ramazan
ramazan

دردناک ترین جراحی های دنیا توسط این دو زن (عکس)

دردناک ترین جراحی های دنیا توسط این دو زن (عکس)

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش مطالب خواندنی و جالب، دردناک ترین جراحی های دنیا توسط این دو زن (عکس) ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

عکس های موجود در این پست نشان دهنده ی بی فکری انسانهاست که بخاطر هدف های الکی با جان و زیبایی خود بازی میکنند و خود را بدست تیغ جراحی می سپارند:کره‌ای‌ها هر چند وقت یکبار با جراحی‌های عجیب و غریب زیبایی خبرساز می‌شوند. این روزها یک مجری تلویزیون که زیبایی خودش را با چند جراحی خراب کرده تا به آرزوی داشتن صورت به شکل قلب برسد در موج رسانه‌های این کشور قرار دارد. مردم کره جنوبی اما چطور زیبایی خود را در رؤیای شبیه شدن به بازیگرها و شخصیت‌های کارتونی از دست می‌دهند؟
به گزارش مجله مهر، در شبکه‌های اجتماعی میان مردم کره جنوبی حالا عکس‌های یک مجری تلویزیونی دست به دست می‌چرخد. کسی که به عقیده بسیاری زیبایی خود را فدای آرزوی داشتن صورتی به شکل قلب کرده است. این خانم چند جراحی از جمله عمل مشکل فک را انجام داده تا قیافه‌اش شبیه آن چیزی شود که رؤیای اکثر زنهای بین ۱۹ تا ۴۹ سال این کشور است. در نهایت اما قیافه این مجری کره‌ای بعد از کشیدن کلی دردسر و درد نه تنها زیباتر نشده بلکه خیلی‌ها اعتقاد دارند که او دستی دستی خودش زیبایی طبیعی صورتش را از بین برده است.
 
مجری کره‌ای؛قبل و بعد از عمل‌های جراحی برای داشتن صورت قلبی در سال ۲۰۰۹، یک بررسی آماری نشان داد که از هر پنج زن مقیم سئول -پایتخت کره جنوبی- که بین ۱۹ تا ۴۹ سال سن داشتند،‌ یکی، نوعی از عمل جراحی زیبایی را انجام داده بود.کره جنوبی نزدیک به پنجاه میلیون جمعیت دارد و چهار هزار کلینیک زیبایی در این کشور فعالیت دارد. آخرین سرشماری که انجام شد مشخص کرد نزدیک به ۴۶ درصد از دختران و زنان این کشور به شکلی و نوعی، عمل زیبایی را تجربه کرده‌اند.
در میان مردم کره جنوبی که به صورت معمول صورت گردی دارند انجام جراحی فک برای داشتن صورتی کشیده حالا تبدیل به یک امر عادی شده است. گفته می‌شود این مسئله به خاطر این است که آنها تلاش می‌کنند شبیه غربی‌ها شوند و از چهره‌های مشهور کشورشان در این راه تقلید می‌کنند. یک تحقیق نشان داده که اکثر خانواده‌های کره جنوبی عمل‌های جراحی زیبایی را برای دختران خود مسئله‌ای عادی تلقی می‌کنند. تصاویر منتشر شده از کره‌ای نشان می‌دهد  که چقدر اعمال جراحی بینی، چشم و گونه و چانه، چهره بانوان کره‌ای را به هم شبیه کرده است، طوری که گاهی تمایز بین آنها ممکن نیست. طوری که هر کسی تصور می‌کند با یک زن روبرو است که ژست‌های مختلفی گرفته و لباس‌های متفاوتی پوشیده است.
 
تبلیغات جراحی‌ها زیبایی با وجود هزاران کلینک در کره جنوبی فراوان است در این کشور حتی مسابقه‌ای در کره جنوبی برگزار می‌شود و هرکسی فکر می‌کند نیاز دارد با جراح پلاستیکی به سوپر مدل  تبدیل می‌شود، در آن شرکت می‌کند. منطقه موسوم به شینسا یا جایی که محلی‌ها به آن «کمربند زیبایی» می‌گویند، میزبان این مراسم سالانه است. عمل‌های جراحی مختلفی در کره جنوبی مرسوم است. عمل جراحی بینی،فک و کاهش چربی‌های صورت از مشهورترین آنها هستند. همچنین خیلی‌ها چشم‌های خود را هم به دست جراحان می‌سپارند که دیگر چشم‌بادامی به حساب نیایند. علاوه بر این عمل پلک چشم هم خیلی در میان کره‌جنوبی‌ها خیلی پر طرفدار است. عملی که به پلک چشم دوبل مشهور شده و باعث می‌شود تا چشم‌های کره‌ای‌ها بیشتر شبیه غربی‌ها شود.
 
وقتی روغن مایع تزریق می‌شود!
برای برخی زنهای کره‌ای عمل‌های جراحی شبیه به اعتیاد است که گاهی اوقات زندگی‌شان را تا آخر عمر خراب می‌کند. هانگ میوکو مدل سابق کره ای که در اثر تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون به زیر پوست خود صورتش به شدت آسیب دیده یکی از موارد مشهور این مسئله است. او پس از 10 بارعمل جراحی چهره اش آن قدر تغییر پیدا کرد که حتی والدینش قادر به شناسایی او نبودند.
 
پس از جراحت خانم میوکو مسیر زندگی این مدل سابق کره ای به کلی تغییر کرد و او هم اکنون در یک کارخانه بازیافت مشغول کار است. وی می خواست زیباتر شود و چین و چروک پوست صورتش برود و پوست نرم تری داشته باشد، از این رو با خرید سیلیکون غیر مجاز از بازار سیاه و تزریق آن به پوست خود و سپس تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون، صورتش را به وضعی انداخت که در نهایت پزشکان عمل جراحی پلاستیک او را جواب کردند.

عمل‌های زجرآور
عمل‌های جراحی که گفته شد شاید در زبان ساده باشند اما  با درد و مشکلات مختلفی همراه هستند.کسانی که در کره جنوبی به دنبال صورت V شکل هستند باید دو فک‌شان بعد از عمل جراحی ۶ هفته به هم وصل باشند و ۶ ماه هم طول می‌کشد تا آثار عمل از بین برود. مسئله مهم این است که بعد از این عمل‌های جراحی سخت فرد وقتی جلوی آینه می‌آید شخص دیگری را می‌بیند که هیچ شباهتی با خود قبلی او ندارد!  
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان