ramazan
ramazan

مولتی ویتامین مناسب برای کودکان

مولتی ویتامین مناسب برای کودکان
ضروری مهمترین ویژگی مولتی ویتامین مورد استفاده برای کودکان داشتن طعمی دلپذیر است تا کودکان به مصرف آن ترغیب شوند.
 به نقل از مرکز اطلاعات دارویی ایران، مولتی ویتامین کودکان باید با شرایط سنی کودک تطابق داشته باشد بنابراین در مولتی ویتامین های ویژه کودکان، غالبا سن کودک که محصول مناسب آن تولید شده است، بر روی برچسب آنها ذکر می شود.
یک مولتی ویتامین کامل می تواند از جنبه های مختلف تاثیر گذار باشد بنابراین جهت تاثیرگذاری برای موارد خاص باید توجه داشته باشید که مولتی ویتامین منتخب شما دارای مواد مناسب باشد.
اولین ویژگی یک مولتی ویتامین مناسب برای کودکان داشتن طعم دلپذیر است تا کودکان به مصرف آن ترغیب شوند.
 
بطور کلی مصرف مولتی ویتامین های جوشان و یا جویدنی برای کودکان راحت تر است. برای رشد و تکامل فیزیکی باید مولتی ویتامین هایی را برای کودکان انتخاب کردکه ترکیباتی از جمله زینک و ویتامین D داشته باشند که برای رشد قدی و استخوانی ضروری است.
 وجود امگا 3 در مولتی ویتامین مخصوص کودکان یک برتری به شمار می آید. چرا که به رشد، تکامل و عملکرد مغز کمک به سزایی نموده و همچنین به افزایش قدرت تمرکز و یادگیری آنها کمک می کند. برای کاهش بیش فعالی کودکان هم مصرف مولتی ویتامین های حاوی امگا 3 پیشنهاد می شود.
مولتی ویتامین کودک چنانچه دارای ترکیباتی نظیر سلنیوم، زینک، ویتامین C باشد به تقویت سیستم ایمنی کودکان کمک نموده و آنها را در برابر بیماری های عفونی نظیر سرماخوردگی و اسهال مقاوم تر می کند. در صورتیکه تولید و افزایش انرژی در کودک مد نظر شما باشد ترکیباتی از جمله ویتامین های گروه B به تولید انرژی در بدن آنها کمک می کنند.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان