ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

سلام و درود به خانم های خوشگل و علاقمندان به زیبایی پوست. به معرفی تخصصی ترین ماسک ها ی The most specialized masksز رفع منافذ پوست و رفع جوش صورت که دو معظل بسیار مهم برای بسیاری از زیبادوستان است را به شما معرفی می کنیم. 😚 ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست 🌹

ساده و در عین حال کاربردی ترین و تاثیرگذارترین ماسک های زیبایی و شادابی پوست. مطالعه کنید و برای یکبار هم که شده استفاده کنید و به پوست جذابتان تغذیه ای متفاوت تزریق کنید.

 

ماسک فوق العاده راحت و موثر برای رفع منافذ باز پوست شما خوشگل های جذاب

 

ابتدا خواص مواد تخصصی این ماسک را بدانید تا حس بهتر و انرژی بیشتری این ماسک را تهیه کنید 😍

 

ماسک گوجه + آلوئه ورا و روغن درخت چایی

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

 

گوجه به دلیل داشتن ویتامین C برای سلول ها، آسکوربیک اسید که به ویتامین C معروف است، یک ویتامین محلول در آب بوده که نقش ضروری در متابولیسم موادمعدنی و عملکرد سلولی ایفا می کند. ویتامین C همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند.
این ویتامین برای کارکرد درست ریه و سیستم ایمنی مهم است. یک فنجان از گوجه فرنگی ریز 20 میلی گرم از ویتامین C را برای بدن فراهم می کند که شامل 27 درصد از نیاز روزانه توصیه شده برای مردان و 33 درصد از نیاز روزانه توصیه شده برای بانوان است.

همچنین ویتامین A برای بینایی یک ویتامین محلول در چربی بوده که نقش حیاتی در بینایی و رشد سلولی دارد.

 

 

طرز تهیه ماسک برای رفع منافذ باز پوست و رفع کک و مک

 

ماده های لازم برای تهیه ماسک تخصصی رفع منافذ پوست

 

  • گوجه فرنگی یک عدد یا 3 قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی
  • ژل میانی گیاه آلوئه ورا یک ق غذا خوری
  • روغن درخت چایی 3 یا 4 قطره

 

ابتدا آب گوجه را گرفته از صافی رد کنید تا آب شفاف و بدون پوست و تخمه گوجه بدست آید سپس یک ق غذاخوری مایع میانی گیاه آلونه ورا را با آب گوجه خوب مخلوط کنید و سپس 3 الی 4 قطره روغن درخت چایی را به آن اضافه کنید

سپس در ظرفی کوچک بریزید و آن را به عنوان ماسک استفاده کنید و پس از 20 دقیقه که خوب روی پوست صورت شما ماند با آب ملایم رو به سرد بشورید و لذت یک پوست شفاف و با طراوت را ببرید.

 

و امااااااا پتاسیم و منگز 😍

به دلیل معدنی و الکترولیت بودن پتاسیم و منگز بخاطر بالابردن سوخت و ساز آن کارکرد سول های بدن و بافت ها و سوخت چربی هار را در تعادل آب بدن تامین می کند.

خواص آلوئه ورا

آلوئه ورا بعلت داشتن خواص ضد میکروبی در درمان بسیاری از زخمها و جراحتها و سوختگیها- اگزما – تاول– گزیدگی زنبور و نیش حشرات- بریدگی – کوفتگی – آفتاب سوختگی و آکنه موثر است. بنابراین استفاده از این گیاه نه تنها در کرمهای موضعی بلکه در کنترل بسیاری از بیماریها و اختلالات پوستی سودمند می باشد.

خواص روغن درخت چایی

روغن درخت چای پتانسیل کاهش میزان باکتری‌های روی پوست را دارد و التهاب را کاهش داده و جوش‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. روغن درخت چای تا حد زیادی به درمان جوش‌های چرکی و دردناک، درمان جوش زیرپوستی و درمان جوش پیشانی کمک می‌کند؛ اما روغن درخت چای برای اینکه جوش‌های صورت را بهبود بخشد، نحوه مصرف خاصی دارد.
مصرف مداوم روغن درخت چایی باعث کم رنگ شدن کک مک، رفع جای زخم های سطحی و جای جوش ها می شود به همین دلیل ترکیب این سه ماده اصلی بهترین ماسک است برای بستن منافذ باز پوست و رفع جوش و کک مک صورت.

خواص گلاب

گلاب یکی‌از پر مصرف‌ترین عرقیات است که طبیعت گرم ومعتدل دارد، عنوان کرد: گلاب به دلیل خواص و طبیعت ویژه‌ای که دارد برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب مفید است، این نکته را باید بدانیم که طبیعت انواع گلاب‌ها گرم و معتدل است و طبع گلاب سه آتشه، دو آتشه، درجه یک، درجه دو و پس‌آب، به ترتیب از گرمی به خنکی می‌رود.

 

خواص نشاسته

نشاسته دارای خاصیت چسبندگی است و به وسیله ی همین خاصیت پوست را به خوبی تمیز میکند و جرم های پوستی را برطرف میسازد.همچنین نشاسته درمانی برای آکنه ها نیز میباشد،این ماده با تنظیم چربی پوست صورت جوش ها را کاهش میدهد.

 

ماسک نشاسته و گلاب

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

 

دخترا این ماسک فوق‌العاده ست😍 به خصوص تو این روزا که همش خونه ایم میتونیم برا خودمون بیشتر وقت بذاریم👸
🌹۲ قاشق غذا خوری نشاسته گندم
🌹۴ قاشق غذاخوری گلاب

خواص ماسک:

✔پوست رو درخشان و سفید میکنه
✔لکهای پوستی رو از بین میبره
✔برای جلوگیری از افتادگی پوست خیلی موثره و اگر مرتب استفاده بشه باعث لیفت پوست میشه
✔برای انواع پوست مناسبه منافذ پوست رو میبنده و چربی رو کنترل میکنه
✔بعد از اصلاح صورت هم میتونید از این ماسک استفاده کنید که قرمزی پوست رو بگیره و مانع جوش بشه♥️
ماسک رو ۲۰ دقیقه نگه دارید بعد با آب ولرم پوستتون رو بشورید.
همیشه بعد از ماسکها از مرطوب کننده و آب رسان هم استفاده کنید.

 

معرفی ماسک های بیشتر: ماسک معجزه کننده اسکراب و ضدجوش پوست/از بوتاکس تا کلاژن ساز

 

طرز تهیه ماسک تخصصی نشاسته و گلاب

شاید بتوان یکی از ساده ترین ماسک های موجود با تاثیر گذاری بسیار بالا را این ماسک دانست وجود فوق العاده نشاسته و گلاب یک شوک عالی برای تمیزی و پاکسازی پوست.

خانم های زیبا و زیبا دوست این ماسک را حتما هفته ای دو مرتبه استفاده کنید و نتیجه عالی آن را به ایمیل سایت گزارش دهید و بدانید که همیشه مصرف مداوم ماسک ها، لوسیون ها، اسکراپ ها و…. به مرور تاثیر گذار هستند.

این هم چند عکس نوشته برای سیو کردن در گالری و آموزه های زیبایی برای همیشه

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

 

نکته های عالی برای رشد مو، رفع خشکی پوست

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

 

زیبا و زیباتر با نکته های طلایی بخش زیبایی و ارایش سایت نازوب

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست

 

 

ماسک های تخصصی رفع جوش و منافذ باز پوست
Specialized masks to remove pimples and open pores

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان