4 اسم و دعای ثروت بی پایان

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

دعای ثروت بی پایان

 

اهل هر دین و مذهبی که باشیم قطعا به این درک رسیده ایم که گفتن برخی ذکرها و دعاها، یا خواندن آیاتی از قرآن علاوه بر آرامش کلیدیست برای رفع مشکلات، روزی فراوانی که گاهی از وفور این نعمت ها حیران می مانیم.

جهانی که با انرژی های عظیم و بی پایان در گردش است و این ما هستیم که با افکار و نگرشمان ارتعاش خوب به خودمان، اطرافیان و دنیای شگفت انگیز می دهیم. پس قطعا فکر، دل و زبانمان راه رسیدن به کمال، آرامش و روزی بی پایان است.

در بسیاری از کتب ها و رسانه ها خوانده ایم که اذکاری برای برکت و روزی باید گفته شود. در این بخش با اثرگذارترین اسامی الهی و ذکرهای روزانه برکت و ثروت بی پایان را به زندگی و کارتان هدیه بدهید.

 

4 ذکر برای ثروت بی پایان

 

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

 

قبل از شروع گفتن این ذکرها در طول روز سعی کنید در هنگام صبح بعد ار بیدار شدن و شکرگذاری این جمله را برای پاکسازی با تمرکز تکرار کنید:

خدایا شکرت، دوستت دارم، مرا ببخش و متاسفم.

این جمله تاثیرگذارترین جمله ای است که می توان با تکرار آن به نهایت آرمش و پاکسازی روح برسید.

سپس با طمانینه (آرام گرفتن و به آرامی) روزانه 110 مرتبه هر کدام از این اسامی الهی را بگویید.

یا رازق (ای روزی دهنده)، یا قهار (ای کسی که بر هر چیز قدرتمند و برتری داری)، یا فتاح(ای گشاینده درهای غیب و رحمت)، یا وهاب (ای بخشنده و عطا کننده ی بی حساب).

 

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

 

سپس 7 مرتبه ذکر زیر را بخوانید:

 

یا الله، یا الله، یاالله، یا ربُ، یا ربُ، یا ربُ، یا ربُ، یا حی و یا قیوم، یا ذالجلال و الاکرام، اسئلک باسمک العظیم الاعظم، أن ترزقنی رزقا واسعا حلالا طیبا، برحمتک یا ارحم الراحمین.

 

تکرار برخی از اسامی و صفات الهی برای رسیدن به دیگر حاجات و طلب های دنیوی

 

ذکر یا وهاب برای ازدواچ و خوشبختی

 

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

 

وهاب که یکی از صفات بی پایان الهی است. بخشنده، بخشایشگر، گشاده دست، سخی و … به همین منظور در بسیاری از کتب دینی از این ذکر برای رسیدن به آروزها و خواسته ها اشاره شده است.

 

یا وهاب برای بخت گشایی دختران و پسران

 

در طول 40 روز، هر روز 175 مرتبه ذکر یا وهاب بگویید با توجه به جمله پاکسازی که در بالا سفارش شده است. جهان هستی و خالق این دنیای شگفت انگیز فرد هم فرکانس شما را در مسیرتان قرار می دهد و شما را به خواسته ی قلبی تان می رساند.

 

ذکر یا وهاب در شب دوشنبه

 

برای رسیدن به حاجت و توانگری باید در شب دوشنبه به صحن مسجد یا فضای باز زیر آسمان رفته و دست به سوی آسمان بلند کند و 100 مرتبه ذکر “یا وهاب” را تکرار کند تا به خواسته خود برسد.

برای بهره مند شدن از خواص ذکر یا وهاب برای ثروت و روزی در شب دوشنبه دو رکعت نماز حاجت خوانده و پس از آن در حال سجده 70 مرتبه الوهاب بگوید، به خواست خداوند از ثروت غنی خواهد شد.

 

اسامی و ذکرهای بسیار زیادی در کتب های دینی آمده است که تکرار این اذکار و دعاها تاثیر بسزایی در برکت پول و راحتی کار می گذارد.

 

یکی دیگر از ادعیه ها و دعاهای بسیار شیرین و تاثیر گذار خواندن دعای پر فضیلت و مجرب معراج است. صبح هنگام طلوع زیبای خورشید و بوسه های طلایی که به جهان هستی هدیه می دهد خواندن این دعا در تمامی کارهای روزانه شما تاثیر شگفت انگیزی می گذارد.

 

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

 

 

دعای معراج تنها دعایی است که تمامی صفات و اسامی الهی در آن گفته می شود و در پایان دعا از خدای منان می خواهیم که ما را از شر هر آنچه بدی، حسد و حادثه است محفوظ نگه دارد.

 

4 اسم و دعای ثروت بی پایان

 

خدایا من تو را نه برای نعمت های بی پایانی که به من بخشیدی دوست دارم که تنها بخاطر عظمت و لایزال بودنت تو را دوست دارم.

خدای مهربانم شکر، دوستت دارم، مرا ببخش و متاسفممم…


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان