ramazan
ramazan

عکس های افسانه ملکه دریایی با هنرنمایی غواص خانم

این زن روس یک شناگر و غواص ماهر است که کارشناس یوگا نیز میباشد. او با کمک یک گروه تصویر برداری موفق شد صحنه هایی از یک افسانه زیبا در مورد حضور یک ملکه دریایی را زنده کند. به گزارش نازوب خانم "ناتالیا اوسینکو" با حبس کردن نفس خود به مدت 3 دقیقه تا عمق 17 متری آب این دریاچه شنا کرده و به خلق تصاویر فوق العاده زیبایی از خود پرداخت.
او با لباسهای سنتی و حریر و موهای بلند دقیقا شبیه ملکه دریاچه ها به نظر میرسید. این عکسها دقیقا صحنه هایی از یک افسانه جذاب را نشان میدهد.این تصاویر در یک دریاچه یخی در غاری در کوههای اورال روسیه ثبت شده است و گفته میشود آب این دریاچه به قدری زلال است که تا عمق 50 متری آن کاملا مشخص است.او سابقا قهرمان رشته شنا و غواصی بوده است و مدت دو روز به همراه تیم غواصی و عکس برداری در این مکان حضور داشت.
این زن 37 ساله مجبور شد برای ثبت تصاویر تا عمق 17 متری آب را با حبس نفس شنا کند و علیرغم همه خطرات وی این تجربه را باور نکردنی و زیبا توصیف کرده است.دمای هوای بیرون غار هنگام عکس برداری -40 درجه سانتیگراد و دمای داخل غار -23 درجه و دمای آب 5 درجه سانتی گراد اعلام شده است.خانم "اوسینکو" رکورد حبس نفس به مدت 10 دقیقه را در کارنامه دارد.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان