ramazan
ramazan

شیوه ی جدید قاچاق شیشه در ایران

شیوه ی جدید قاچاق شیشه در ایران

به تازگی یک محموله حاوی بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون، در حال ترانزیت بود که با شک و بررسی‌های مأموران و آزمایش محموله مشخص می‌شود، بطری‌ها دارای محلول‌های مواد مخدر و شیشه بوده است.
شیوه جدید حمل مواد مخدر شیشه توسط مأموران کشف و شناسایی شد.

به گزارش نازوب به نقل از خبرنگار «تابناک»، قاضی اسدیان، رئیس دادسرای فرودگاه، با اعلام دستگیری دو نفر در رابطه با این شیوه جدید قاچاق مواد مخدر شیشه اعلام کرد: در روش جدید، این سوداگران مرگ، با حل کردن مواد مخدر شیشه در آب و دیگر مایعات، این محلول‌ها را در بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون ریخته و به دور از چشم مأموران، اقدام به قاچاق این مواد افیونی می‌کردند.

به گفته اسدیان، به تازگی یک محموله حاوی بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون، در حال ترانزیت بود که با شک و بررسی‌های مأموران و آزمایش محموله مشخص می‌شود، بطری‌ها دارای محلول‌های مواد مخدر و شیشه بوده و به این ترتیب، شیوه جدید قاچاق مواد مخدر، کشف و دو نفر از عاملان اصلی این قاچاق، بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

سرپرست دادسرای فرودگاه توضیح داد: قاچاقچیان شیشه پس از حمل این محلول‌ها با دستگاه‌های خاص اقدام به تبخیر مایعات و بازگردانی پودر مخدر شیشه می‌کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ تحقیقات تکمیلی درباره این شیوه قاچاق و نیز دیگر سوداگران مرگ در این زمینه ادامه دارد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان