبز است که تحت عنوان رنگ فیروزه‌ای هم شناخته می‌شود و از تطبیق پذیرترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. این رنگ هم سرد و هم گرم است و با هر رنگ پوستی همخوانی دارد اما پوست تیره را هم زیباتر می‌کند. اگر شما جزو علاقمندان به این رنگ هستید می‌توانید آن را به تنهایی یا در کنار رنگ‌های گرم مثل نارنجی و قرمز برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید.

Beautiful lacquer color for brunette women

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان