ramazan
ramazan

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

یه بهمن ماهی خاص بودنش به سردی ماهش نیست…به گرمی دلشه!

خیلی وقت ها تنهایی بهمنی ها واسه این نیست که کسی رو ندارند… واسه اینه که کسی نیست که درکشون کنه!

در این قسمت از نازوب به خصوصیات بهمن ماهی ها و رابطه احساسی Characteristics of avalanches and emotional relationship این ماه های مغرور و با معرفت پرداخته ایم با ما همراه باشید.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

ویژگی های جذاب خانم های بهمن ماهی

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

متولدین بهمن ماه: کلمه بهمن در اوستا “زبان اوستایی” به صورت “وهومنه” در زبان پهلوی “وهومن” در زبان فارسی “وهمن” یا “بهمن” ذکر شده است و از دو جزء “وهو” به معنای خوب و نیک و “مند” از ریشه ی من به معنای منش و رفتار The meaning of character and behavior تشکیل شده است پس بهمنش، نیک اندیش، نیک نهاد نیز معنا می دهد.

بهمن نخستین آفریده ی اهورامزدا و از بزرگترین ایزدان مزدیسنا نیز یاد می شود. همچنین بهمن یک نام پسرانه نیز تلقی می شود در دنیای روحانی نماد فکر نیک و عقل و توانایی خداوند است.

 

خصوصیات بانوی متولد بهمن

به طور مختصر در مورد یک بانوی متولد بهمن اینگونه می توان گفت: که وی بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره، دارای حس ششم قوی، سریع الانتقال، کنجکاو، علاقمند به دوست و کمی بی علاقه به آداب و سنن، سنتی است  در ادامه شما را به آشنایی هرچه بیشتر با ویژگهای خاص متولدین بهمن دعوت می کنیم.

 

ظاهر بانوی بهمن ماهی

بیشتر زنان ودختران متولد ماه بهمن، از لحاظ ظاهری فریبنده و زیبا هستند آنها در نگاه اول بسیار جذاب و تو دل برو هستند اما لحظه ای بعد بی تفاوت و سرد جلوه می کنند اما درکل پس از متولدین برج میزان یعنی ماه مهر بیشتر خوشگل ها متعلق به ماه بهمن است و در عین زیبایی با نمک نیز هستند.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

پوشاک زنان متولدین بهمن

طرز لباس پوشیدن متولدین بهمن ممکن است چنان شوکی به شما وارد کند که شما را چندین ساعت متحیر و متعجب سازد .

زنان متولد بهمن نیز مانند دیگر زنان عاشق لباس هستند و از نگاه کردن به لباسها از ویترین مغازه لذت می برند و معتقد است آنچه که می پوشد کاملا شیک و برازنده ی اوست .او برای پوشش لباسی انتخاب می کند که ممکن است هر بیننده ای به نوع پوشش او حسرت بخورد.

در مورد انتخاب نوع پوشش نیز دارای سلیقه ی مخصوصی است مثلا اگر یک لباس خاص مد شود ممکن است او زود آن لباس را تهیه کند یا ممکن است خیلی ساده و بی آلایش لباس بپوشد یا از شیوه ی مادر بزرگ ها در نوع پوشش استفاده کند.

 

گفت وگو با یک بانوی متولد بهمن

هم صحبتی و هم نشینی با یک متولد بهمنی بسیار دلچسب و دلنشین Very heartwarming and pleasant می باشد چرا که او دارای لحن بسیار جذابی است و این احساس خوشایند به مرد دست می دهد که وی زنی بسیار محجوب و پر رمز و راز است و بعد یکی از تغییرات خاص در متولد بهمن رخ می نماید و شما بدون هیچ مقدمه ای و ناگهانی از او جمله و سخنی می شنوید که تا چند لحظه مات ومبهوت می مانید و باور آن برایتان سخت و دشوار می گردد.

 

عشق و بانوی بهمنی

زن متولد بهمن یک عاشق به تمام معنا است اما همیشه در انتقال آن به همسر و فرزندانش دچار مشکل می شود اگر احتمالا عاشق یک زن متولد بهمن شدید بدانید که او در امر عشق نیز مانند هر چیز دیگری دارای مجموعه ای از تناقضات می باشد و برای اینکه قلب شما شکسته نشود او را فرزند “قوس وقزح” یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه و رمانتیک با او، منتظر دوام و ثبات یک عشق پایدار نباشید.

 

خصوصیات اخلاقی و احساسی مرد بهمن ماهی

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

خصوصیات مردان متولد بهمن ماه

مرد متولد بهمن ماه دارای خصوصیات اخلاقی خاصی می باشد روابط عمومی او بسیار بالا است و دوستان زیادی دارد، حسادت در شخصیت او جایی ندارد، آدم پر هیاهویی است و در امر ازدواج بسیار کند می باشد و در بیماری وسواسی است.

 

ابراز عشق و علاقه در مردان بهمن ماهی

انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و نخواهید که رفتاری مشابه دیگران با شما داشته باشد چرا که اگر این انتظار را از او داشته باشید به شدت نا امید خواهید شد. چنانچه پای دوستی در میان باشد تا ابد می توانید روی او حساب کنید ولی اگر عشق در میان باشد کارتان سخت تر می شود.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

غرور ویژگی بارز مرد بهمن ماهی

مردان متولد بهمن ماه اغلب مغرور و خود خواه می باشند اما حتماً دقت داشته باشید که این نقص را به رویشان نیاورید چراکه به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیستند و این ضعف به قدری در وجودشان رخنه کرده است که اگر فرشته ای که خود در نظر دیگران ایجاد کردند را بشکنید به طور کلی اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. افکاری که در سر مرد متولد بهمن ماهی پرورش می یابد افکاری نیستند که عملی شوند به همین خاطر در زندگی شان مدام در حال تغییر راه و روش خود می باشند.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین بهمن

 

زندگی زناشویی بانوی بهمن ماهی

بانوی متولد بهمن به زندگی زناشویی زیاد پای بند نیست و فقط در موارد ضروری خود را وقف زندگی زناشویی می کند به همین دلیل تعداد طلاق گرفته ها در این ماه بیشتر از سایر ماه ها می باشد زنان متولد بهمن، زنانی سرشار از هیجان و اشتیاقند اینان ممکن است به همان اندازه ای که دارای هیجانند به یک باره در عرض یکی دو ساعت نیز فرو کش کنند و هیچ اثری از آن باقی نماند طبیعی است که او علاقه ای به طلاق ندارد He is not interested in divorce این اتفاق را هم زیاد مهم تلقی نمی کند.

 

رابطه ی مرد متولد ماه بهمن با همسرش

او در رابطه با همسرش هیچ وقت خشونت به خرج نمی دهد و فقط سعی در پوشاندن نقطه ضعفهای خود دارد مرد متولد بهمن با تلاش و کوشش سعی در کسب مقام و منصب دارد و برای اینکه جزو سرشناسها گردد تمام تلاش خودرا می کند و ممکن است در این مورد نیز موفق شود این تلاش و کوشش وی می تواند حتی منجر به کسب جایزه ی نوبل تا انتخاب وی به عنوان بلند قدترین مرد شهر نیز بیانجامد.

بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل که از میکروب و بیماری وحشت دارند البته تاجاییکه ممکن است سعی در مخفی کردن ترسش دارد مخصوصا از همسرش، اما با کمی توجه می توان این ترس را در حالتهای غیر عادی او مشاهده کرد.

 

میل جنسی مردان متولد بهمن

برای او زندگی جنسی بعد از دوستانش می آید.با زنی که دوستش دارد میتواند آمیزش کند.س-ک-س در زندگی او جای مهمی ندارد.در صورتی که شهوتش اوج بگیرد His lust will peak میتواند با هر کسی نزدیکی کند و سپس نیز فراموش کند.رمانتیک بودن را دوست ندارد.نسبت به مغازه هایی که لباس زیر میفروشند ضعف دارد.به س-ک-س مجازی علاقه وافری دارد.

 

میل جنسی زنان متولد بهمن

بسیار سنتی به نظر میرسند اما در سکس با هرکسی فرق دارند بسیار کنجکاو هستند و چون به شکست عادت کرده اند بسیار راحت چیز های تازه ای را تجربه میکنند.در کنار او هر کاری میتوانید انجام دهید.بسیار مهربان هستند.افکار جنسی اش را میتواند با شما در میان بگذارد.از لخت شدن خجالت نمیکشد و از رل بازی کردن نفرت دارد.

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند: دست هاتو میتونم باز کنم؟

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی: مانند یوگا به س-ک-س نزدیک شوید.

مکان مورد علاقه برای س-ک-س: زیر لحاف تشک در روشنایی.

 

علائق زناشویی و خصوصیات زنان بهمن ماهی

خصوصیات جنسی و س کس مردان متولد بهمن

عکس نوشته گیف و پیام تبریک متولدین بهمن

مشخصات غذایی متولدین هر ماه (شخصیت شناسی)

 

Emotional emotional relationship between a man and a woman born in Bahman

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان