رزرو آنلاین هتل بین المللی تبریز

رزرو آنلاین هتل بین المللی تبریز

رزرو آنلاین هتل بین المللی تبریز

 

مسافرت‌ها همیشه برای خوش گذرانی و بازدید از جا‌های دیدنی مقصد نیست. چون گاهی اوقات لازم است تا برای عقد یک قرارداد مهم کاری یا انجام یک کار اداری، چمدان سفر را بست.

 

مثلاً شاید لازم باشد تا برای خرید اجناس حرفه خود، به شهر صنعتی تبریز سفر کنید. اما قبل از شروع سفر و راهی شدن، باید برای ساعات و یا تمامی روز‌های خود برنامه داشته باشیم.

اینکه در چه ساعتی از شبانه روز به مقصد می‌رسم و فردای آن روز چه کار‌هایی برای انجام دادن وجود دارد. اما مهمتر از کار و امور روزمره، رزرو مکانی برای استراحت در شهر‌های بزرگی چون تبریز است.

 

هتل بین‌المللی تبریز، یک انتخاب مناسب برای مسافران ایرانی و خارجی است. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کار‌های مربوط به رزرو آنلاین هتل بین‌المللی تبریز را انجام دهید.

 

معرفی هتل بین‌المللی تبریز

 

معرفی هتل بین‌المللی تبریز

 

به جرات می‌توان گفت که تبریز یکی از بزرگترین و مهمترین شهر‌های صنعتی کشور است. این ویژگی باعث شده تا این شهر زیبا و مردمان مهمان نوازش در طول سال، میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج کشور باشند.

مسافرانی که با هدف خوشگذرانی و یا عقد قرارداد‌های تجاری، راهی این دیار شده‌اند. این افراد باید قبل از انجام هر کاری، به فکر رزرو اتاق در هتل یا مهمانسرای مطمئن باشند. هتل بین‌المللی تبریز، یکی از این مکان‌های مناسب برای اقامت و استراحت در این شهر است.

 

هتل اینترنشنال یا همان بین‌المللی تبریز، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است که در سال ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسید.

البته این هتل از زمان تاسیس تا به امروز، دو بار و در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل با مساحتی ۵۰۰۰ متری در قلب شهر تبریز قرار گرفته و مهندسین معمار برای ساخت آن از تلفیق هنر معماری سنتی و مدرن استفاده کرده‌اند.

ساختمان هتل پنج طبقه بوده و 133 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران خود دارد.

 

موقعیت مکانی هتل و استفاده از پرسنل مجرب

 

قرار گرفتن هتل در خیابان امام خمینی باعث شده تا مسافران ساکن در هتل، دسترسی آسانی به نقاط حساس شهر داشته باشند.

به طوری که این هتل فاصله چندانی با مراکز خرید، ‌ایستگاه مترو فلکه دانشگاه و اماکن دیدنی شهر مانند ائل گلی، میدان ساعت و خانه استاد شهریار ندارد.

پس مسافران خارجی و حتی ایرانی ساکن در هتل بین‌المللی تبریز، لازم نیست تا هزینه زیادی را صرف جابجایی‌های درون شهری کنند.

 

موضوع دیگری که شاید این هتل را از دیگر مهمانسرا‌های شهر تبریز متمایز می‌کند، ارائه خدمات توسط یک تیم حرفه‌ای است. تیمی متشکل از پرسنل زن و مرد که به خوبی با آداب و رسوم میزبانی از مهمانان آشنا هستند.

 

حتی مسافران خارجی این هتل نیز مشکل برقراری ارتباط را ندارند؛ چون در بین پرسنل کاری هتل نفراتی وجود دارد که مسلط به چهار زبان اصلی انگلیسی، فرانسوی، ترکی و فارسی هستند.

خب شاید پس از اطلاع از این خصوصیات و امکانات هتل بین‌المللی تبریز، تصمیم به اقامت و رزرو اتاق در آن بگیرید. اما سؤال اینجاست که شرایط رزرو آنلاین هتل بین‌المللی تبریز به چه شکل است؟

 

رزرو آنلاین هتل بین‌المللی تبریز

 

شرایط رزرو اتاق در مهمانسرا‌ها فرق کرده و دیگر مانند گذشته، نیاز به مراجعه حضوری نیست. چون شاید در لحظه حضور شما در هتل بین‌المللی تبریز، این هتل اتاق خالی برای میزبانی شما را نداشته باشد.

به همین خاطر لازم است تا قبل از شروع سفر و رفتن به تبریز، اتاق خود را در این هتل به صورت اینترنتی رزرو کنید. این رزرو اینترنتی با چند مزیت مهم همراه است. اول اینکه خیال شما از بابت داشتن مکانی برای استراحت در طول سفر راحت می‌شود.

 

 رزرو آنلاین هتل بین‌المللی تبریز

 

مزیت بعدی به خاطر امکان مقایسه کردن قیمت رزرو اتاق در این هتل با دیگر مهمانسرا‌های سطح شهر است. چون انجام این کار به صورت حضوری سخت بوده و تقریباً غیر ممکن است.

انجام این کار‌ها در بستر سایت‌های معتبر گردشگری همچون فلای تودی میسر است. چون این سایت هر آنچه که برای مقایسه قیمت اتاق در هتل‌های تبریز و رزرو آن لازم دارید را به صورت یکجا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پس در عرض پنج دقیقه می‌توانید اتاق مد نظر خود در هتل بین‌المللی تبریز را رزرو و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

 

قوانین رزرو اتاق در هتل بین‌المللی تبریز

 

اقامت و رزرو اتاق در مکان‌های عمومی همچون هتل، قوانین مخصوص به خود را دارد و هتل بین‌المللی تبریز هم از این قاعده مستثنی نیست.

حتماً لازم است تا مسافران قبل از رزرو اتاق در این هتل، اطلاع کاملی از این قوانین داشته باشند. مهمترین قوانین اقامت و رزرو اتاق در هتل بین‌المللی تبریز به شرح زیر است:

 

رزرو اتاق شما در این هتل بین‌المللی، حتماً نیاز به تأیید میزبان دارد.

مسافران اجازه به همراه داشتن حیوانات خانگی با خود را ندارند.

ساعت ورود به هتل از ۱۴ الی ۲۳ و ساعت خروج آن از ۱۱ الی ۱۲ ظهر است.

بانوان تنها بالای ۱۸ سال، فقط با ارائه مدرک شناسایی اجازه اقامت در این هتل را دارند.

قوانین هتل به شما اجازه برگزاری جشن و تولد را نمی‌دهد.

اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان و برای بالاتر نفر اضافه می‌شود.

افراد بومی ساکن تبریز هم می‌توانند با ارائه مدرک شناسایی در این هتل اتاق رزرو کنند.

اقامت زوجین با ارائه مدرک شناسایی و یا داشتن صیغه نامه حاوی مهر برجسته بلامانع است.

نرخ کنسلی در ایام مختلف متفاوت بوده و توسط هتل تعیین می‌شود.

ارائه اطلاعات تکمیلی مسافران با درخواست هتل، الزامی می‌باشد.

در دوره‌های پیک مسافر، به هیچ عنوان امکان تغییر اتاق و یا کنسلی برای مسافران وجود ندارد.

 

کلام آخر

 

شاید اگر دو دهه قبل به شما می‌گفتند که امکان رزرو اتاق در هتل و پرداخت آن از راه دور را دارید، باورتان نمی‌شد. اما اینترنت نه تنها سبک زندگی‌ها را تغییر داده، بلکه باعث آسان شدن بسیاری از امور شده است.

چون امکان رزرو اینترنتی اتاق به شما کمک می‌کند تا مسافرتی بی‌دغدغه و لذت بخش داشته باشید. سایت فلای تودی جزء معتبرین سایت‌های فعال در حوزه گردشگری است که به شما امکان اطلاع از قیمت و رزرو اتاق در هتل بین‌المللی تبریز و دیگر هتل‌های چند ستاره کشور را می‌دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان