در آغوش گرفتن نامحرم بهر دلیلی مشروع نیست!عکس

مجموعه : اخبار
در آغوش گرفتن نامحرم بهر دلیلی مشروع نیست!عکس
چاوز درگذشت این خبری بود که چند روز پیش منتشر شد و واکنش هایی را به دنبال داشت اما حاشیه هایی که اتفاق افتاد بسیار بیش از اصل موضوع جنجال آفرین شد. محمود احمدی نژاد بازهم یک شاهکار رسانه ای خلق کرد و مرگ چاوز را به طنز اول شبکه های اجتماعی تبدیل کرد.

رییس جمهور کشورمان پیام تسلیتی در این خصوص منتشر کرد که موجب انتقاداتی در داخل کشورمان شد اما جنجالها اینجا به پایان
نرسید .

احمدی نژاد خود را برای مراسم تدفین چاوز به ونزوئلا رساند و بر اساس عکس هایی که منتشر شد رییس جمهور کشورمان مادر چاوز را در آغوش گرفت.  
 
با توجه به اینکه احمدی نژاد رییس جمهور یک کشور اسلامی است احتمالا یا با چاوز پیمان برادری بسته بوده، یا مادر چاوز معلمش بوده کسی خبر نداشته! یا او بیش از 90 سال سن دارد که در این صورت انصافا خوب مانده است! شاید هم مانند پسرش! بسیجی بوده است!.

در این خصوص به گفت و گو با سه روحانی برجسته کشور پرداختیم اولین واکنش آنها به خبر در آغوش گرفتن مادر چاوز توسط رییس جمهور خنده بود، در ادامه مشروح این مصاحبه را می خوانید.

حجت السلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار پارسینه در واکنش به در آغوش گرفتن مادر هوگو چاوز توسط محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان، با خنده گفت: به چه درد شما می خورد که دنبال این کارها هستید. آقای پناهیان و آقای قرائتی حمله  کردند و حرفهایشان را زدند.
 
وی ادامه داد: به نظر بنده توسعه دادن این مسئله کار خوبی نیست و ما تعقیب این مسائل را درست نمی بینیم.

حجت السلام محمد تقی رهبر نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما تصویر بغل کردن را ندیدیم. چیزی که ندیدم نمی توانم صحبت کنم اما اگر چنین اتفاقی بیفتد خوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما در مورد چیزی که ندیدیم صحبت کنیم اعتبار حرفهایمان از بین می رود. البته در مورد پیام تسلیت رییس جمهور اظهارنظر کردیم و این  پیام تسلیت مبالغه آمیز بود. اما در مورد این مسئله چون ندیدم صحبت نمی کنم.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: اگر در جایی این عکس را دیدم آن موقع نظرم را می دهم که اصلا این بغل کردن چگونه بوده؟ سبکش چه بوده ؟ مادر چاوز هم حتما پیرزنی بوده نود ساله و اظهار تفقد کرده، به نظر بنده نباید معطل این موضوع شویم.

حجت السلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از اقدام احمدی نژاد، تاکید کرد: نامحرم هر که می خواهد باشد و هرکجا می خواهد باشد خلاف شرع و حرام است. نمی شود نامحرمی را به هر دلیلی در آغوش گرفت هیچ راهی ندارد و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد اتفاق نامیمون و نامشروع است.

وی به پیام تسلیت احمدی نژاد درباره مرگ چاوز اشاره کرد و گفت: اینکه چاوز فرد موثری برای ایران بود و ارتباطات ایران با چاوز در امریکای لاتین بسیار اثر گذار بود مشخص است و اصل پیام لازم بود و تکریم و تقدیر نیز خوب بود. اما آن بخش که چاوز با حضرت عیسی و حضرت مهدی(عج) می آید خلاف است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز یاد آور شد: درست است که حضرت مسیح می آید اما هیچ دلیلی ندارد که چاوز هم با ایشان بیاید و جزو افرادی باشد که به امام زمان(عج) ملحق می شود البته چون حضرت مسیح می آید خیلی از مسیحیان ملحق خواهند شد اما اینکه آقای چاوز هم ملحق شود مشخص نیست.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه این اقدامات در شان رییس جمهور نبود، اظهارداشت: این اقدامات در شان رییس جمهور یک کشور اسلامی نبود و مسایل مقدس اعتقادی نمی تواند وسیله قرار بگیرد برای تجلیل از رییس جمهوری که از دنیا رفته است. این مسایل مسایل اعتقادی است و قداست دارد و باید با احتیاط بیشتر برخورد کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان