خانم قهرمان کشتی در راه دوچرخه سواری (عکس)

مجموعه : اخبار
خانم قهرمان کشتی در راه دوچرخه سواری (عکس)
استیسی کیمبلر یکی از موفق ترین زنان در رشته کشتی حرفه ای بود. او قرار است به زودی میزبان یک رقابت دوچرخه سواری که با نیت خیرخواهانه برگزار میشود باشد و همین مسئله او را تبدیل به یک سوژه داغ رسانه ای کرده است. به گزارش نازوب او معشوق هنرپیشه معروف هالیوودی "جرج کلونی" است. عواید این حرکت بشردوستانه به نفع جامعه بیماران سرطانی امریکا خرج خواهد شد.این کشتی گیر معروف 33 ساله با لباس بنفش خود در حال تمرین دوچرخه سواری سوژه عکاسان شد.
 
 
او سالها در مسابقات تفریحی کشتی زنان به عنوان یک ستاره فعالیت داشت و اکنون بعد از مدتی دوری از ورزش با این برنامه به جامعه ورزش بازگشته است.جالب است بدانید که در سال  2006 نیز در برنامه مشهورر"رقص با ستارگان" حضور داشت. او میگوید 8 سال تمام به دلیل رقابتهای جهانی کشتی به دور دنیا سفر کرده است و طرفدارانش در سراسر دنیا را بسیار دوست دارد.
 
 
او عنوان کرده است علاقه ای به بیان جزئیات رابطه اش با هنرپیشه معروف هالیوودی ندارد و معتقد است زندگی شخصی هرکس باید خصوصی باقی بماند و دلیلی ندارد که یک نفر به خاطر شهرتش همیشه زیر ذره بین باشد. وی میگوید در حال حاضر همه تلاشش تنها برای اجرای خوب برنامه ای است که به او واگذار شده است.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان