کوچک ترین دختری که ستاره جهانی در رسانه ها شد

کوچک ترین دختری که ستاره جهانی در رسانه ها شد
دختر نوزادی که 8 هزار پوند لباس و کفش از برندهای معروف تجاری دارد سوژه رسانه ها شد. به گزارش نازوب این دختر کوچک که به لطف تلاشهای مادرش به یک ستاره رسانه ای تبدیل شده است در شرایطی بحرانی متولد شد و به صورت معجزه آسایی زنده ماند.
 
او "پرنسس تیانا" نام دارد  و تنها با یک ریه و یک کلیه و قلبی که در سمت راست بدن قرار داشت به دنیا آمده بود  به طوریکه هیچکس امیدی به زنده ماندن او نداشت اما امروز او 9 ماهه است و مادر 19 ساله اش به خاطر نشان دادن شادمانی اش از زنده ماندن این نوزاد 80 هزار پوند هزینه کرد تا انواع پوشاک از برندهای معروف تجاری را برای دخترش تهیه کرده و او را به یک سوژه رسانه ای تبدیل کند.
 
 
این زن که علاقه زیادی به "کتی پرایس" طراح معروف مد دارد سعی کرده است اکثر لباسهای کودکش را از طرحهای وی انتخاب کند او حتی نام دخترش را از روی نام دختر کتی پرایس "تیامی" الهام گرفته است .این خانم به همراه همسر 19 ساله اش انواع لباسها و کفشها با برندهایی نظیر دیور، ورساچه و پرایس را برای دخترش تهیه کرده است و میگوید او باید همانند نامش مثل یک پرنسس واقعی زندگی کند.
پدر این دختر هم 19 ساله است و میگوید قصد دارد همچنان به ریخت و پاشهایش برای خرید لباسهای گرانقیمت برای این دختر کوچولو ادامه دهد.
 
 
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان