معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

مجموعه : مقاله و تحقیق
معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

اپوکسی و مهم ترین کاربرد آن؛ مقاله ای کامل در صنعت رنگ

 

پولی پوکساید یا اپوکسی یک نوع پلیمر گرماسخت (ترموست) است که از ترکیب و فعل و انفعالات دو جزء اصلی اپوکساید رزین و سخت‌کننده‌ها که به هاردنر معروف هستند تشکیل می‌گردد.

رزین اپوکسی از تکپارها که مولکول‌های واحدی هستند و از به هم پیوستن آن‌ها بسپارها یا همان پلیمرها که مولکول‌های بزرگ را تشکیل می‌دهند، با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد تشکیل می‌شود.

 

یکی از مهم‌ترین صنایعی که اپوکسی به صورت گسترده در آن استفاده می‌شود، صنعت رنگ است. در این میان کارخانه رنگ صنایع شیمیایی رنگین الوان زره سپاهان بهترین اپوکسی های موجود را با بهترین کیفیت به شما معرفی و ارائه می کند.

رنگ های اپوکسی از دو ماده هاردنر و اپوکسی تشکیل می‌شوند که مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب، ضربه و مواد شیمیایی دارد. همین ویژگی باعث شده تا رنگ های اپوکسی کاربرد فراوانی در بازار داشته باشند.

 

 

معرفی جامع و کامل انواع اپوکسی صنایع شیمیایی رنگین الوان زره سپاهان

 

معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

 

انواع پوشش های اپوکسی

 

پرایمر یا پوشش اپوکسی فنولیک

 

این محصول پوشش اپوکسی فنولیک دو جزئی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن ها، اسیدها، قلیاها، الکل ها، حلال ها داردهمچنین مقاومت عالی در برابر پاشش و دود ناشی از عوامل شیمیایی خوردنده دارد. همچنین این پوشش از سطح لاحرارت مداوم تا 160 درجه سانتیگراد وبا حرارتی غیرپیوسته تا 180 درجه سانتیگراد محافظت می کند.

 

اپوکسی اصلاح شده بدون حلال

این محصول اپوکسی اصلاح شده بدون حلال یک پوشش اپوکسی اصلاح شده با ساختار فوق العاده بالا و بدون حلال است که برای حداکثر حفاظت در برابر خوردگی خطوط لوله زیرزمینی و اتصالات جوشکاری فرموله شده است.

 

کولتار اپوکسی پلی آمین

 

این محصول پوشش اپوکسی کولتار پلی آمین یک پوشش بر پایه اپوکسی پلی آمین بوده که پوششی سخت تشکیل داده و از خوردگی سازه جلوگیری می‌کند.

این پوشش پایداری بسیار خوبی در محیط‌های بسیار خورنده دارد و برای حفاظت طولانی مدت برای سازه‌هایی مانند سطوح داخلی مخازن نفت خام و سطوح مشابه پیشنهاد می‌شود. این پوشش در برابر حلال‌های آروماتیک مانند بنزن و زایلن مقاومت خوبی ندارد.

پوشش اپوکسی فنولیک های سالید

این محصول یک پوشش فنولیک اپوکسی دو جزئی با مقاومت شیمیایی بالا و دمای بالا است. برای استفاده در مخازن، لوله‌ها، سازه‌های فولادی، سکوهای فراساحلی و سازه‌های زیر دریا طراحی شده است.

مقاوم در برابر ضربه و سایش با مقاومت عالی در برابر حرارت و همچنین مقاومت در برابر از هم گسیختگی کاتدی است.

 

پوشش اپوکسی فنولیک گلس فلیک

این محصول یک پوشش اپوکسی فنولیک دو جزئی با حاوی گلس فلیک با مقاومت عالی در برابر آب، عوامل شیمیایی و مکانیکی است.

میانی اپوکسی فنولیک

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده با رزینهای فنولیک و سخت شونده با پلی آمین می‌باشد. این پوشش حاوی پیگمنت ضدخوردگی بوده و به عنوان رنگ میانی ضدخوردگی مقاوم در برابرطیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی، حلال‌ها، محلولهای نمکی و عوامل غیراکسیدکننده طراحی شده است.

 

این محصول همچنین دارای مقاومت دمایی تا 150 درجه سانتیگراد (به طور پیوسته) در محیط‌های غیرغوطه وری می‌باشد در واقع یک پوشش اپوکسی فنولیک اصلاح شده دو جزئی با کارایی بسیار بالا است.

 

بتونه اپوکسی بدون حلال

این محصول یک بتونه دو جزئی بر پایه اپوکسی است که از رزین، سخت کننده و مقداری پرکننده بی اثر خاص ساخته شده است. این ماده تعمیری مبتنی بر اپوکسی جمع شونده نیست.

 

سیلر اپوکسی پخت شده با پلی آمین برای سطوح بتنی

 

معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

 

این محصول یک سیلر اپوکسی پلی آمین برای اعمال روی سطوح می باشد.

 

کفپوش انعطاف پذیر اپوکسی پخت شده با پلی آمین

این محصول یک پوشش انعطاف پذیر اپوکسی بدون حلال با پلی آمین می باشد.

 

کفپوش اپوکسی پخت شده با پلی آمین

این محصول یک پوشش اپوکسی بدون حلال بر پایه رزین پلی آمین می باشد دارای مقاومت سایش. مقاومت شیمیایی می باشد و دارای سختی و چسبندگی بالا می باشد.

 

اپوکسی پخته شده با پلی آمین بدون حلال

این محصول یک رنگ اپوکسی بهداشتی پلی آمین بدون حلال است که برای داخل مخازن و لوله های آب آشامیدنی به کار میرود پوشش اپوکسی پلی آمین با توجه به استفاده از مواد دارای تأییدیه FDA یک پوشش اپوکسی بهداشتی مناسب برای استفاده لایه نهایی در سیستم رنگ آمیزی 3 لایه سطوح داخلی مخازن و لوله‌های آب آشامیدنی و در تماس با فرآورده‌های خوراکی می‌باشد. این پوشش مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نفوذ مواد خورنده دارد.

 

این پوشش به عنوان لایه نهایی برای سطوحی که مقاومت بالایی در برابر خوردگی نیاز است مانند سازه‌های واقع در نواحی ساحلی و فراساحلی پیشنهاد می‌شود.

 

پوشش اپوکسی پلی آمین گلس فلیک

این محصول یک پوشش اپوکسی پلی آمین اصلاح شده ب حاوی پیگمنت گلس فلیک می‌باشد. این پوشش کاربردهای حفاظتی و مقاومت عالی در برابر طیف گسترده‌ای از حلال‌ها، اسیدها و قلیاها با غلظت کم، نفت خام و فرآورده های نفتی و محلولهای نمکی غیراکسیدکننده دارد.

علاوه بر این به دلیل ساختار شیمیایی فنولیک این پوشش مقاومت دمایی تا 150 درجه سانتیگراد را در شرایط غیرغوطه وری تأمین می‌کند.

 

میانی اپوکسی کولتار

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین پلی آمید و تار اصلاح شده می باشد. این پوشش برای استفاده در شرایط آب و هوای گرم و سرد مناسب بوده و مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی، اسید کلریدریک، سدیم هیدروکساید، محلول های نمکی و مشتقات نفتی دارد.

ماستیک هایبیلد اپوکسی

این محصول یک پوشش چسب اپوکسی دو جزئی با پلی آمین پخته شده است. این محصولی مقاوم به سطح، جامدات بالا و ساختار بالا است.

به ویژه برای مناطقی طراحی شده است که آماده سازی سطح بهینه امکان پذیر یا مطلوب نیست. حفاظت طولانی مدت را در محیط هایی با خورندگی بالا فراهم می کند.

قابل استفاده به عنوان آستر، پوشش میانی، پوشش نهایی یا به عنوان سیستم تک لایه در محیط های جوی و غوطه ور دارد. مناسب برای فولاد کربنی آماده شده و سطوح روکش کهنه نیز می باشد. می توان آن را در دمای سطح زیر صفر اعمال کرد.

 

TIE –COAT اپوکسی پلی آمید

 

معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. این پوشش غالباً به صورت Tie Coat بر روی سطوح متخلخل برای جلوگیری از بروز عیوب در لایه‌های بعدی اعمال می‌گردد درزگیر و پوشش میانی برای عملیات تعمیر و نگهداری، سازه های فولادی و سطوح فلزی آماده شده به ویژه در مواقعی که بازه زمانی پوشش مجدد سپری می شود.

این محصول همچنین برای تقویت اتصال به فلزات غیر آهنی، پلاستیک و بسترهای کامپوزیت استفاده می شود.

 

پرایمر زینک ریچ اپوکسی 2

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. در این پرایمر مقدار زیاد پودر روی باعث ایجاد اتصالات مکانیکی بین آنها شده و حفاظت کاتدی روی سازه های فولادی ایجاد می کند.

در محیط های اتمسفری خورنده برای محافظت از سازه های فولادی و مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت و سایش استفاده می شود.

با اعمال رنگ میانی اپوکسی و رنگ نهایی اپوکسی مناسب در برابر آب، حلال، مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی مقاوم است ولی به تنهایی برای غوطه وری در محلول های اسیدی یا قلیایی مناسب نیستاین پرایمر مطابق SSPC PAINT 20 – Level 2 طراحی شده و بر همین اساس حاوی حداقل  85 درصد پودر روی در فیلم خشک می‌باشد.

این پرایمر علاوه بر خواص ضدخوردگي بسیار خوب، مقاومت خوبی نیز در برابر شرايط جوي و رطوبت دارد.

 

 

پرایمر اپوکسی زینک فسفات MIO

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد حاوی پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات و اکسید آهن میکایی می باشد.

این پرایمر برای حفاظت سطوح خارجی مخازن، اسکلت‌های فلزی، خطوط لوله و سایر سازه‌های صنعتی در برابر عوامل خورنده کاربرد دارد و دارای چسبندگی عالی و خاصیت ضد خوردگی ومقاومت عالی در برابر آب، محلول های شیمیایی و املاح نمکی برای شرایط محیطی غوطه وری و غیر غوطه وری است.

دارای چسبندگی و خاصیت ضد خوردگی عالی، مقاومت عالی در برابر بخار آب، حلال، مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی ومقاومت عالی در برابر پاشش و بخار اسیدها، قلیاها، حلال ها، مواد شیمیایی، فرآورده های نفتی، آب شیرین و شوراست.

 

پرایمر زینک ریچ اپوکسی – 3

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد.. در این پرایمر مقدار زیاد پودر روی باعث ایجاد اتصالات مکانیکی بین آنها شده و حفاظت کاتدی روی سازه های فولادی ایجاد می کند.

در محیط های اتمسفری خورنده برای محافظت از سازه های فولادی و مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت و سایش استفاده می شود.

با اعمال رنگ میانی اپوکسی و رنگ نهایی اپوکسی مناسب در برابر آب، حلال، مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی مقاوم است ولی به تنهایی برای غوطه وری در محلول های اسیدی یا قلیایی مناسب نیستاین پرایمر مطابق SSPC PAINT 20 – Level 3 طراحی شده و بر همین اساس حاوی حداقل 75رصد پودر روی در فیلم خشک می‌باشد. این پرایمر علاوه بر خواص ضدخوردگي بسیار خوب، مقاومت خوبی نیز در برابر شرايط جوي و رطوبت دارد.

 

پرایمر اخرایی زینک فسفات اپوکسی

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد حاوی پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات و اکسید آهن قرمز می باشد.

این پرایمر برای حفاظت سطوح خارجی مخازن، اسکلت‌های فلزی، خطوط لوله و سایر سازه‌های صنعتی در برابر عوامل خورنده کاربرد دارد و دارای چسبندگی عالی و خاصیت ضد خوردگی و مقاومت عالی در برابر آب، محلول های شیمیایی و املاح نمکی برای شرایط محیطی غوطه وری و غیر غوطه وری است.

دارای چسبندگی و خاصیت ضد خوردگی عالی، مقاومت عالی در برابر بخار آب، حلال، مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی است.

 

پرایمر زینک ریچ اپوکسی-1

 

این محصول یک پرایمر اپوکسی دو جزئی با پخت پلی آمید است که برای ایجاد مقاومت در برابر خوردگی استثنایی در محیط های سخت طراحی شده است.

پرایمر زینک ریچ اپوکسی یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. این پرایمر مطابق SSPC PAINT 20 – Level 1 طراحی شده و بر همین اساس حاوی حداقل 89 درصد پودر روی در فیلم خشک می‌باشد.

این پرایمر علاوه بر خواص ضدخوردگي عالی، مقاومت خوبی نیز در برابر شرايط جوي و رطوبت دارد.

 

 

پرایمر اپوکسی پلی آمید

این محصول یک پرایمراپوکسی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد که دارای خاصیت چسبندگی و ضد خوردگی عالی، مقاومت عالی در برابر آب، مواد شیمیایی و محلول های نمکی است و مناسب برای محیط های غوطه وری و غیر غوطه وری است.

این پرایمر برای حفاظت سطوح خارجی مخازن، اسکلت‌های فلزی، خطوط لوله و سایر سازه‌های صنعتی در برابر عوامل خورنده کاربرد.

 

پرایمر اپوکسی اخرایی پلی آمید

این محصول یک پرایمراپوکسی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد حاوی پسگمنت ضد خوردگی اکسید آهن قرمز می باشد این محصول دارای خاصیت چسبندگی و ضد خوردگی عالی، مقاومت عالی در برابر آب، مواد شیمیایی و محلول های نمکی است و مناسب برای محیط های غوطه وری و غیر غوطه وری است.

این پرایمر برای حفاظت سطوح خارجی مخازن، اسکلت‌های فلزی، خطوط لوله و سایر سازه‌های صنعتی در برابر عوامل خورنده کاربرد.

 

پرایمر اخرایی زینک کرومات اپوکسی

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید و حاوی پیگمنت زینک کرومات و اکسید آهن قرمز می باشد. این محصول یک پرایمر ضدخوردگی با کاربرد عمومی برای محافظت انواع سازه‌ها در محیط‌های صنعتی می‌باشد.

که دارای چسبندگی عالی و خاصیت ضد خوردگی مقاومت عالی در برابر آب، محلول های شیمیایی و املاح نمکی برای محیطی غوطه وری و غیر غوطه وری است.

 

پرایمر اخرایی میکاسئوس اپوکسی

 

این محصول حاوی پیگمنت اکسید آهن قرمز وپیگمنت MIO یک پوشش دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. استفاده از پیگمنت اکسید آهن میکایی در این پوشش باعث مقاومت خوب در برابر سایش و نفوذ عوامل خورنده می‌شود.

مقاومت عالی در برابر آب و پاشش مواد نفتی روغن‌های گیاهی و سایر محصولات مشابه از ویژگی‌های این پوشش می‌باشد. دارای خاصیت چسبندگی و ضد خوردگی عالی، مقاومت عالی در برابر پاشش و بخار اسیدها، قلیاها، حلال ها، آب شیرین و نمک و املاح است.

این پوشش در برابر کتونها، استرها و … مقاومت محدودتری داشته و برای مخازن اسیدهای معدنی و محلولهای اکسیدکننده توصیه نمی‌شود.

این پوشش به عنوان لایه پرایمر برای سازه‌های واقع در محیط‌های خورنده و نیمه خورنده مانند محیط‌های شیمیایی، کارخانجات صنعتی و شرایط دریایی استفاده می‌شود.

 

 

میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

 

این محصول پوششی با مقاومت بسیار خوب در برابر پاشش آب دریا، روغن‌های معدنی، نفت خام، روغن‌های گیاهی و حیوانی و سایش مکانیکی می‌باشد.

این پوشش به عنوان لایه میانی در یک سیستم اپوکسی جهت محافظت سطوح داخلی سازه‌های آهنی در محیط‌های خورنده صنعتی می‌باشد.

همچنین این پوشش به عنوان یک پوشش حفاظتی دریک سیستم اپوکسی برای سطوح داخلی مخازن حاوی آب دریا، آب تازه و مشتقات نفتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

دارای چسبندگی و خواص مکانیکی عالی، مقاومت عالی در برابر پاشش و بخار اسید، قلیا، محلول های نمکی و آب و سایر مواد شیمیایی خورنده است

 

رنگ میانی میکاسئوس اپوکسی MIO

 

این محصول یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید محتوی پیگمنت اکسید آهن میکاسئوس می باشد. از ویژگیهای بارز این پوشش چسبندگی عالی به سطح، مقاومت در برابر سایش و خوردگی از طریق مکانیسم (Barrier ) مقاومت در برابر ریزش آب، محلول نمکی، مواد شیمیایی، مشتقات نفتی و قسمت غوطه ور در آب یا محلول های نمکی را میتوان نام برد .

میانی میکاسئوس هایبیلد اپوکسی MIO

 

این محصول پوشش اپوکسی پلی آمید دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید بوده و محتوی درصد بالایی از مواد جامد می باشد.

از ویژگیهای بارز این پوشش چسبندگی عالی به سطح، خواص مکانیکی عالی، مقاومت عالی در برابر ریزش و بخارات اسیدی، قلیایی، محلول های آب نمک و سایر مواد شیمیایی خورنده است.

نهایی اپوکسی پلی آمید

این محصول دو جزئی پلی آمید در یک سیستم اپوکسی مناسب دارای چسبندگی و خواص مکانیکی عالی، دارای خواص ضد خوردگی برای محافظت طولانی مدت در برابر پاشش و بخار اسیدها، قلیاها، آب، محلول های نمک، عوامل شیمیایی و ساینده می باشد.

این لایه نهایی یک پوشش با مقاومت بسیار خوب در برابر آب، روغن‌های معدنی و روغنهای نفتی و گیاهی و حیوانی می‌باشد. این پوشش به عنوان لایه نهایی بر روی سازه‌های آهنی، سطوح داخلی در محیط‌های خورنده صنعتی پیشنهاد می‌شود.

نهایی آلومینیوم اپوکسی

این محصول یک پوشش اپوکسی نهایی نقره ای پلی آمید دو جزئی است که در سیستم اپوکسی مناسب، خاصیت چسبندگی و خواص مکانیکی عالی دارد.

علاوه برآن درطولانی مدت در برابر پاشش و بخار اسیدها، قلیایی ها، آب، محلول های نمک ،مواد شیمیایی و ساینده وهمچنین از شوک حرارتی در اثر تماس با سطح تا 150 درجه سانتیگراد محافظت می کند.

این پوشش به عنوان لایه نهایی بر روی سازه‌های آهنی، سطوح داخلی در محیط‌های خورنده صنعتی پیشنهاد می‌شود.

نهایی هایبیلد اپوکسی پلی آمید

این محصول پوششی با مقاومت بسیار خوب در برابر پاشش آب دریا، روغن‌های معدنی، نفت خام، روغن‌های گیاهی و حیوانی و سایش مکانیکی خواص چسبندگی و خواص مکانیکی عالی، مقاومت عالی در برابر پاشش و بخارات اسید، قلیایی، آب، محلول های نمک و سایر عوامل شیمیایی خورنده می باشد.

 

این پوشش به عنوان لایه نهایی جهت محافظت سطوح داخلی سازه‌های آهنی در محیط‌های خورنده صنعتی می‌باشد. همچنین این پوشش به عنوان یک پوشش حفاظتی برای سطوح داخلی مخازن حاوی آب دریا، آب تازه و مشتقات نفتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

نهایی پلی آمین اپوکسی

این محصول یک پوشش اپوکسی دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد. از ویژگی های بارز این پوشش قابلیت اجرای بالا، مقاومت عالی نسبت به عوامل خورنده و عوامل شیمیایی تحت شرایط بسیار خورنده را میتوان نام برد

نهایی اپوکسی فنولیک

این محصول یک پوشش دوجزیی بر پایه رزین اپوکسی فنولیک می باشد.

نهایی اپوکسی بهداشتی

این محصول یک پوشش اپوکسی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید بوده که در سیستم اپوکسی فیلمی با چسبندگی و سختی بسیار خوبی ایجاد می کند. از این پوشش میتوان جهت مخازن و لوله های انتقال آب آشامیدنی استفاده نمود .

پوشش کولتار اپوکسی

این محصول یک پوشش بر پایه اپوکسی پلی آمید بوده و اغلب برای حفاظت طولانی مدت در محیط‌های بسیار خورنده برای سطوح آهنی که به صورت دائم مغروق هستند مانند سطوح داخلی مخازن آب غیر آشامیدنی و سطوح مشابه پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده در آب و هوای سرد و گرم و ضد زنگ عالی، مقاومت شیمیایی بالایی در برابر اسید کلریدریک، هیدروکسید سدیم، آب نمک و محیط قلیایی دارد.

سیلر اپوکسی

این محصول یک ترکیب دو جزیی اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید می‌باشد. این محصول مقاوم در برابر پاشش آب، حلال ها،

مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی می باشد، همچنین این پوشش باعث افزایش چسبندگی روی سطوح ایجاد شده میشود و مناسب برای انواع زیرلایه رنگها نیز می باشد.

 

کیلر اپوکسی

این محصول یک ترکیب شفاف اپوکسی پلی آمید دو جزئی است که دارای براقیت و چسبندگی بالا می باشد.لاک اپوکسی برای پر کردن حفره‌ ها و روزنه‌های سطوح بتنی کاربرد دارد.

این ترکیب به عنوان لاک اپوکسی سطحی مناسب، برای اعمال پوشش‌های اپوکسی کف فراهم می‌کند. این پوشش همچنین می‌تواند به عنوان یک پوشش ضد گرد و غبار برای جلوگیری از تولید گرد و غبار ناشی از سایش در سطوح بتنی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

بتونه اپوکسی

این محصول یک بتونه اپوکسی دو جزئی با پلی آمید است که حاوی درصد بالایی از پرکننده است که چسبندگی بسیار خوبی بر روی سطوح بتنی دارد.

 

 

پوشش لایه نهایی اپوکسی

 

پوشش اپوکسی فنولیک

این پوشش در پرایمرهای اپوکسی نیز استفاده می شود که در بخش بالا توضیحات جامعی بیان شد.

 

رنگ نهایی اپوکسی فنولیک

این محصول یک پوشش اپوکسی فنولیک اصلاح شده با کارایی بالا و دو جزئی است.

 

کفپوش انعطاف پذیر اپوکسی پخت شده با پلی آمین

این محصول یک پوشش انعطاف پذیر اپوکسی بدون حلال با پلی آمین می باشد.

 

معرفی و کاربرد انواع اپوکسی از رزین تا پرایمر/ مقاله رنگ

 

کارخانه رنگ صنایع شیمایی رنگین الوان زره سپاهان در ارائه بهترین اپوکسی های صنعتی، ساختمانی، بهداشتی و هنری آماده همکاری با تمامی ارگان ها می باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان