فعالیت پشت پرده ی BBC علیه ایران

فعالیت پشت پرده ی BBC علیه ایران

انجام فعالیت پشت پرده بی بی سی علیه ایران!؟  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه صبح امروز در همایش استانی بسیج و رسانه در بوشهر با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما داشتن اساتید عملیات روانی برجسته است که در جهت منافع اصولی نظام جمهوری اسلامی استعداد خود را به کار نمی‌گیرند و به خاطر اختلافات سیاسی سعی می‌کنند به جای تهاجم به دشمن نقش منفی داشته باشند.

 

وی افزود: بالای 80 درصد فعالیت روانی دشمن علیه ما تولید کسانی است که در داخل به عنوان اساتید این حوزه قلم می‌زنند.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: این گناه نابخشودنی است و یک جفاست که برای رسیدن به پست و مقام، به داشته‌های عظیم این ملت خیانت کنیم.

 

سردار شریف گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.

 

سردار شریف افزود: تأثیر گفتمان در افکار عمومی فوق‌العاده تعیین‌کننده است و در جغرافیای واحد هم می‌تواند انشقاق ایجاد کند.

 

وی با اشاره به گفتمان کمونیسم و لیبرال یادآور شد: بعد از به وجود آمدن گفتمان انقلاب اسلامی شرق و غرب با ما به مخالفت برخاستند و این سوال مطرح است که چرا این همه رسانه‌های دشمن علیه انقلاب کار خبرسازی، سوژه‌یابی و عملیات روانی می‌کنند، زیرا یک گفتمان جدید که بر گرفته از آموزه های الهی و فطرت انسانی است به وجود آمده که می تواند دایره سلطه شرق و غرب را تحت تاثیر قرار دهد.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: نتیجه این گفتمان حاکی است که 35 سال جمهوری اسلامی یکی از کشورهای خبرساز دنیا بوده و روزانه اخبار زیادی توسط رسانه های بیگانه و معاند علیه کشور، نظام و ملت ما تولید می‌شود.

 

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری استکبار که افکار عمومی را هدایت می‌کردند را به چالش کشیده است، گفت: دلایل مخالفت و مبارزه طاقت‌فرسای آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش با ما به خاطر گفتمان انقلاب است و می‌دانند اگر این گفتمان فرصت بروز یابد، می‌تواند تمام مردم جهان را تحت تأثیر قرار دهد.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: در حوزه رسانه می‌توانیم با هم‌افزایی و تلاش آگاهی جامعه را بالا ببریم و چهره کارآمدی از نظام دینی به جامعه بشریت نشان دهیم.

 

وی تصریح کرد: ما نسبت به 35 سال گذشته خیلی قدرتمندتر شده ایم اما در حوزه رسانه با دشمن فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله را از بین ببریم.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: برخی اصول روانی دشمن ثابت است و می‌توان به معرفی چهره خشن از سپاه، شیعه و ایران اشاره کرد که در واقع این موضوع یک اصل ثابت در عملیات روانی دشمن است.

 

سردار شریف گفت: امروز برابری، عدالت، بهداشت، تحصیل، آموزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و رسانه‌ ها باید این موضوعات را مورد توجه قرار داده و به موقع اطلاع رسانی کنند.

 

وی ادامه داد: نباید به جوانانی که اکنون قلم می‌زنند ایراد بگیریم بلکه باید تاریخ 35 سال گذشته و ترفندهای دشمنان را آموزش دهیم.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، خاطرنشان کرد: با این امنیت موجود نباید که کوچکترین کمبود و نارسایی را به یک معضل تبدیل کنیم.

 

وی بیان کرد: ما در حوزه های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی هم داریم و همانطور که استکبار دشمن ماست، فقر، بیکاری هم دشمنان ما هستند و باید تلاش کنیم با مدیرت جهادی آنها را نیز برطرف کنیم.

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: الگو بودن جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید تلاش کنیم جامعه‌ای مرفه، آباد، آزاد و سربلند باشیم.

 

سردار شریف در پایان گفت: در حوزه رسانه جوان و تازه کار هستیم اما در این عرصه شهید بابایی، همت و باکری خاص خودش را می‌خواهیم.

 

 

منبع: ایسنا

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان