معرفی هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز

معرفی هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز

دبی نیز مانند شهرهای جنوبی کشور ایران دارای آب و هوای گرم و شرجی است. در روزهای تابستان سفر تفریحی به دبی، چندان مطلوب نیست.

چون به هر حال آنقدر گرمای آفتاب شما را اذیت می‌کند که احساس می‌کنید در هتل بمانید، بهتر است؛ اما اگر می‌خواهید یک فصل مناسب را برای سفر به دبی انتخاب کنید، بدون شک فصل پاییز بهترین فصل است.

چون هم قیمت هتل‌های دبی در این فصل ارزان می‌شود، هم آب و هوای دبی بسیار مطلوب است. هتل‌های ارزان دبی بهترین انتخاب برای رزرو در فصل پاییز هستند.

فقط کافیست که در میان لیستی از هتل‌های قیمت مناسب دبی، یکی از این هتل‌ها را انتخاب کرده و سفر خودتان را برای رفتن به دبی برنامه ریزی کنید.

 

معرفی هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز

 

آیا فصل پاییز زمان مناسبی برای سفر به دبی است؟

 

دبی یکی از شهرهای ثروتمند در حاشیه خلیج فارس است که به برج‌های لاکچری خود معروف شده و توانسته یک مقصد عالی برای گردشگری ما ایرانیان باشد.

این شهر در مناطق گرمسیر قرار گرفته و آب و هوای آن در روزهای تابستانی، بسیار گرم است. افرادی که عادت به شرایط آب و هوای گرم ندارند، بهتر است که دور سفر به دبی در فصل تابستان را خط بکشند.

حتی افرادی که با هوای گرم مشکلی ندارند نیز ممکن است در روزهای گرم دبی گرمازده شوند.

فصل پاییز یکی از بهترین فصل‌هایی است که برای سفر به دبی پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید از هوای دل انگیز کنار دریای دبی لذت ببرید، فصل پاییز بهترین زمان برای سفر شما است.

در این فصل نه هوا به اندازه تابستان گرم و کلافه کننده است، نه به اندازه زمستان سرد. حتی برخی از افراد فصل پاییز را برای آب تنی در کنار دریای خلیج فارس در دبی انتخاب می‌کنند. بنابراین، با سفر به دبی در این فصل می‌توانید یک سفر به یادماندنی داشته باشید.

 

لیست هتل‌های ارزان دبی برای سفر در فصل پاییز

 

اگر تصمیم خودتان را برای سفر به دبی در فصل پاییز گرفته‌اید، در درجه اول به شما تبریک می‌گوییم. سفر به دبی در پاییز می‌تواند بهترین راه حل برای کاهش هزینه‌های سفر به کشورهای خارجی باشد و علاوه بر آن به شما این امکان را می‌دهد تا از آب و هوای مطلوب دبی در فصل پاییز بهره مند شوید.

هوا در فصل پاییز دبی معتدل است. نه نیازی به پوشیدن لباس‌های گرم تابستانه دارید، در لباس‌های سرد زمستانه.

هتل‌های ارزان دبی برای سفر در فصل پاییز، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. قبل از اینکه هتل‌های قیمت مناسب دبی را به شما معرفی کنیم، اجازه دهید تا یک موضوع مهم را به شما در مورد هتل‌های دبی بگوییم و آن هم این است که هتل‌های 3 ستاره و ارزان قیمت دبی نیز دارای امکانات بسیار خوبی هستند.

بنابراین، نیازی نیست که هتل دبی ارزان را به عنوان یک هتل با خدمات نامناسب بشناسید.

 

1. هتل الخلیج گرند دبی

 

هتل الخلیج گرند دبی یکی از هتل‌های لوکس و قیمت مناسب دبی است. اگر به دنبال هتل‌های ارزان دبی می‌گردید، حتما هتل الخلیج گرند دبی را نیز بررسی کنید.

این هتل دارای 8 طبقه بوده و بیش از 108 اتاق دارد. اتاق‌های این هتل همگی دارای تخت‌های نرم و باکیفیت، سرویس بهداشتی و حمام هستند. می‌توانید از پنجره اتاق‌های این هتل به شهر یا رودخانه نگاه کنید و از هوای دل انگیز پاییز لذت ببرید.

 

این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی است و به شما امکان سرو غذاهای خوش طعم را می‌دهد. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و می‌توانید صبحانه‌های خوشمزه و باکیفیت را در وعده صبحانه بخورید و نوش جان کنید.

کیفیت خدمات این هتل در حد قابل قبولی است. با این حال مناسب بودن قیمت این هتل و نزدیکی آن به رودخانه باعث محبوبیت آن شده است.

 

 

2. پهتل گیت وی دبی

 

هتل گیت وی دبی یک هتل 3 ستاره با امکانات زیاد است. اگر می‌خواهید هزینه زیادی برای رزرو هتل پرداخت نکنید، ولی کیفیت هتل و خدمات آن نیز برای شما مهم است؛ هتل گیت وی دبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

این هتل دارای اتاق‌های متعدد با امکانات عالی است. در هر اتاق سرویس بهداشتی تمیز و حمام فوق العاده وجود دارد. تخت‌های راحت این هتل، استراحت شبانه شما را تامین می‌کنند.

 

در طول روز می‌توانید از خدماتی که این هتل برای شما تدارک دیده است، استفاده کنید. خدماتی مانند مرکز اسپا و ماساژ، استخر روباز، سونا و جکوزی که هر کدام برای شما لذت بخش هستند.

این هتل دارای یک رستوران نیز می‌باشد که می‌توانید انواع غذاهای خوش طعم را در آن میل کرده و از کیفیت غذاهای رستوران لذت ببرید.

 

 پهتل گیت وی دبی

 

3. هتل السراب دبی

 

هتل السراب دبی یکی از بهترین هتل‌های ارزان دبی است. این هتل نیز مانند هتل گیت وی دبی دارای 3 ستاره بوده، ولی امکانات آن متنوع و در حد هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره داخل ایران است.

در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. رستوران موجود در این هتل غذاهای خوش طعم را به شما ارائه می‌کند و شما را از خارج شدن از هتل برای میل کردن غذاهای مختلف بی نیاز خواهد کرد.

هتل السراب دبی جزء هتل‌هایی است که در وسط شهر دبی قرار دارد و ویو آن نیز رو به شهر است. اما به راحتی می‌توانید از طریق این هتل به مراکز خرید مختلف دبی دسترسی پیدا کنید.

اتاق‌های این هتل دارای امکانات خوب مانند حمام، سرویس بهداشتی، سیستم صوتی و تصویری و اینترنت رایگان هستند. نظافت در هتل السراب دبی به خوبی رعایت می‌شود و به شما امکان یک اقامت بدون مشکل را خواهد داد.

 

 

4.هتل سان‌اند سندز

 

هتل سان‌اند سندز یکی از بهترین هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز است. این هتل دارای چندین طبقه مجزا با اتاق‌های بزرگ و جادار است.

می‌توانید برای یک اقامت کم هزینه، این هتل را انتخاب کنید و علاوه بر آن خدمات متنوعی را از هتل سان‌اند سندز دریافت نمایید. خدماتی مانند استخر سرپوشیده که در پشت بام این هتل وجود دارد.

شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم این هتل ارزان دبی، دارای سالن بدنسازی نیز می‌باشد. می‌توانید با خیالی راحت از امکانات ورزشی و اسپای این هتل نیز استفاده کنید.

اتاق‌های این هتل همگی دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند. تمیزی و نظافت اتاق‌های این هتل در حد قابل قبول بوده و می‌توانید با خیالی راحت چند روزی را در این هتل اقامت داشته باشید.

 

 

5. هتل لاوندر دبی

 

هتل لاوندر دبی یکی دیگر از هتل‌های قیمت مناسب دبی است. این هتل دارای امکانات تفریحی خاصی از جمله استخر، جکوزی و … نیست.

با این حال به دلیل داشتن خدمات مناسب برای برگزاری جلسات، می‌تواند برای افرادی که با هدف بیزینس به دبی سفر می‌کنند، اقامتگاه بسیار عالی باشد.

این هتل دارای اتاق‌های 2 تخته و 3 تخته است و شاید برای گروه‌های پرجمعیت و افرادی که می‌خواهند اتاق‌های 4 تخته داشته باشند، گزینه خوبی نباشد.

 

در هتل لاوندر دبی 2 رستوران وجود دارند که در یکی از رستوران‌ها غذای ملل و در یکی دیگر غذای مکزیکی سرو می‌شود. خدمات پذیرش این هتل 24 ساعته است.

در هر یک از اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارند و از لحاظ خدمات بهداشتی نیز می‌توانید خیال خودتان را راحت کنید.

 

6. هتل مونترال دبی

 

آیا به دنبال یک هتل نسبتا لوکس با امکانات رفاهی خوب هستید، ولی بودجه زیادی برای رزرو آن ندارید؟ هتل مونترال دبی یکی از بهترین هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز است.

این هتل در منطقه شلوغ دبی قرار گرفته و از لحاظ امنیت خیالتان راحت باشد. همچنین می‌توانید از طریق این هتل به راحتی به مراکز تفریحی و تجاری دبی بروید و از آن‌ها لذت ببرید. این هتل دارای امکانات معمول هتل‌های دو ستاره است.

وجود یک رستوران با غذاهای بین الملل به شما این امکان را می‌دهد تا غذاهای سالم و خوش طعم بین الملل را از طریق این رستوران میل کنید. وعده صبحانه در این هتل 2 ستاره دبی مانند سایر هتل‌های دبی به صورت رایگان سرو می‌شود.

می‌توانید از وای فای رایگان هتل نیز برای ارتباط با دوستان و اقوام خودتان استفاده نمایید. این هتل به دلیل داشتن امکانات عالی و پرسنل پرتلاش و مهربان، برای شمایی که روی هتل خودتان حساس هستید، بهترین گزینه است.

البته نباید انتظارات خدمات متنوع را از این هتل داشته باشید. چرا که خدمات این هتل در حد یک هتل 2 ستاره خوب است.

 

 

7. هتل رویالتون دبی

 

 هتل رویالتون دبی

 

یکی از هتل‌های ارزان دبی که خدمات قابل قبولی را به مسافرین خود ارائه می‌کند، هتل رویالتون دبی است. این هتل 2 ستاره دارای امکانات مختلفی از جمله وای فای رایگان، رستوران و کافی شاپ می‌باشد که می‌توانید برای سرو غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه این هتل را انتخاب کنید.

اتاق‌های این هتل دارای تخت خواب راحت، مبلمان و پنجره‌های بزرگ هستند که به شما اجازه می‌دهند احساس راحت‌تری در هنگام حضور در هتل داشته باشید.

اگر وای فای رایگان هتل برای شما مهم است، هتل رویالتون دبی به دلیل داشتن وای فای قوی توانسته نظر بسیاری از مسافرین را به خود جلب کند.

این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات لاندری و لباسشویی اشاره کرد.

مکان قرارگیری این هتل هم نزدیک به مراکز تجاری و دریا است. بنابراین، می‌توانید با خیالی راحت این هتل ارزان قیمت دبی را برای سفر خودتان انتخاب کنید و یک سفر ارزان قیمت به دبی داشته باشید.

 

8.     هتل الفریج دبی

 

هتل الفریج هتل یک هتل 3 ستاره با امکانات خوب است. اگر علاوه بر اینکه به دنبال هتل‌های ارزان دبی هستید، می‌خواهید یک هتل با امکانات رفاهی خوب و نظافت مناسب را انتخاب کنید، این هتل بهترین گزینه برای شما است.

هتل الفریج دبی اتاق‌های تمیز و نسبتا بزرگی دارد. یک اتاق خواب راحت در این هتل از خستگی روزانه شما در سفر می‌کاهد. می‌توانید از پنجره‌های اتاق این هتل، از جلوه پاییزی درختان و خیابان‌های بیرون هتل در دبی لذت ببرید.

 

هتل الفریج دبی دارای رستوران نیز هست. البته وعده صبحانه به صورت رایگان در این هتل سرو می‌شود. اما برای میل کردن ناهار و شام می‌توانید با پرداخت هزینه از غذاهای خوشمزه این هتل میل کنید.

هتل الفریج دبی به دلیل داشتن امکانات مختلف از جمله خشک شویی و شستشوی لباس بین مسافرین بسیار محبوب شده است. اگر تمیزی و نظم اتاق‌های هتل برای شما در اولویت است.

البته نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای رزرو هتل‌های دبی صرف کنید، می‌توانید هتل الفریج دبی را برای اقامت خودتان انتخاب نمایید.

 

از کجا هتل‌های ارزان دبی را رزرو کنیم؟

 

رزرو هتل‌های ارزان خارجی کار ساده‌ای نیست. به هر حال تنوع در این هتل‌ها زیاد است و انتخاب یک هتل با امکانات مناسب و قیمت عالی، نیاز به تحقیق و بررسی زیادی دارد.

با این حال اگر می‌خواهید هتل‌های ارزان دبی را با خیالی راحت قبل از سفر رزرو کنید، جای نگرانی نیست. چرا که سایت بوکینگ به صورت تخصصی به شما امکان رزرو هتل‌های قیمت مناسب دبی را می‌دهد.

 

در صورتی که نیاز به رزرو هتل‌های ارزان دبی را دارید و کیفیت خدمات این هتل‌ها برای شما مهم است، کافیست که به سایت بوکینگ مراجعه کنید. انواع هتل‌های ارزان پیشنهاد شده در این مقاله در سایت بوکینگ موجود هستند و امکان رزرو آنلاین آن‌ها قبل از سفر به دبی وجود دارد. فقط کافیست که بودجه خود را برای رزرو هتل‌های ارزان دبی مشخص کنید.

در این صورت می‌توانید از میان دنیایی از هتل‌های موجود در سایت بوکینگ که امکان رزرو آن‌ها با بهترین قیمت فراهم شده است، بهترین هتل ارزان دبی را انتخاب نمایید.

 

 

نتیجه گیری

 

در این مقاله در مورد هتل‌های ارزان دبی مناسب فصل پاییز صحبت کردیم. این هتل‌ها در اوج شلوغی دبی قیمت بالایی دارند، ولی در روزهای پاییز به دلیل کاهش تعداد مسافرین، می‌توان آن‌ها را با قیمت مناسبی رزرو کرد.

بنابراین، می‌توانید با خیالی راحت هتل‌های ارزان دبی در فصل پاییز را رزرو کنید و از هوای خوب دبی در این فصل لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و قیمت رزرو هتل‌های دبی، می‌توانید با کارشناسان سایت بوکینگ در ارتباط باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان