زندگی عجیب و چادری 35 ساله این مرد مقابل کاخ سفید! عکس

زندگی عجیب و چادری 35 ساله این مرد مقابل کاخ سفید! عکس

ماجرای داغ مردی که به مدت 35 سال مقابل کاخ سفید خانه ای با جادر مسافرتی برپا کرده است !!

 

هفته‌ی گذشته واشنگتن دی سی سوگوار فعال صلح افسانه‌ای شهر خود کانی پیچوتو شد؛ فعال صلح طلبی که از سال 1981 تا این اواخر درون چادری مقابل کاخ سفید چادر زده بود. او به خاطر برپایی چادری برای فعالیت‌های صلح طلبانه به مدت سه دهه و نیم مقابل کاخ ریاست جمهوری در پایتخت امریکا آن‌هم تحت بدترین شرایط آب و هوایی معروف بود؛ تمام تلاش او برای نجات جهان از انحطاط بود.

 

پیچوتو در اسپانیا یتیم شد و مادربزرگش او را بزرگ کرد. وی سال 1960 به آمریکا آمد و به‌عنوان منشی در یک شرکت تجاری وابسته به دولت اسپانیا مشغول به کار شد. به گزارش نازوب چند سال بعد با مهاجری ایتالیایی ازدواج کرد و اُگلا را در سال 1973 به فرزندخواندگی پذیرفتند؛ اما به گفته کانی شرایط زمانی برای او بد شد که همسرش برای سرپوش گذاشتن بر روی معاملات غیرقانونی خود او را به تیمارستان فرستاد. پس از مرخص شدنش از این مرکز طی دادگاه تعیین حضانت، سرپرستی الگا از کانی گرفته شد و او برای همیشه در واشنگتن ماند.

 

 

زندگی عجیب و چادری 35 ساله این مرد مقابل کاخ سفید! عکس

 

 

 

چند ماه پس از برپایی کمپینی علیه سلاح هسته‌ای به رهبری ویلیام توماس، کانی نیز به این کمپین ملح شد. آن‌ها 25 سال بیرون کاخ سفید چادر زدند و پس از درگذشت توماس در سال 2009، کانی همچنان راه او را به کمک دیگر فعالان این حوزه ادامه داد.

 

کمپین تمام‌وقتِ کانی پیچیتو به‌عنوان طولانی‌ترین کمپین‌هایی ازاین‌دست در تاریخ آمریکا شناخته‌شده است.

 

مطالب مرتبط

کمپین جنجالی بازیگران دماغ عملی در فیسبوک (عکس)

بازی زنان ومردان در اولین کمپین آب سرد جهان + تصاویر

کمپین زنان با تم نارنجی بمدت 16 روز در فیسبوک علیه خشونت!

کمپین جنجالی منع جوک های قومیتی توسط این بازیگر (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان