عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

سحر دولتشاهی عکس لحظه ی خوابش را در کنار پارتنر خود منتشر کرد که توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد.

 

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

حال پارتنر چیست؟ پارتنر با همسر فرق دارد؟

 

در تعریف کلمه پارتنر باید گفت در لغت به معنای یار و همکار و حتی همسر هم بکار می رود. در ادامه به چند نمونه از روابطی که عنوان پارتنر به طرفین آن اطلاق می شود اشاره می کنیم:

غالبا به کسانی که با یکدیگر نامزد کرده‌اند و یا هنوز ازدواج آن‌ها با رسمیت، در محضر ثبت نشده پارتنر گفته می‌شود.در فرهنگ امروزی رابطه ای در میان افراد در جریان است که با عنوان ازدواج سـفید از آن نام برده می شود.

در این نوع رابطه و یا به تعبیری ازدواج، طرفین بدون اینکه ازدواج خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باشند، با یکدیگر زندگی می کنند و مانند زن و شوهرهای متعارف جامعه رابــطه جنسی برقرار می کنند.

به این افراد هم می توان واژه پارتنر را اطلاق کرد.در بسیاری از مواقع برای همکارانی که در محل کار مستقیما در تعامل با یکدیگر هستند واژه پارتنر به کار می رود.

چنان که مشاهده شد مفهوم پارتنر صرفا به طرفین پیوند ازدواج محدود نمی شود و این واژه در موقعیت های متفاوت و برای روابط متنوع کاربرد دارد.

اصولا پارتنرها در پیشبرد اهداف مشترک، به یکدیگر کمک می کنند و موجبات شکوفایی و رشد و توسعه فـــردی یکدیگر را فراهم می آورند. به همین دلیل وجود پارتنر در مکان‌های کاری و شغلی و حتی آموزشی می‌تواند در انجام هر چه بهتر کارها مفید واقع شود.

 

و اما سحر دولتشاهی به مناسب تولد پارتنر عزیزش آزاده صمدی این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

نگاهی هم داشته باشید به بیوگرافی مختصر سحر و آزاده:

 

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

 

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید:

دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

 

آزاده صمدی

آزاده صمدی در 17 دی 57 در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی را گذراند. در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

 

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد. وی پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.

 

عکس خصوصی سحر دولتشاهی کنار پارتنرش در رختخواب

 

از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه 35متری سطح آب و «دندان آبی» به کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» اشاره کرد.

آزاده صمدی در سال 85 با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال 92 به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

 

مطالب پیشنهادی

 

مدل مو و تیپ های دیدنی آزاده صمدی قبل و بعد جراحی زیبایی

16 بازیگر زنی که طلاب از آنها شکایت کرده اند+ عکس و واکنش پلیس

عکس های داغ و خفن پوشش سحر دولتشاهی در دبی برای داوری

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان