برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

مجموعه : علمی
برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

 

در هفته اخیر، محصولات و تکنولوژی های جدیدی روانه بازار شدند که برخی از آنها مانند ساخت سبک ترین ویلچر دنیا یا دستگاه سنجش سالم بودن نوشیدنی جزء برترین های هفته نام گرفته اند.

 تکنولوژی های برتر جهانی هفته اخیر در حوزه علم و فناوری را در این مطلب مشاهده کنید:

* ساخت سبک ترین ویلچر دنیا
صندلی چرخدار یا همان ویلچر برای افرادی که قادر به راه رفتن نیستند، یکی از الزاماتی است که به آنها کمک می کند تا بتوانند حرکت کنند. ویلچرهای الکترونیکی بسیاری به بازار ارائه شده اند اما سازنده ویلچر “زینکر” معتقد است که این ویلچر سبک ترین ویلچر جهان است. ویلچر”زینکر” دارای باتری 36 ولتی لیتیوم بوده و از آهن های سبکی نیز ساخته شده که در حدود 18 کیلوگرم وزن دارند در نتیجه شخص به سادگی می تواند با کمک این ویلچر رفت و آمد کند.

 

برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

 

 * با کمک pd.id می توان از سلامت نوشیدنی مطمئن شد
بنا به گزارشات منتشر شده، این دستگاه مدل کوچکی از تکنولوژی مورد استفاده در سازمان های مبارزه با مواد مخدر امریکاست. با قرار دادن این دستگاه کوچک در نوشیدنی های مختلف می توان از سالم یا ناسالم بودن نوشیدنی آگاه شد. چنانچه نوشیدنی مسموم یا ناسالم باشد، چراغ LED روی دستگاه روشن می شود تا مصرف کننده از ناسالم بودن نوشیدنی آگاه شود.

 

 برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

 

  * اسند پی 7 هوآوی (Huawei Ascend P7)
این گوشی بسیار باریک و ظریف است. کمپانی هوآوی مدل اسند پی 7 را نسبت به سایر مدل ها متفاوت و همینطور با ویژگی و قابلیت های بیشتری روانه بازار کرده است. صفحه نمایش این تلفن همراه جدید پنج ایچ فول اچ دی، بدنه ای با ضخامت 6.5 میلیمتر و مجهز به شیشه ضد خش Gorilla Glass 3 و رابط کاربری Emotion است. این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم داشته و از اندروید کیت کت 4.4 استفاده می کند.

 

 برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

 

  * دیسک سخت 6 ترابایتی
وسترن دیجیتال همانند گذشته دیسک های سخت جدیدی را با درایوهای 5 و 6 ترابایتی SATA موسوم به WD RED وارد بازار کرده است. این دیسک ها در دو اندازه متوسط و بزرگ طراحی شده اند. 

 

برترین تکنولوژی های هفته + تصاویر

 

 منبع: مهر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان