تعمیر موبایلی که 32 میلیون آب خورد!

تعمیر موبایلی که 32 میلیون آب خورد!

موبایل  آقایی که تعمیر آن در عین ناباوری 32 میلیون تومان پاش در آمد!!! چرا؟

 

 

 

با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس، شاگرد تعمیرگاه تلفن همراه که با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی مشتری اقدام به برداشت غیر مجاز به مبلغ ۳۲ میلیون ریال کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
 

 

به گزارش نازوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا فارس در مورد جزئیات این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضایی به مأموران این پلیس مدعی شد از طریق فضای مجازی مبلغ 32 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است که پس از استعلام از بانک متوجه می شود برداشت از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

 

 

سرهنگ حسینی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

 

 

 

وی افزود: با بررسی های به دست آمده مشخص شد شاکی برای تعمیر تلفن همراه خود به تعمیرگاه مربوطه مراجعه کرده و سپس برای پرداخت وجه مورد نظر کارت خودپردازش را در غیاب صاحب مغازه به شاگرد وی تحویل می دهد؛ شاگرد نیز پس از دریافت رمز، تراکنش مالی را از طریق دستگاه کارت خوان انجام داده و در ادامه صاحب عابرکارت فراموش می کند کارتش را تحویل بگیرد.

 

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاگرد مغازه نیز از این فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و در اولین اقدام با مراجعه به عابربانک رمز دوم حساب شاکی را فعال و به صورت اینترنتی از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت می کند.

 

 

سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد: کارت های اعتباری به منزله پول نقد است و افراد باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان