فال قهوه و احساسی نیمه اول شهریور+ طالع بینی تاروت کائنات

فال قهوه و احساسی نیمه اول شهریور+ طالع بینی تاروت کائنات

فال قهوه، احساسی و تاروت کائنات برای پیشگویی نیمه اول شهریور

 

پکیچ پر انرژی با حس خوب و مثبت تقدیم نگاه شما کاربران عزیز سایت نازوب، امیدوارم در همه حال نگاه خدای مهربان بدرقه ی راه و مسیر زندگی تان باشد.

و از ذره ذره آفرینش الهی نهایت لذت را ببرید.

نگاه به بوسه های طلایی طلوع خورشید، آسمان آبی، ماه و ستاره های درخشان، برگ های ظریف و سرسبز جهان و کوه استوار ریالی پول نمی خواهد و بینهایت به شما لذت و احساس آرامش می دهد نگاهتان را از دنیای بالای سرتان دریغ نکنید!…

 

فروردین

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای ماه حفظ خواهید کرد. روز و ماه خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید.

 

اردیبهشت
در نیمه ی این ماه مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید.

 

خرداد
در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد.

 

تیر
دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، به مشکله کوچکی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل راحت‌ حل خواهد شد.

 

مرداد
احتمال زیادی وجود دارد که در این ماه وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. اما به طور کلی خرید برای شما بسیار خوب و انرژی بخش است اما با مدیریت بهتر.

 

شهریور
به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

 

مهر
زندگی را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای بچینید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

آبان
شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. روحیه ولخرجی دارید . این روحیه را کنار بگذارید قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید.

 

آذر
با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.

 

دی
کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید.

 

بهمن
اگر شاغل هستيد توى محيط كاريتون يكى از همكاراتون آدم دورويى هست مراقب حرف زدنتون تو محيط كار باشيد. نقشه هاىی براى آيندتون داريد كه اين باعث ميشه كه شما برای هدفتون تلاش كنيد.

 

اسفند
تا 5 وعده زمانى ديگر (5 ساعت، 5 روز یا 5 ماه) گره از كارتون باز ميشه، كه از لحاظ مالى و كاريتون ميتونه عالی و درخشان باشه. خودتون رو تو يك بلاتكليفى ميبينيد ولى بزودى اين مشكلات حل میشود. شما به هر آنچه نیت کنید به خوبی دست پیدا می کنید.

 

 

فال اجساسی نیمه ی اول شهریور

 

فروردین
انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید.

 

اردیبهشت
به محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید.

 

 

خرداد
در رابطه‌ای که با عشق‌زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است عشق‌زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید.

 

 

تیر
ممكنه از لحاظ عشقى شكست خورده باشيد و فكر ميكنيد آرزوهاتون به باد رفته، و شخصى بهتون در اين زمينه قولى داده كه بهش عمل نكرده، زمان شخص وفادار رو سر راهتون قرار خواهد داد.

 

 

مرداد

توى روابط احساسيتون شخص احساسيتون نگرانتونه، دلتنگى دو طرفه بينتون هست، اما به زودی این دلتنگی رفع و دیدارها تازه می شود.

 

 

شهریور
مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نبايد در مورد آن سهل‌انگاری كرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با اين مشكل برخورد كنی، به سرعت مشكل حل شود.

 

 

مهر
پس از يك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نيز چون يكسال چند فصل دارد و بدون اين فصلها دچار ركود خواهد شد.

 

 

آبان
بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل و مشكلات و دردها را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

 

 

آذر
دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در اين هيچ ترديدی نيست. با كليد دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زيادی را باز كنی و به قلب او نفوذ كنی.

 

 

دی
چراغ رابطه در حال خاموشی است! اگر به فرياد آن نرسی به زودی به تقويم خاطرات گذشته می‌پيوندد. برای حفظ روابط بايد به آنها بها داد و برايشان وقت صرف كرد.

 

 

بهمن
وقت‌کُشی به نفع تو نيست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پيدا كردی، نبايد دست‌دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعيت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ايجاد كنی. اگر اين فرصت از دست برود ديگر به اين زودی‌ها باز نمی‌گردد.

 

 

اسفند

پس از يك دوره ناراحتی، تنهايی و دلتنگی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای. با شخصی آشنا شده ای كه می تواند روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك و تو را شاد و خوشبخت كند.

 

 

فال قهوه و احساسی نیمه اول شهریور+ طالع بینی تاروت کائنات

 

طالع بینی تک کارتی تازوت کائنات برای نیمه اول شهریور ماه 1401

 

 

تاروت فروردین

 

نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

 

 

 

تاروت اردیبهشت

 

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید.

 

حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.

 

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد.

 

دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

 

 

تاروت خرداد

 

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.

اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.

با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد.

 

زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

 

 

تاروت تیر

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد.

 

کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

 

 

تاروت مرداد

 

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است.

 

با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

 

 

تاروت شهریور

 

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید.

 

هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید.

 

خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

 

تاروت مهر

 

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید.

 

در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

 

 

تاروت آبان

 

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید.

 

در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید.

 

شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

 

 

تاروت آذر

 

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید.

 

نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

 

 

تاروت دی

 

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است.

 

با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

 

 

تاروت بهمن

 

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند.

 

زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد.

 

اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

 

 

تاروت اسفند

 

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان