جشن تولد انفجاری با بادکنک های هلیوم+ تعداد کشته ها

مجموعه : اخبار حوادث
جشن تولد انفجاری با بادکنک های هلیوم+ تعداد کشته ها

جشن تولد مرگبار؛ خاکستری شدن تولد رنگارنگ با بادکنک های هلیوم جان 8 نفر را گرفت! چقدر تاسف آور.

 

حوادث ناگوار و پی در پی 24 ساعت گذشته ایران

 

اخبار حوادث

انتشار خبرهای ناگوار و ناراحت کننده راحت نیست اما انتشار این خبرها امیدیست که شاید پیگیری های لازم مسئولین از ساخت و سازهای بی پایه و اساس، دقت بیشتر هموطنان برای انجام هر کاری کمی از این اتفاقات ناگوار کم کند.

در این اوضاع اقتصادی خبرهای ناگوار و بی شمار در کشور نفسی برایمان نمی گذارد. کمی با دقت بیشتری حواسمان به خوب بودن حال و هوای یکدیگر باشد.

مرگ یه حقیقت انکار نشدنیه اما این که چطور از جون خودمون و دیگران محافظت کنیم خیلی مهمه. بی احتیاطی هایی که زندگی را به کام بازماندگان تا همیشه تلخ و ناگوار میکند. و کسانی که با دنیایی از آمال و آرزو به دل خاک سپرده می شوند!

 

جزئیات مرگ 8 نفر در جشن تولدی در شهرک مریم (سفره خانه ای در شهریار) بخاطر بادکنک های هلیوم!

 

به گزارش نازوب، شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران از انفجار در سفره خانه‌ای در شهریار خبر داد و گفت:

ساعت 21 حـ.ادثـ.ه اعلام و نیرو. های هلال احمر به عنوان پشتیبان آتـ.ش نشانی و اورژ انس وارد عمل شدند.
این حادثه در «شهرک مریم» رخ داد و متاسفانه هشت نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر که در مقابل درب این سفره خانه بودند، صدمه ا.ی ندیدند.

7 نفر از در محل وقوع حادثه جان باخته و یک کودک 3 ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.
گویا استف.اده از بادکنک باد هل.یوم باعث انفـ.جار شده اما هنوز موضوع در دست بررسی است.

 

بادکنک هلیومی دلیل اولیه انفجار

 

جشن تولد انفجاری با بادکنک های هلیوم+ تعداد کشته ها

 

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در این‌باره گفت: برابر گزارش اورژانس هفت تن شامل سه کودک سه تا شش ساله، سه خانم 20 تا 40ساله و یک آقای حدودا 50 ساله جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد:

 

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که در این کافه که در زیرزمین واقع شده بود، یک مراسم جشن تولد در حال برگزاری بوده و ظاهرا انفجار بادکنک هلیومی منجر به این حادثه شده است.

 

اخبار حوادث

 

جشن تولد انفجاری با بادکنک های هلیوم+ تعداد کشته ها

 

ساعت 03:25 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان باسامانه 125 مبنی بر حریق واحد مسکونی در محمود آباد زنبق 3 کوهسار جنوبی، با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر واحدها نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم صورت گرفت.

وی بیان کرد:

این حریق در ساختمان چهارطبقه، طبقه چهارم حدوداً 70 متر شعله ور شد و برای اطفا و امدادرسانی به این حادثه ۸ نفر نیروی عملیاتی به همراه سه دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های 103 و 122 به محل اعزام شدند.
هنوز تعداد کشته و زخمی های این حادثه اعلام نشده است.

 

خبرهای تاسف آور ایران زمین

 

نبش قبر رقیب معشوقه برای تعیین علت مرگ

 

جشن تولد انفجاری با بادکنک های هلیوم+ تعداد کشته ها

 

جسد مرد چهل ساله‌ای را که سه ماه قبل جان سپرده بود، برای تعیین علت مرگ از گور بیرون کشیدند.

نبش قبر این مرد به دنبال شکایت عمومی متوفی و به دستور رئیس دادگاه یاسوج انجام گرفت و جسد برای کشف علت مرگ به پزشکی قانونی شیراز انتقال یافت.

 

نصرالله؛ عموی یدالله (متوفی) پیرامون شکایت خود مدعی شده است که 25 سال قبل دختری به نام کبری را به عقد برادرزاده‌اش یدالله درآورده و در طول این مدت کبری به هیچ وجه حاضر نشده به خانه داماد برود، چندین بار نیز یدالله از زن خود شکایت کرده بود.

 

نصرالله در اظهاراتش گفت:

سه ماه قبل عموی کبری که اسدالله نام دارد، من و یدالله را به خانه خود دعوت کرد و وقتی ما به خانه آنها رفتیم دیدیم که معشوق کبری (سیف‌الله) نیز آنجاست، آنها در آن روز در نظر داشتند که ما را راضی به طلاق کنند اما چون ما به این کار تَن ندادیم من را از خانه خود بیرون کردند و گفتند:
که ما با خود یدالله کنار خواهیم آمد، صبح بعد از آن روز فهمیدم که برادرزاده‌ایم مرده است و جسد وی را کبری و عمویش در روستایی از توابع یاسوج دفن کرده‌اند. نصرالله در پایان اظهارات خود تأکید کرد: من مطمئن هستم که برادرزاده‌ام را مسموم کردند.

کبری و عمویش اسدالله و معشوقه‌اش سیف‌الله هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند تا پس از کالبدشکافی از جسد علت مرگ یدالله معلوم شود.

 

متاسفانه خبرهای حوادث در 24 ساعت گذشته آنقدر زیاد هستن که بیشتر از این نمی خواهیم شما کابران را ناراحت کنیم. از انفجار تانکر سوخت، قتل های خانوادگی، ناموسی و … واژگونی کشتی عظیم الجثه در بندر، 30 آسانسور خطرناک خط 7 مترو تهران! ، جسد رها شده در بندر لنگه و و و حوادث مرگبار بی شمار دیگر.

 

مطالب مرتبط

 

حوادث جنجالی اخیر تهران

داغ ترین اخبار تاسف بار حوادث ایران در این هفته

در 80 سال آینده این حوادث قطعا رخ خواهد داد+ تصاویر

تجاوز جنسی وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان تهرانی + اخبار حوادث روز


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان