ramazan
ramazan

لیدی گاگا تقاضای همکاری مدونا را رد کرد

لیدی گاگا تقاضای همکاری مدونا را رد کرد
این سوپر استار مشهور پاپ اگرچه قبلا" لیدی گاگا را به تقلید متهم کرده بود اما حالا از این خواننده عجیب و غریب دعوت کرده که در طول تورجهانی اخیرش با نام "ام دی ان ای" به او پیوندد.

وینسنت هربرت، نویسنده و تهیه کننده لیدی گاگا گفت: "مدونا با گاگا تماس گرفت و از او درخواست کرد که در استدیوی یانکی به او بپیوندد. مدیر برنامه های مدونا هم با ما صحبت کرد و گفت مدونا دوست دارد با گاگا همکاری کند."
مدونا آنقدر به همکاری با گاگای ۲۶ ساله علاقمند بود که به او وعده داد پولهای جمع آوری شده را به خیره اهدا کند.

هربرت گفت:" او واقعا" دوست داشت این همکاری انجام شود  او گفت، اگر این دعوت راقبول کنی پول جمع آوری شده را به خیریه اهدا می کنیم اما لیدی گاگا مشغول تور خودش بود و باید به تعهداتی که داشت عمل می کرد بنا براین پیشنهاد مدنا را رد کرد."
اوایل این ماه مدونا یکی از آهنگهای خود با نام "شاهکار" را به لیدی گاگا تقدیم کرد و به جمعیت حاضر در کنسرت آتلانتا سیتی گفت، من می خواهم این آهنگ را به لیدی گاکا تقدیم کنم. می خواهید یک چیزی را بدانید؟ من او را دوست دارم. او را دوست دارم. واقعا" او را دوست دارم. تقلید بالاترین شکل چاپلوسی است.

" اما یک روز به همین زودیها هردوی ما با هم روی صحنه حاضر خواهیم شد. فقط کمی صبر کنید. فکر می کنید من شوخی می کنم؟ من لیدی گاگا را دوست دارم."


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان