طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

فال، طالع بینی و شخصیت شناسی بسیار جالب و حیرت انگیز انگشتان دست

فال و پیشگویی که در باور بسیاری تنها سرگرمی است اما در حقیقت با تحقیقات علمی می توان بند بند وجودمان را به سرنوشت و آینده مان مرتبط کنیم.
آفرینش هیچ چیز در این دنیای شگفت انگیز بی دلیل نیست. با مطالعه فال و کف بینی این بخش به واقعیت آن پی می برید.
دست ابزار مهمی است که هر لحظه از آن استفاده می کنیم و بدون دستهایمان می توان گفت کاملا فلج می شویم. هر روز دستهایتان را ببوسید و از داشتن دستهای زیبا و زحمت کشتان تشکر کنید.
شخصیت شناسی با نگاهی متفاوت و ساده، نفش بسیار مهمی در ارتباطات زندگی شما دارد. پس برای شناخت شخصیت و خصوصیات افراد کمی ریز بین و دقیق باشید تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

 

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

 

فال انگشتان دست

 

  • انگشت شماره 1 یا انگشت شصت

این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را برای انگشتر انتخاب میکنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.
انتخاب انگشتان غریزی است و افرادی که سعی میکنند بر خلاف میل باطنی انگشتر در این انگشت بکنن، پس از مدتی احساس خستگی دارند.

 

  • انگشت شماره 2 یا انگشت سبابه

این انگشت نماد کار میباشد و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری میدهند و برای انگشتر انتخاب می کنند، انسانهای کاری هستند و بطور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند.

 

  • انگشت شماره 3 یا انگشت میانی

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان میدهد، افرادی که این انگشت را انتخاب میکنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند.

 

  • انگشت شماره 4 یا انگشت حلقه یا انگشتری

این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب میکنند، انسانهای احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند. به همین منظور برای ازدواج تنها این انگشت، برای انگشتر انتخاب می شود.

 

  • انگشت شماره 5 انگشت کوچک

این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، و انگشتری می کنند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و بطور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند.

اکنون از نظر علمی و مقایسه طول انگشتان دست، که کاملا علمی و تحقیق شده است می توانید شخصیت افراد را به طور کامل آنالیز کنید.

به گفته پژوهشگران، با نگاهی سریع به دست‌ها و طول انگشت حلقه و انگشت اشاره، اطلاعات زیادی را در مورد شخصیت و خطر ابتلای فرد به برخی بیماری‌ها فهمید. البته، این نسبت طول دو انگشت نیست که این مسائل را کنترل می‌کند؛ و درواقع، این مسائل هستند که این مقدار را تعیین می‌کنند.

به گفته پیتر هارد، عصب‌شناس در دانشگاه آلبرتا، در پسرها «طی رشد جنینی، افزایش شدید تستسترون در میانه 3 ماهه دوم بارداری اتفاق می‌افتد».
که به نظر می‌رسد بر رفتار و سطح سلامتی جنین در آینده اثر می‌گذارد. یکی از نتایج این جریان شدید تستسترون که به وضوح هم قابل مشاهده است، این است که انگشت حلقه به میزان چشمگیری از انگشت اشاره بلندتر است.

 

تحلیل علمی نسبت انگشت ها و ارتباط مستقیم آن با رفتارهای ناخودآگاه ما

 

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

 

  • پرخاشگری لفظی بیشتر

هرچه نسبت انگشت کوچک‌تر باشد، زبانتان تند و تیزتر خواهد بود. هم در مردان و هم در زنان، نسبت انگشت کوچک‌تر به معنای پرخاشگری بیشتر است.

 

  • مهارت‌های ورزشی بیشتر

هرچه جریان تستسترون جنینی شدیدتر باشد، نشان‌دهنده سطح موفقیت بالاتر در ورزش و همچنین جنگندگی ذهنی بیشتر در ورزش است.

در یک تحقیق، مشخص شد که دانشجویان ورزشکار (زن و مرد) از نسبت انگشت کوچک‌تری در مقایسه با دیگر دانشجویان برخوردارند.

 

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

 

  • حس جهت‌یابی بهتر

در زنان، نسبت انگشت مردانه‌تر متناظر با جهت‌یابی بهتر است و این نتیجه‌گیری تأییدی است بر پژوهشی پیشین که دریافته بود مردان حس شناخت فضایی بهتری نسبت به زنان دارند.

 

  • افزایش رفتار تهاجمی جسمی

مردان با نسبت انگشت کوچک‌تر معمولاً بیشتر به دنبال دعوا می‌گردند. زنان با شکل دست مشابه هم احتمال بیشتری دارد که در صورت تحریک شدن، واکنش تهاجمی نشان دهند.

 

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

 

  • خطرپذیری

    بیشتر

مردانی که در دوران جنینی تستسترون بیشتری دریافت می‌کنند و در نتیجه انگشت حلقه بلندتری دارند، خطرپذیرتر هستند.

یک مثال: موفق‌ترین معامله گران اقتصادی، انگشت بلندتری دارند. به نظر می‌رسد که این الگوهای رفتاری فقط برای مردان صادق باشد.

 

  • زانوهای

    سالم‌تر

در مقایسه با کسانی که انگشتانشان طول برابری دارند یا انگشت اشاره بلندتری دارند، انگشت اشاره‌ای که کوتاه‌تر از انگشت حلقه باشد می‌تواند به‌خصوص در زنان نشانه خطر آرتروز استخوانی زانو باشد.

 

طالع بینی و شخصیت شناسی علمی با انگشتان دست

 

  • خطر بیشتر ابتلا به سرطان دهان

در تحقیقی که فقط میان مردان انجام شده بود، نسبت انگشت بالا (کسانی که دو انگشتشان طول برابری دارند یا حتی طول انگشت اشاره در آن‌ها بیشتر از انگشت حلقه باشد) در مردان مبتلا به سرطان دهان مشاهده شده است.

 

  • خطر کمتر ابتلا به سرطان پروستات

در مردان با انگشت اشاره بلند و انگشت حلقه کوتاه، خطر سرطان پروستات 33 درصد کمتر است. اگر سن کمتری دارید، خطر حتی از این هم کمتر است: 87 درصد.

خواندن این مطلب آنقدر جذاب و شیرین است که ما را سوق می دهد برای شناخت کامل و بیشتر بدن، رازهای نهان آن در تک تک سلول های وجودمان.
همانند علم سوجوک، که با شناخت این علم و راه های کاربردی آن می توان بسیاری از بیماری ها را از خودمان دور کنیم. هر روز علاوه بر شکرگذاری، موشکافانه به بدنتان نگاه کنید و از بندبند آن اطلاعات علمی کسب کنید و از این همه عجایب در وجودتان شگفت زده شوید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان