ramazan
ramazan

احمق ترین زن دنیا در پس انداز کردن پولهایش! عکس

احمق ترین زن دنیا در پس انداز کردن پولهایش! عکس

یک زن که بیش از 26 هزار دلار از دستمزدش را اشتباها به حساب بانکی شخص دیگری واریز کرده بود بعد از دو سال متوجه اشتباه خود شده و خواهان بازگرداندن این پول به حسابش شد.

خانم "سالی دونالدز" که یک آرایشگر است از سال 2010 تا کنون هر ماه مبلغ 1000 دلار از دستمزدش را به حساب بین المللی مشترک بین خود و همسرش واریز میکرد اما او متوجه نبود که هنگام وارد کردن شماره حساب در تمام این مدت یک شماره را اشتباها وارد کرده و پولها را به حساب شخص دیگری واریز میکرده است. به گزارش نازوب، او زمانی متوجه این جریان شد که حدود 26650 دلار از پولش را به حساب این شخص نا مشخص فرستاده بود. اما در کمال ناباوری شخص مورد نظر ادعا میکند تمام پول را خرج کرده است و از بازگرداندن آن امتناع میکند.

احمق ترین زن دنیا در پس انداز کردن پولهایش! عکس

به گفته مقامات بانکی که این خانم در آن حساب داشته است امکان بازگرداندن این پولها که به صورت آنلاین واریز شده است وجود ندارد مگر اینکه شخصی که پول به حسابش واریز شده است بخواهد این مبلغ را بازگرداند. آنها بنابر قوانین حفاظتی بانک نمیتوانند مشخصات صاحب حساب را فاش کنند.

خانم "دونالدز" که تنها موفق به دریافت 1000 دلار از این پول شده است میگوید اگرچه از طریق مراجع قانونی در حال تلاش برای بازگرداندن پول خود است اما به خاطر ضعف قانون در این مورد امکان بازگشت این پول بسیار کم است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان