ramazan
ramazan

چاقی بیش از حد این زن باعث نجاتش شد!! (عکس)

چاقی بیش از حد این زن باعث نجاتش شد!! (عکس)
یک زن 400 پوندی که هنگام بارش شدید باران در یک پناهگاه کنار پیاده رو پناه گرفته بود به داخل یک زیر زمین عمیق سقوط کرد ، او ادعا میکند چاقی بیش از اندازه اش جانش را نجات داده است و اگر یک شخص لاغر جای او بود مطمئنا صدمات بیشتری میدید. به گزارش نازوب "اولاندا ویلیامز" 32 ساله در این حادثه به زیر زمین 5 متری یک رستوران سقوط کرد ولی تنها بازویش از دو جا شکست و آتشنشانها سریعا اورا نجات دادند.
 
 
او بعد از ترخیص از بیمارستان به خبرنگاران گفت خدا را شکر میکنم که تا این اندازه چاق هستم پزشکان اعلام کرده اند همین مسئله باعث نجات من شده است . البته گفتنی است او از ناحیه صورت و گردن دچار خراشهای سطحی و کبودی شده است که چندان جدی نیست.او میگوید آنجا هیچ علامت و یا تابلوی هشدار دهنده ای وجود نداشته است که او متوجه خطر شود و به قدری این حادثه سریع رخ داده است که او هیچ چیز نفهمیده است.
وی اضافه میکند اطراف او پر از میله و لوله و قطعات چوب بوده است که ممکن بود هرکدام از آنها وارد نقطه ای حساس از بدن وی شده و باعث مرگش شود وی در مصاحبه اش با رسانه ها در این رابطه گفته است که تنها 10 ثانیه روی درپوش زیر زمین ایستاده است که این اتفاق رخ داده . سخنگوی آتش نشانی منهتن اعلام کرد وی به قدری سنگین بود که برای خارج کردن او از زیر زمین مجبور به استفاده از جرثقیل شده اند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان