فال هفتگی تاروت و طالع بینی فرشتگان هفته 4 آذر ماه

فال هفتگی تاروت و طالع بینی فرشتگان هفته 4 آذر ماه

فرازی به سوی آینده با مجموعه Horoscope and astrology فال و طالع بینی مجله تفریحی سرگرمی نازوب، این بخش علاوه بر سرگرمی بالابردن سطح انرژی مثبت شما عزیزان است سعی کنید با خواندن و فکر کردن به افکار مثبت و دلنشین و داشتن نگرش خوب بهترین لحظه ها را به خودتان هدیه بدهید.

 

این ما هستبم که با افکارمان لحظه هایمان را می سازیم. این یک قانون است. آن را بی اهمیت جلوه ندهید!!

 

 

پیشگویی با کارتهای تاروت برای 12 فصل سال

فال تاروت فروردین

Ace of Cups
یک جام

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند.

یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

 

فال تاروت اردیبهشت

 

Four of Cups
چهار جام

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد.

کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

 

 

فال تاروت خرداد

Six of Swords
شش شمشیر

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید.

در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید.

سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.

 

 

فال تاروت تیر

The Emperor
امپراطور (شاه-سلطان)

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید.

با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

 

 

فال تاروت مرداد

Two of Wands
دو چوب دست

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید.

زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است. قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

 

 

فال تاروت شهریور

Knight of Cups
شوالیه (دلاور) جام

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

 

 

فال تاروت مهر

 

King of Cups
شاه (حاکم) جام

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید.

در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

 

 

فال تاروت آبان

Nine of Wands
نه چوب دست

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.
انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

 

فال تاروت آذر

Ten of Wands
ده چوب دست

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید.

هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید.

خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

 

فال تاروت دی

 

Six of Cups
شش جام

دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود.

از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

 

 

فال تاروت بهمن

 

The Hierophant
پاپ اعظم

نازوب از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید.

قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

 

 

فال تاروت اسفند

 

The Star
ستاره

غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

فال جذاب فرشتگان راهی برای ارتباط سازی و اعلام حلقه برای دریافت بیشتر انرژی های مثبت و خودسازی، همچنین رسیدن به بینش و آگاهی نسبت به جهان هستی..

 

فال فرشتگان هفته پایانی آذر ماه

 

 فروردین

فرشته دانیل Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

 

 اردیبهشت

فرشته یوونه Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

 

 خرداد

فرشته میس تی کیو Mystique

سرزنده و با روحیه به جلو گام بردار و هیچگونه “نمی شود” را نپذیر. روی راه حلهای شگفت انگیز و خارق العاده حساب کن.

 

 تیر

فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. نازوب، قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

 

 مرداد

فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

 

شهریور

فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

 

مهر

فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

 

 آبان

فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

 

 آذر

فرشته دزیره Desiree

نه، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

 

 

دی

فرشته وانسا Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر:
چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟
چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

 

 بهمن

فرشته آکاشا Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

 

 

اسفند

فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

 

Tarot weekly horoscope and angels astrology week 4 Azar


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان