بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال جدید پوست شیر

 

پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند و تهیه‌کنندگی بر عهده نوید محمودی می‌باشد.

آهنگساز این مجموعه بامداد افشار و تهیه‌کنندگی نوید محمودی میباشد.

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

 

ستاره ها و بازیگران نوظهور پوست شیر با ژانر درام اجتماعی

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، ابوالفضل امیری،بهزاد خلج، رضا بای، کامران تفتی، پانته‌آ بهرام، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، آناهیتا افشار، علی اوسیوند، مهرداد صدیقیان، سعید دشتی، بهزاد خلج، ژیلا شاهی، بابک کریمی،پردیس احمدیه.

 

خلاصهٔ سریال پوست شیر

 

نعیم که 15 سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود…

 

زمان پوست شیر

اولین قسمت سریال پوست شیر چهارشنبه 30 شهریور 1401 راس ساعت 20 از طریق پلتفرم فیلم نت به صورت اختصاصی منتشر می شود و هر هفته چهارشنبه ها قسمت جدید آن منتشر خواهد شد.

 

بیوگرافی چهره های جدید و بازیگران سرشناس در سریال پوست شیر

 

شروع می کنیم با بیوگرافی و حضور جنجالی خواننده و رپر در سریال پوست شیر

 

 

بیوگرافی ابوالفضل امیری

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

بیوگرافی ابوالفضل امیری ملقب به اِی تو.اِچ تو، متولد 26 فروردین 1372 در کاشان است. وی فعالیت در موسیقی را از اوخر 1387 وقتی 15 سال داشت در سبک های پاپ رپ و هیپ هاپ آغاز نمود.

اوایل کارهایش را با القاب تیری پاک، ه.ه؛ کینگ و با کیفیت خونگی منتشر میکرد. که اولین آهنگ او رمیکس موزیک افشین یارتو به نام مادر2 بود
وی سال 89 به آبادان میره و اونجا با روزبه رهبر صادق فاضل کنعانی و گروه 063 آشنا میشه و گروه کی اس بکس تشکیل میده.
اولین موزیک رسمی اونا دارک نایتز بود که از ایران سانگ بعد 2 سال منتشر و استقبال خوبی از این ترک میشه
سال 90 وی به دلایلی بازداشت و زندانی میشه که از همون موقع گروه از هم میپاشد و روزبه هم به خارج از کشور برای ادامه تحصیل و کار میرود که روزبه یه ترک به نام حقم نیس میده که تو آهنگ تیکه هایی به فاتال تی ان تی ابوالفضل امیری فایتر و چند تا از رپر های دیگه مثل سروش هیچکس و کلانتر میندازد.

ابوالفضل بعد از سه سال دوباره با کارهای درد و دل شبهای تیره برو، پهلوانان کابوس دیروز امروز فردا و دیس ترک به رپ فارسی برمیگردد.
بیشتر ترانه های ابوالفضل استبداد سیاسی، پارتیزانی، تبعیض جنسی، فقر، سانسور، اعتیاد و محدودیت های اجتماعی است.

 

 

بیوگرافی شهاب حسینی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی، در چهاردهم بهمن ماه سال 52 در تهران به دنیا آمد. او اولین فرزند یک خانواده 6 نفره بوده و یک برادر و دو خواهر دارد.

او در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد، و دو پسر به نام‌های محمدامین (متولد زمستان 82) و امیرعلی (متولد تابستان 90) دارد.

شهاب دانشجوی رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران بوده، اما به قصد مهاجرت به کانادا آن ناتمام رها کرد.
وی در 19 سالگی با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان بازیگری را شروع کرد، سپس از بخش هنر فعال در دانشگاه و با اجرای تئاتر دانشجویی وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن وارد عرصه گویندگی در رادیو شد.

حسینی در سال 87 برای نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم سوپر استار، برنده‌ی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

او در جشنواره فیلم کن 2016 برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کند.
همچنین وی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین 2011 را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین به دست آورده است.

 

بیوگرافی هادی حجازی فر

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

هادی حجازی فر که متولد 17 خرداد سال 1355 در شهر خوی آذربایجان غربی است. این بازیگر دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته نمایش عروسکی و کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی است.

حجازی فر از کودکی عاشق بازیگری و نمایش بوده و فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کرد. وی در سال 1377 وارد دانشگاه شده و توانست در دوره‌ی دانشجویی 24 نمایش را به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان به روی صحنه ببرد.

 

از افتخارات هنری حجازی فز می‌توان به دریافت جوایزی همچون بهترین فیلمنامه در چهاردهمین جشن منتقدان سینما برای فیلم آتابای، جایزه چهره برگزیده سینما در هفتمین جایزه هنر انقلاب برای فیلم موقعیت مهدی، سیمرغ بلورین

بهترین کارگردان فیلم اول از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم موقعیت مهدی و تندیس بهترین بازیگر مرد از هجدهمین جشن حافظ برای فیلم لاتاری اشاره کرد.

 

 

بیوگرافی بهزاد خلج

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

بهزاد خلج متولد 31 فرودین 54 است. بهزاد بازیگر سریال میدان سرخ، مانکن است او همچنین در فیلم سینمایی محکومین و آفتاب نیمه شب نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین در سریال سفر در خانه و مرز خوشبختی نیز به ایفای نقش پرداخته است. و اکنون در پوست شیر دیده می شود.

 

بیوگرافی رضا بای

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

رضا بای متولد 18 اسفند ماه 57 در تهران رزمی کار، بوکسور و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.
فارغ التحصیل کامپیوتر گرایش سخت افزار در مقطع کارشناسی می باشد. رضا بای از سال 95 وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

از جمله آثاری در آنها نقش داشته فیلم سینمایی شانتاژ به کارگردان امیر مومنی اصل و فیلم سینمایی یولداش بوده که با همین فیلم در جشنواره فیلم فجر به همراه عوامل فیلم حضور داشته است. اکنون در جدیدترین فیلم سال 1401 درپوست شیر نقش آفرینی می کند.

 

بیوگرافی کامران تفتی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

کامران تفتی بازیگری محبوب و چهره ای دوست داشتنی، وی متولد 19 فروردین ماه سال 1358 بوده و در شهرک قصر فیروزه به دنیا آمده است.

او فرزند ارشد خانواده بوده و یک برادر بنام کیوان دارد که 5 سال از خودش کوچکتر است. پدرش «اردشیر تفتی» از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده که در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد. برادر او در زمینه موسیقی مشغول به کار است.

 

کامران تفتی دانش‌آموخته‌ی مقطع لیسانس رشته بازیگری بوده و فعالیتش را از تئاتر آغاز کرده است. او به صورت حرفه‌ای از 18 سالگی و با بازی در سریال «ولایت عشق» جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد.

کامران تفتی در سال 1396 خبر ازدواجش را در برنامه‌ی حالا خورشید رضا رشیدپور، رسانه‌ای کرد.

 

بیوگرافی پانته‌آ بهرام

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

پانته آ بهرام در سیزدهم اسفند ماه سال 1348 در تهران به دنیا آمد. او دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و رشته بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیماست و از 18 سالگی با اجرای نمایش در تئاتر کارش را شروع کرده است.

وی در سال 1375 با ایفای نقش در فیلم زشت و زیبا وارد سینما شد و چهار سال بعد با مجموعه مسافران سیروس مقدم کارش دیده شد و در 36 سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی به شهرت رسید. او پس از نقش آفرینی های جذاب در فیلم و سریال های متعدد اینک در پوست شیر نقش آفرینی می کند.

 

 

بیوگرافی علیرضا کمالی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

جناب کمالی در 27 اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. مادرش فرهنگی و پدر او از قهرمانان مطرح رشته پرورش اندام در ایران و جهان بود. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری از دانشگاه تهران است و بازیگری را با اجرا نمایش و از تئاتر آغاز کرد.

او در 20 سالگی وارد دانشگاه شد و همزمان در حوزه هنری تهران در رشته نمایش عروسکی شروع به فعالیت کرد و بعد به عنوان هنرپیشه کارش را ادامه داد و در جشنوار تئاتر دفاع مقدس برنده جایزه بهترین بازیگر شد.

کمالی در سال 93 با سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی شناخته شد و دو سال پس از آن با بازی در سریال نفس به اوج شهرت رسید.

 

بیوگرافی آناهیتا افشار

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

ظهور آناهیتا در پوست شیر. وی، متولد 7 مرداد ماه سال 1365 در تهران است. او تحصیل کرده ی رشته نقاشی در هنرستان است.

افشار از 9 سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1382 برای بازی در نقش فرعی (حسابدار شرکت بیات) در سریال خانه به دوش رضا عطاران جلوی دوربین رفت.

افشار با ایفای نقش در سریال‌های طنز ی «متهم گریخت» و سپس «ترش و شیرین» کارش را ادامه داد و تا اینکه در 22 سالگی با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی به شهرت رسید.

ایشان در سال 1387 با فیلم «طاووس‌های بی پر» به کارگردانی جواد مزدآبادی کنار وارد سینما شد. او در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران مطرحی همچون فریبرز عرب نیا و هنگامه قاضیانی به ایفای نقش پرداخت.

 

بیوگرافی علی اوسیوند

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

علی اوسیوند متولد یکم آذر 1336 در مسجد سلیمان است. وی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد.
علی اوسیوند کارنامه درخشانی دارد او از جمله چهره های بی حاشیه است. این بازیگر سرشناس در پوست شیر ایفای نقش می کند.

اوسیوند دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است. او همسر حمیرا ریاضی می‌باشد.

 

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

مهرداد صدیقیان که متولد سی‌ام بهمن ماه سال 1367 در تهران است. وی دیپلم ریاضی دارد و پس از قبولی در دانشگاه فقط دو جلسه در کلاس‌های دانشگاه حضور داشته است.

صدیقیان در 17 سالگی، برای ایفای نقش در فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی تست داد و پذیرفته شد و برای اولین بار بازیگری جلوی دوربین را تجربه کرد.

مهرداد صدیقیان در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد تغذیه و تیپ در بازیگری گفته است:

«برای من خیلی مهم است که اندامم همیشه درست باشد چون بنظرم صورت و اندام یک بازیگر ابزار او هستند و باید همیشه درست و آماده باشند.

خیلی حواسم است چه غذایی بخورم، ورزش کنم و شب‌ها زود بخوابم که در درجه اول برای سلامتی و در ادامه برای بازیگری است.»

 

بیوگرافی سعید دشتی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

سعید دشتی، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون، زاده ی 25 اردیبهشت و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس بازیگری است که هم اکنون علاوه بر بازیگری در کارگاه تخصصی نمایشی گرام تدریس میکند.

دشتی جایزه بازیگری در جشنواره کشوری فیلم کوتاه تدبیر زندگی را دریافت کرده و موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر مرد برای فیلم “بلوند شده است.  وی در سریال پوست شیر نیز ایفای نقش کرده است.

 

 

بیوگرافی ژیلا شاهی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

وی متولد سال 1364 در اردبیل است. او بازیگری را از سال 1380 با حضور در کلاس‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اردبیل آغاز کرد، سپس وارد گروه‌های تئاتر شد.
او در 24 سالگی با شرکت در دوره‌های آموزشی استاد سمندریان در بازیگری حرفه‌ای‌تر شد و توانست با ایفای نقش‌هایی هر چند کوتاه، در سریال همه چیز آنجاست و سرزمین مادری بازیگری در مجموعه‌های تلویزیونی را تجربه کند.

از افتخارات کارنامه هنری او می‌توان به دریافت انار طلایی بهترین بازیگر زن از نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا و نامزدی او در جشنواره فیلم فجر برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکل زن اشاره کرد.

 

بیوگرافی بابک کریمی

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

بابک کریمی متولد 1339 در پراگ بازیگر و تدوین گر ایرانی، فرزند نصرت کریمی، هنرپیشه و کارگردان قدیمی سینما است.

بابک کریمی بعد از سپری کردن دوران دبستان در تهران به ایتالیا رفت و پس از تحصیل در زمینه هنر، در دانشگاه سینمایی چنترواسپریمنتاله در شهر رم به تدریس سینما پرداخت.

بابک کریمی فارغ التحصیل از انستیتو روسلینی رم است. بابک کریمی برای بازی در فیلم سینمایی شهر قصه کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. و اینک در سریال جدید پوست شیر بازی می کند.

 

 

بیوگرافی پردیس احمدیه

 

بیوگرافی همه بازیگران جدید و چهره های خاص پوست شیر

 

پردیس احمدیه در هشتم تیر ماه سال 1371 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نوازندگی ساز ایرانی است.

او در سال 1386 با معرفی حمید نعمت‌الله در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر جایزه بهترین بازیگر زن برای ایفای نقش در فیلم لاک قرمز را دریافت کرد.

او همچنین در نوزدهمین جشن سینمای ایران نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد. و اکنون وی را در پوست شیر می بینید.

 
بیوگرافی تمام بازیگران لایه های دروغ با بازی جسیکا ولف و کامران تفتی
لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان