جزئیات فیلتر شدن سایت انتخاب

مجموعه : اخبار
جزئیات فیلتر شدن سایت انتخاب

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش خبرهای جدید ایران و جهان، جزئیات فیلتر شدن سایت انتخاب،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

مصطفی فقیهی عصر دوشنبه افزود: شب گذشته به من اطلاع دادند که دادستانی با توجه به شکایت مدعی العموم علیه سایت توسط شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه دستور فیلتر شدن سایت داده شده است.

وی با بیان اینکه فیلتر شدن سایت انتخاب ظاهرا به دلیل انتشار نامه دوم آقای زیبا کلام به شریعتمداری بوده است، گفت: نکته حائز اهمیت این است که به هیچ عنوان با نظریات و دیدگاه های آقای زیبا کلام در بحث هسته ای و مباحث دیگری که این روزها مطرح می کند موافق نیستم و نقد جدی هم بر آنها دارم و بارها در اوایل تشکیل دولت و در جلسات حضوری، مخالفت خود با این نظرات را اعلام کرده ام.

مدیرمسئول سایت انتخاب افزود: براین باورم که در بحث هسته ای که مقام معظم رهبری و ملت ایران قاطعانه حمایت می کنند باید در مسیر فعلی حرکت کرد و به هرگونه نظری مانند نظر زیبا کلام در این باره توجه نشود.

وی با بیان اینکه به تازگی جراحی و عمل چشم کرده ام ،گفت: به همین دلیل متوجه درج چنین نامه ای در سایت نشدم وگرنه بدون شک از انعکاس آن در سایت قاطعانه جلوگیری می کردم.

فقیهی تاکید کرد هیچ نهاد و دستگاهی از ما درخواست برداشتن خبر را نکرد فقط سایت را فیلتر کردند.

مدیرمسئول سایت انتخاب در خاتمه علت فیلتر شدن توسط آنها پیگیری شده است ، گفت: موضوع را پیگیری کردم و با توجه توضیحات ارایه شده امیدوارم تا روزهای آینده این سایت رفع فیلتر شده و فعالیت خود را مجددا آغاز کند.

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان